بازدید 2258

آغاز دومین کنگره بین‌المللی ۱۷ هزار شهید ترور

دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۲۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 31 August 2015
دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، در این کنگره دو روزه که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در حال برگزاری است ، قرار است از کتاب «روزشمار وقایع تروریستی در ایران» رونمایی شود.
همچنین قرار است با حضور رییس جمهوری از تعدادی خانواده های شهدای ترور کشور با اهدای تندیس تقدیر شود.

در ادامه دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور که به همت بنیاد هابیلیان برگزار می شود، مستند «ایران قربانی تروریسم» به نمایش گذاشته می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس دولت تدبیر و امید از سخنرانان اصلی این کنگره بین المللی است که پس از سخنان سید جواد هاشمی نژاد دبیر این کنگره که خود از خانواده قربانیان ترور است، خواهد بود.

کشورهای سوریه، لبنان، عراق، فلسطین، هند و پاکستان از شرکت کنندگان در در دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور هستند. همچنین شماری سفرای خارجی مقیم تهران در این کنگره بین المللی حضور دارند.

حجت السلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری ، روحانی را در این کنگره همراهی می کنند.
نخستین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور دو سال پیش برگزار شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر