بازدید 71200
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

تشییع پیکر علی طباطبایی با حضور هنرمندان

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 01 September 2015
تصاویری از هتل های دیدنی جهان هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌ «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.


تشییع پیکر علی طباطبایی با حضور هنرمندان



طباطبایی پدرزنده یاد علی طباطبایی نیز با دیدن پیکر فرزندش نیز درحالی که به شدت می گریست گفت: علی من در جوانی رفت.جیرانی گفت: اصلا انتظار شنیدن چنین خبری نداشتم، علی حالش خوب بود و هر شب نقدهایش از سریال تعبیر وارونه یک رویا را از طریق پدرش به من منتقل می کرد، حتی در زمان ساخت سریال با ما به ارمنستان آمد. ما از سال 81 در سالاد فصل با هم همکاری داشتیم.

بیشتر ببینید

تصاویری از هتلهای دیدنی جهان (2)

تصاویری از هتلهای دیدنی جهان (2)

بیشتر ببینید


لباس پوشیدن به سبک علی مصفا و خانواده

لباس پوشیدن به سبک علی مصفا و خانواده

ليلا حاتمي، مادر اين خانواده هنري، سليقه‌اي كلاسيك در لباس پوشيدن دارد. شاهزاده دلشدگان، هميشه با انتخاب‌هاي كلاسيك مثل مانتوی بلند راسته، شلوار جين راسته و رنگ‌هاي ملايم ديده مي‌شود. لباس‌هاي مد روز در انتخاب‌هاي او ديده نمي‌شوند و استايلي مخصوص به خود دارد. اندام متناسب و بدون اضافه وزن لیلا به او اجازه می دهد تا دستش برای انتخاب لباس باز باشد و بتواند انواع مدل‌ها را انتخاب کند. 

بیشتر بخوانید


دکوراسیون مدرن به سبک ژاپنی

دکوراسیون مدرن به سبک ژاپنی

بیشتر ببینید


آموزش تصویری بستن مو به روش های مختلف(4)


بیشتر ببینید


پدیده ای که دیگر برایمان زشت نیست



وقوع طلاق دلایل مختلفی دارد.از جمله اینکه سایه سنت کم شده است و انتخاب همسر بر اساس عشق و علاقه صرف و نه بر اساس معیارهای عقلانی و با توجه به شاخص‌های فرهنگی،رفتاری،خانوادگی و اقتصادی صورت می‌گیرد،متاسفانه این عشق و علاقه بعد از مدتی کم رنگ شده و عدم هماهنگی شاخص‌ها پر رنگ‌تر می‌شود و همین باعث بروز مشکل می‌شود.از طرف دیگر خانم‌ها از لحاظ اقتصادی به استقلال رسیده‌اند و می‌توانند خود را از لحاظ اقتصادی مدیریت کنند، بنابراین اگر ...

بیشتر بخوانید


چه کتاب هایی برای کودکانمان بخوانیم



هر وقت کودک تقاضای گوش دادن به کتاب‌خوانی را داشت یا تا زمانی که کودک با حوصله به سخنان شما گوش می‌دهد، کتابخوانی را ادامه دهید. هیچ‌گاه بیش از حد به مطالعه کتاب اصرار نکنید چون این امر نتیجه معکوس دارد و کودک را از کتاب گریزان می‌سازد. فراموش نکنید اگر خودتان ساعاتی از روز را به مطالعه نپردازید، توجه کودک را به مطالعه به سختی می‌توانید جلب کنید. گاهی مطالعه درحضور کودک، تمایل وی را به آوردن کتاب‌هایش و خواندن آنها بیشتر می‌کند. پیش از خواب، زمان مناسبی برای گوش کردن به کتاب‌خوانی شماست.

بیشتر بخوانی



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل