بازدید 7546

در ۵ ماه هزارمیلیارد درآمد دارند اما کمک نمی‌کنند

رتبه درآمدی بسیاری از این دستگاه ها در بین پنج استان پردرآمد کشور است ولی نسبت به عمران و آبادنی استان بوشهر توجه لازم را ندارند/ساکنان برخی از مناطق عسلویه دچار ضایعه خونی شده اند ولی در این بین استان هایی که حتی کمترین میزان آلایندگی نیز متوجه آنها نشده درخواست حق آلایندگی می کنند.
کد خبر: ۵۳۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 17 September 2015
علی اکبر شمسا در نطق پیش از دستور خود در یکصدو دوازدهمین جلسه علنی شورا گفت رتبه درآمدی بسیاری از این دستگاه ها در بین پنج استان پردرآمد کشور است ولی نسبت به عمران و آبادنی استان بوشهر توجه لازم را ندارند.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی شورای شهر بوشهر، وی ادامه داد: گمرک بوشهر در پنج ماه نخست سال جاری نزدیک به یکهزار میلیارد تومان  درآمد داشته ولی در قبال این میزان درآمد بالا کمک مناسبی به بوشهر نمی کند.

شمسا بیان کرد: اداره کل امور مالیاتی از لحاظ کسب درآمد در سطح ملی در رتبه بسیار خوبی قرار دارد ولی آن طور که باید در پیشرفت بوشهر سهیم نمی شود.

وی تاکید کرد بوشهر در تمام دنیا با نام  پارس جنوبی و نیروگاه اتمی  می شناسند ولی نتوانسته اند انتظارات مردم بوشهر را برآورده کنند.

وی با بیان اینکه انتظار می رود  اداره برق و نیروی انتظامی از درآمدهای که در استان کسب می شود مبلغ بیشتری برای عمران و آبادی و رفاه حال مردم استان جذب کنند .

شمسا افزود: به رغم اینکه شماری ازاستان های کشور از درآمدهای دستگاههای فعال در استان بوشهر بهره مند می شوند اما سهم واقعی بوشهر نادیده گرفته می شود.

شمسا یادآور شد: ساکنان برخی از مناطق عسلویه دچار ضایعه خونی شده اند ولی در این بین استان هایی که حتی کمترین میزان آلایندگی نیز متوجه آنها نشده درخواست حق آلایندگی می کنند.

وی ادامه داد: با چنین شرایطی دستگاه های اجرایی استان بوشهر باید مطالبه گری خود را افزایش و باعث توسعه و آبادانی هر چه بیشتر این استان را فراهم کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار