بازدید 5956
در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل

احتمال دیدار ظریف با وزرای ۱+۵

وزیر امور خارجه گفت: احتمال دیدار من با وزرای ۱+۵ در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل وجود دارد.
کد خبر: ۵۲۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹ 28 August 2015
وزیر امور خارجه گفت: احتمال دیدار من با وزرای ۱+۵ در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدجواد ظریف دقایقی پیش در حاشیه بازدید از سالن اجلاس سران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اصفهان با اشاره به جمع‌بندی‌اش از این سفر اظهار داشت: سفر من به اصفهان فرصت بسیار خوبی بود که هم ظرفیت‌های استان اصفهان را به نمایندگی از دولت در هفته دولت ببینم و هم اقدامات انجام شده را مشاهده کنم.

وی افزود: امسال بیش از هزار میلیارد تومان طرح در هفته دولت افتتاح شد و بسیار از آنها متعلق به بخش خصوصی بود که خیلی مهم است؛ حضور بخش خصوصی در طرح‌های عمرانی اصفهان چشم‌گیر است.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: طرح‌های افتتاح شده و راه‌اندازی شده در اصفهان، طرح‌هایی زیربنایی به شمار می‌روند که برای آینده اصفهان بسیار مهم هستند.

وی تصریح کرد: باید بگویم من بعد از این سفر امیدوارتر شدم که استان اصفهان در سایه مدیریت عالی استاندار اصفهان و سایر مسئولان مسیر بسیار خوبی پیش می‌رود.

ظریف گفت: من در حوزه مخابرات، نمایشگاه، متروی اصفهان، صنایع پیشرفته اپتیک و دیگر مکان‌هایی که از آنها بازدید کردم، بسیار خوشحال شدم.

وی بیان کرد: اصفهان یک مجموعه فرهنگی، هنری، تاریخی، صنعتی و یک مجموعه مردمی بسیار زیبا از ایران را به نمایش گذاشته که باید از بهترین وجه این مجموعه را در جهان معرفی کنیم.

وزیر امور خارجه بیان کرد: باید از امکانات اصفهان برای معرفی کشور در جهان و توسعه اقتصادی کشور در سطح ستان و کشور استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: بعد از این سفر نسبت به تلاش مجموعه خصوصی و دولتی کشور در استان اصفهان، بسیار امیدوارتر شدم.

ظریف در پاسخ به سئوالی درباره احتمال دیدار وزیران دیدار 1+5 در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل خاطرنشان کرد: ممکن است این اتفاق بیفتد زیرا در حاشیه اجلاس مجمع عمومی همه وزرا در نیویورک هستند و احتمال این هست که دیداری انجام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر