بازدید 23556
خبر

پیکر هادی به سردخانه منتقل شد تا فردا به زادگاهش بابل تشییع شود

کد خبر: ۵۳۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 01 October 2015

خبر آن قدر غیرقابل باور است که هنوز فکر می کنیم اتفاق نیفتاده... در حالیکه با ورود چند بازیکن قدیمی مثل جواد کاظمیان و علی انصاریان لحظه به لحظه به ازدحام لابی بیمارستان آتیه اضافه می شود ، پیکر کاپیتان پرسپولیس به سردخانه منتقل شد تا طبق تصمیم خانواده اش به شهرستان بابل در مازندران منتقل شود و آنجا به خاک سپرده شود .

خانواده نوروزی این تصمیم را برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری کاپیتان متعصب قرمزها گرفته اند که فردا ساعت هشت صبح بهمراه هواداران بی شمارش با او در ورزشگاه آزادی جایی که سالها درخشید، وداع کنند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
من یک استقلالی هستم ای مصیبت بزرگ رابه ملت شریف ایران و جامه ورزش تسلیت می گوییم و مرگ این ورزشکار بزرگ باورنکردنی است خدا به همه صبر بدهد
R I P
خسته ام مثل صبح پنجشنبه
تیترهایی که غم خبر دارد

کاپیتانی که مرگ را بوسید
پرسپولیسی که ده نفر دارد...
سکته قلبی و سرطان گوارشی در بین جوانان ایرانی با فاصله خیلی زیاد از متوسط جهانی بالاتر است. این مسئله نیاز به تحقیقات علمی دارد.
صبر کنید شاید زنده بشه
روحش شاد.به جز استرس و عدم آرامش روحی چی میتونه باعث ایست قلبی یک جوان 30 ساله سالم و ورزشکار بشه؟؟؟یکی یه فکری به حال جوانان این سرزمین بکنه!همش خفقان،همش استرس،همش سر خوردگی!
ای وای چه خبر بدی من استقلالی هستم ولی واقعا متاثر شدم به خانوادش و همه پرسپولیسی ها تسلیت میگم . باور نمیکنم ولی روحش شاد.
من همیشه به 2 تا چیز اعتراض شدید میکنم:
1- نوشتن درگذشت ناگهانی،این حرف خیلی مسخره و بی معنیست،چون خداوند تبارک و تعالی با کسی عهد نبسته که تا 80 سالگی زنده است ،لذا هر لحظه انسان باید آماده مرگ باشه از بچه 1 روزه و کمتر تا انسان 100 ساله و بزرگتر.
2- آرامگاه ابدی روی قبر نوشتن،کسانی که به معاد جسمانی اعتقاد ندارند این جمله را مینویسند،قبر آرامگاه موقت و زودگذر است نه دائمی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
فازت چیه؟
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی