بازدید 2373

باید در زمینه خروج از رکود کارهای بیشتری کرد

کد خبر: ۵۲۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 30 August 2015
دبیرکل خانه کارگر عملکرد دولت در توقف سرعت تورم را بسیار خوب ارزیابی کرد ولی گفت که باید در زمینه خروج از رکود کارهای بیشتری کرد.

به گزارش ایرنا: علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دولت به خصوص شخص رییس جمهور تمام توان خود را برای پیشبرد امور به کار گرفته است، گفت: عملکرد دولت در این مدت بسیار مثبت بود. دولت در دو سال گذشته به خوبی و شایستگی از حداکثر توانمندی ها استفاده کرده و با تمام تلاش کارها را به پیش برده است.

وی با تاکید بر این که دولت و شخص رییس جمهور نهایت توان خود را برای پیشبرد امور به کار رفته است، گفت: یکی از اقدامات مثبت دولت، در موضوع سیاست خارجی است، دولت تدبیر و امید کار خود را در این زمینه به تمامی و زیبایی به اتمام رسانده است.

محجوب اقدامات دولت در زمینه اقتصادی را نیز مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: دولت در توقف سرعت گیری و اوج گیری تورم بسیار خوب عمل کرده است، البته دولت باید در زمینه خروج از رکود اقدامات بیشتری انجام دهد.

دبیرکل خانه کارگر اظهار امیدواری کرد: دولت بتواند به برنامه خود یعنی تحقق رونق اقتصادی دست یابد.

وی درباره تخریب های انجام شده به دولت یازدهم گفت: این گونه حاشیه ها همیشه وجود دارد ولی دولت نباید نگران این موضوعات باشد زیرا به بهترین نحو در حال انجام امور است.

محجوب اظهار امیدواری کرد: دولت بدون توجه به این فضاسازی ها و تحرکات منفی و گمانه زنی های بدبینانه با دید مثبت و فراخ به جلو رود.همگان باید به یاری رییس جمهور بشتابند و به دولت کمک کنند که کارهای خود را به خوبی جلو ببرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان