بازدید 25580

جزئیات مراسم خاک‌سپاری یک حامی حیوانات

هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده ولی آنچه موثق است، خاموش کردن حریقی که به جان این پناهگاه افتاد و جان موسس پناهگاه و چند صد گربه‌ای که در آنجا نگهداری می‌شدند را گرفت، از ساعت 6 تا 9 صبح به طول انجامیده و آتش نشانی علت این تاخیر در مهار آتش را، جنس مصالح به کار رفته در ساخت سازه پناهگاه ذکر کرده است.
کد خبر: ۵۲۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 30 August 2015
موسس پناهگاه نگهداری از حیوانات در اشتهارد که روز گذشته بر اثر حادثه آتش سوزی جان به جان آفرین تسلیم کرد، فردا به خاک سپرده خواهد شد.

جزئیات مراسم خاک‌سپاری یک حامی حیواناتبه گزارش «تابناک»، پیکر الهه مهربانی، «شعله رئوفی» که روز گذشته در حادثه ای تلخ در پناهگاه نگهداری از حیوانات در شرق اشتهارد بر اثر خفگی ناشی از استنشاق دود به رحمت خدا رفت، فردا راس ساعت یازده در قطعه 76 بهشت زهرای تهران (ردیف 138، شماره 39) به خاک سپرده خواهد شد.

هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده ولی آنچه موثق است، خاموش کردن حریقی که به جان این پناهگاه افتاد و جان موسس پناهگاه و چند صد گربه‌ای که در آنجا نگهداری می‌شدند را گرفت، از ساعت 6 تا 9 صبح به طول انجامیده و آتش نشانی علت این تاخیر در مهار آتش را، جنس مصالح به کار رفته در ساخت سازه پناهگاه ذکر کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۱
انتشار یافته: ۱۹
روحش شاد و اجرش با خدا
روحشون شاد و یادشون گرامی و راهشون پردوام...بانو رئوفی مهربان هیچوقت فراموش نخواهند شد و جامعه ی حامیان همیشه قدردان زحمتهای فراوان این فرشته ی مهربان هستند...
بنام خدا
خدا روحش را شاد نماید زن نازنینی بود من یک گربه را که از کمر به پایین فلج بود بردم نزد ایشان یکسال تمام انرا تیمار میکرد یکی از همسایگانم با چوب زده بود کمر این جیوان زبان بسته و او را نیمه فلج کرده بود وقتی گربه را گرفت و داستان راشنید گفت به همسایه ات بگو مادرت در گوشت نخوانده
میازار موری که دانه کش است
که جان دارد و جان شیرین خوش است
خدا رحمتش کند هر آنچه افرینده خداست حق حیات دارد
خدا رحمتش کنه
امیدوارم کسایی باشن که راهشو ادامه بدن
همه انسان هاروزی می روند.خوش به سعادت چنین انسانهایی.
عجب
عذر میخام ولی کسی که 200 تا گربه ی کاملا سالم رو هر روز غذا میده و فربه میکنه اسمش حامی حیوان نیست...اسمش گربه دوسته. اون گربه هایی که من دیده بودم کاملا سالم بودن و میتونستن مثل بقیه گربه های شهر زندگی بکنن.....
روحش شاد
باید سریعا پیگیری و علتش مشخص بشه
خدایش بیامرزد و درود به همه حامیان محیط زیست و انسانیت
روحش شاد و یادش گرامی باد .واقعا الهه مهربانی بود
میلیون میلیون خرج سگ و گربه کنید....
انوقت انسانی برای گذران زندگی کلیه میفروشد
یکی هم که به این حیوونهای بیچاره کمک میکنه اینجوری میشه . وقتی این دولت به اینجور افراد واسه ساخت محل های مناسب هیچ کمکی نمیکنه همین میشه ! خدا بیامرزه ایشون رو . مطمئن هستم وقتی این همه حیوون زبون بسته رو ایشون پناه دادن و کمکشون کردن حتما جاشون توی بهشت هست .
روحش شاد
خدا رحمتش کند، اما واقعا عنوان الهه مهربانی برای نگهداری از چند صد گربه بایستی به ایشان داده شود؟ الهه مهربانی کسانی هستند که دست هزاران کودک یتیم و بی سرپرست را در جای جای ایران می گیرند.
آبروتون واسه این حرکت وحشیانه تو دنیا خواهد رفت کسانیکه آنجا را به آتش کشیدند در آتشی سخت خواهند سوخت
روح اين بانوي مهربان و نيكو كار شاد
"الهه مهربانی"
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار