بازدید 4130
نماینده کانون های صنفی کارگری شمال غرب کشور:

کارگر ساختمانی در سراب قربانی بی‌احتیاطی شد

ماینده کانون های صنفی کارگری شمال غرب کشور و مدیرعامل انجمن صنفی کارگران ساختمانی سراب گفت: امروز یک کارگر ساختمانی در سراب قربانی بی احتیاطی شد.
کد خبر: ۵۲۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 03 September 2015
نماینده کانون های صنفی کارگری شمال غرب کشور و مدیرعامل انجمن صنفی کارگران ساختمانی سراب گفت: امروز یک کارگر ساختمانی در سراب قربانی بی احتیاطی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید مسلمانی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به این حادثه تلخ گفت: متاسفانه امروز یک کارگر ۱۷ ساله در یکی از روستاهای سراب به علت افتادن پتک از بالای بام بر سرش جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه چندمین مرگ کارگران در طول سال در شهرستان سراب رقم خورد که این حادثه نیز در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت موازین ایمنی صورت گرفت، ابراز داشت: مرگ این کارگر ساختمانی نخستین مورد از مرگ کارگران ساختمانی نیست.

مسلمانی با اشاره به اینکه متاسفانه این کارگر تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی قرار نداشت، اظهار کرد: سهمیه بندی در بیمه کردن کارگران ساختمانی و نیز وجود برخی افراد غیرکارگر در لیست بیمه کارگران ساختمانی باعث شده تا تعدادی از کارگران حقیقی نتوانند تحت پوشش بیمه حمایتی قرار گیرند.

نماینده کانون های صنفی کارگری شمال غرب کشور از تلاش و پیگیری های این تشکل کارگری در افزایش سهمیه بیمه کارگری استان آذربایجان شرقی خبرداد و یادآور شد: قطعا عدم حمایت از کارگران در برابر حوادث موجب هزینه های سنگین برای خانواده های متوفی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل