بازدید 161118
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

واکنش هنرمندان به درگذشت علی طباطبایی

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 31 August 2015
بازسازی خارق العاده صحنه های تاریخیواکنش هنرمندان به درگذشت علی طباطبایی هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌ «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

بازسازی خارق العاده صحنه های تاریخی


بیشتر ببینید


خداحافظ رفیق: واکنش هنرمندان به درگذشت علی طباطبایی



بیشتر ببینید


هشدار: مسمومیت ناشی از بقایای داروها و مواد شیمیایی در مواد غذایی

مسمومیت ناشی از بقایای داروها و مواد شیمیایی در مواد غذایی را باید جدی گرفت++++++++++++

سالمونلوز یک نوع عفونت غذایی کلاسیک است. مواد غذایی با منشأ دامی می توانند در اثر بیمار بودن دام به صورت اولیه آلوده باشند و یا اینکه به صورت ثانویه آلوده شوند، در واقع می توان گفت که میزان انتشار بیماری بین افراد جامعه در مورد آلودگی ثانویه به مراتب بیشتر است و می بایست تاکید شود مواد غذایی آلوده به سالمونلا می تواند به آسانی محیط آشپزخانه ها و کابین ها را آلوده کند برای نمونه آلوده شدن ظروف، کارد و چنگال و غیره از این قبیل است.

بیشتر بخوانید و بدانید


داستان: «به دنبال فلک...»



به مناسبت سالروز فوت صمد بهرنگی، در ادامه یکی از داستان های فولکلور آذربایجان را که وی جمع آوری کرده بود، می خوانید؛ روحش شاد!
روزي بود روزگاري. مردی هم بود از آن بدبخت‌ها و فلک‌زده‌هاي روزگار. به هر دری زده بود فایده‌ای نکرده بود. روزی با خودش گفت: این جوری که نمی‌شود ‏دست روی دست گذارم و بنشینم. باید بروم فلک را پیدا کنم و از او بپرسم سرنوشت من چیست؟ برای خودم چاره‌ای بیندیشم.

بیشتر بخوانید


دانلود مستقیم: چه زیبا جان سالم به در می بریم+فیلم



بیشتر ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها