بازدید 2146
۱

استعفای وزیر ورزش ژاپن به خاطرتاخیر در ساخت یک استادیوم

کد خبر: ۵۳۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 25 September 2015

ژاپنی ها در وجدان اجتماعی و کاری دردنیا سرآمد هستند و کناره گیری از مسوولیت کوچکترین تصمیمی است که یک مدیر چشم بادامی در صورت تعلل در کارش به آن تن می دهد. در تازه ترین مورد، وزیر ورزش ژاپن بعد از شکست در تصویب طرح ساخت استادیوم اصلی برای المپیک 2020 از سمت خود استعفا کرد.این در حالیست که بیش از سه هزار پروژه ورزشی در کشور ما طی چند دولت اخیر نیمه کاره رها شده و استادیوم های بزرگی مثل نقش جهان اصفهان با زیان های میلیاردی به دهه سوم آغاز ساخت رسیده اند اما همچنان مورد بهره برداری قرار نگرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، هاکوبان شیمومورا وزیر ورزش ژاپن امروز اعلام کرده فقط تا ماه آینده که کابینه جدید تشکیل شود در سمت خود باقی می‌ماند. با توجه به اینکه این کشور در ساخت ورزشگاه اصلی برای المپیک 2020 هنوز اقدامی نکرده و 3 بار برای طراحی این استادیوم با شکست مواجه شده وزیر ورزش ژاپن تصمیم به استعفا گرفت. این کشور برای ساخت استادیوم اصلی از سوی IOC تحت فشار بود.

شیمومورا که ماهانه یک میلیون و 315 هزار ین حقوق می گرفت و برای 6 ماه 7500 دلار دریافت می‌کرد، در این باره گفت: استعفایم را بعد از ارتباط تلفنی شب گذشته به نخست وزیر داده‌ام. من باعث نگرانی و مشکل عمومی شدم.

ژاپن که به تازگی از لوگوی المپیک 2020 رونمایی کرده بود از سوی یک طراح بلژیکی به دزدی متهم شد و تصمیم بر این شد تا طرح دیگری برای لوگوی المپیک در نظر گرفته شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
كاش مسئولين ماهم تعهدواحترام به مردم روازاينا كمي يادميگرفتن فقط سفسطه نكنن وبه ميزشون بچسبن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر