بازدید 2834
انریکه فعلا ناپلئونی می برد

عبور میلیمتری بارسا از کابوس مالاگا

کد خبر: ۵۲۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰ 30 August 2015
در مهمترین بازی هفته دوم لالیگا بارسا میزبان تیمی بود که فصل قبل بدون گل خورده مقابل آنها چهار امتیاز از بارسا ربوده بود و تنها یک امتیاز به شاگردان انریکه داده بود. از همان ابتدا هم مشخص بود که  مالاگا برای تداوم نباختن وارد زمین شده اما در نهایت بارسا با یک گل به برتری رسید.
بازی مطابق انتظار با حملات بارسا آغاز شد. در همان ابتدا آبی اناری ها بر روی یک ضربه کرنر توسط سوارز به گل رسیدند که داور به علت خطای محرز وی این گل را نپذیرفت. پس از این اتفاق ولینگتون مدافع پرسابقه مالاگا به علت مصدومیت از زمین مسابقه بیرون رفت تا شرایط برای آبی اناری ها بهتر شود.
در ادامه و علی رغم مالکیت 70 درصدی بارسا ، درخشش کامنی و البته کمک تیر افقی دروازه بر روی ضربه سر سوارز تیم میهمان توانست برای 225 دقیقه متوالی دروازه خود را برابر شاگردان انریکه حفظ کند.
تک گل بازی را فرمالن در دقیقه 73 وارد دروازه مالاگا کرد تا بارسا بازی دوم خودش را هم ناپلئونی وبا نتیجه یک بر صفر ببرد. در سومین دقیقه وقت های تلف شده، توپی که اینی استا در میانه میدان لو داد تا آستانه گل تساوی پیش رفت و نفس نوکمپ را در سینه حبس کرد اما با خوش شانسی توپ آخر در مقابل دروازه به پای مهاجم مالاگا نگرفت.
انریکه با ترکیب همیشگی و با یک تغییر که فرمالن را از ابتدا بازی داده بود، بارسا را ارنج کرد:

براوو، روبرتو، ماسچرانو، فرمالن، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، مسی، نیمار، سوارز
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر