بازدید 5085
مسافران اعلام کردند

تأخیر 6 ساعته پرواز تهران - بغداد

برخی از مسافران عتبات برای پرواز تهران - بغداد در تماس با خبرگزاری فارس از تأخیر 6 ساعته این پرواز انتقاد کردند.
کد خبر: ۵۲۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 28 August 2015
برخی از مسافران عتبات برای پرواز تهران - بغداد در تماس با خبرگزاری فارس از تأخیر 6 ساعته این پرواز انتقاد کردند.

به گزارش فارس، برخی از مسافران کاروان عتبات برای پرواز شماره 3421 تهران - بغداد متعلق به شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در تماس با خبرگزاری فارس اعلام کردند، این پرواز قرار بود ساعت 11 جمعه 6 شهریور 94 انجام شود، اما اکنون بعد از 6 ساعت تأخیر از سوی مسئولان ایران‌ایر گفته شد هواپیمای شما برای انتقال حجاج اعزام شده است.

این مسافران اعلام کردند، اگر هواپیمای جایگزین تا ساعت 20 امشب فراهم شود، پرواز انجام خواهد شد.

مسافران اعلام کردند، در کاروان حدود 200 نفره مسافران عتبات با پرواز تهران - بغداد تعداد زیادی زن و کودک و همچنین پیرمرد و پیرزن با ویلچر حضور دارند، اما متأسفانه با وجود تأخیر 6 ساعته تاکنون مسئولان پاسخگو نیستند و ابتدا حتی نمازخانه فرودگاه برای استراحت زنان و سالمندان ابتدا بسته بود و اکنون که باز شده زنان و کودکان در یک فضای کوچک و شرایط نامناسب استراحت می‌کنند.

نداف یکی از مسافران گفت: مسئولان شرکت اعلام کردند از شب گذشته اطلاع داشتند که هواپیمایی برای پرواز تهران - بغداد موجود نیست، اما نتوانستند به مسافران اطلاع دهند.

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی برخی شرکت‌های هواپیمایی گفت: چگونه است که هواپیما برای سفرهای تفریحی به مقصد تایلند و شارجه به موقع انجام می‌شود، اما پرواز برای عتبات عالیات با تأخیر مواجه است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل