بازدید 2126

پزشکیان: انگ‌‌های ناروا به متولیان جشنواره

کد خبر: ۵۲۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 28 August 2015
وزیر دولت اصلاحات با بیان اینکه اگر گروهی بخواهند نیت خوانی کرده و مدیران سینمایی کشور را ضد ولایت یا ارزش‎های انقلاب بدانند، کار بسیار ناشایستی انجام داده‌اند، تصریح کرد: برخی به دلیل آنکه خودشان توانایی رفتن راههای جدید و قاعده مند را ندارند، به مبدعان روش‌ها و تفکر های جدید انگ‌های ناروا می‌زنند.

مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به حاشیه‌های پیرامون تغییر عنوان بخش بین‌الملل سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به جشنواره فیلم ایران واکنش نشان داد و گفت: متولیان جشنواره فیلم فجر با تغییر عنوان جشنواره از قاعده‌ای طبیعت کردند که لازمه تمامی جشنواره‌های بین‌المللی است، بنابراین اگر گروهی بخواهند نیت خوانی کنند و بگویند مدیران سینمایی کشور ضد ولایت یا ارزش‎های انقلاب هستند کار بسیار ناشایستی انجام داده‌اند.  

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همیشه زمانی که یک تفکر، قاعده و یا روشی جدید نشر پیدا می‌کند عده‌ای که با آن روش مخالف هستند به صاحبان تفکر و یا روش جدید انگ می‌چسبانند و حرف‌های ناروا و دروغی مانند اینکه آنها با ولایت مشکل دارند یا ضد انقلاب هستند را نسبت می‌دهند.

وی درباره این موضوع که در جشنواره‌های بین‌المللی اسم کشور و یا شهر برگزار کننده را برای آن جشنواره انتخاب می‌کنند تا بیشتر جنبه جهانی پیدا کند، گفت: مدیران بخش بین‌الملل جشنواره فیلم از قاعده‌ای پیروی کردند که در دنیا اجرا شده است و جنبه علمی و حرفه‌ای دارد.

وزیر دولت اصلاحات افزود: اگر فردی بخواهد طبق روشی حرفه‌ای قاعده‌ای را علمی کند اما عده‌ای بلافاصله با آن خرده بگیرند در حقیقت شانتاژ کرده‌اند و می‌خواهند هدفی را که در طولانی مدت اثرات عمیقی دارد لوث کنند؛ مخالفان به دلیل آنکه خودشان توانایی رفتن چنین راهی را ندارند و نمی‌خواهند چنین مسیرهایی گشوده شود به متولیان روش و تفکر جدید انگ‌های ناروا می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بر اساس حکمی از سوی رئیس سازمان سینمایی عنوان بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر به جشنواره بین‌المللی فیلم ایران تغییر کرده است. همچنین با جداسازی بخش ملی و بین‌المللی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، بخش ملی به دبیری محمد حیدری در دهه فجر بهمن 94 و بخش بین‌الملل باعنوان جشنواره بین‌الملل ایران به دبیری سیدرضا میرکریمی در اردیبهشت 95 برگزار خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر