بازدید 57181
۷
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

وداع با شکوه با کاپیتان پرسپولیس

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۳۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 02 October 2015
تصاویری از مراسم تشییع کاپیتان فقید پرسپولیس گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر برای ورود به سایت و کلیک بر بیشتر ببینید و ادامه مطلب در ادامه خبر بخوانید.

تصاویری از مراسم تشییع کاپیتان فقید پرسپولیس



مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز جمعه با حضور چهره‌های مطرح ورزشی در ورزشگاه آزادی آغاز شده است که تصاویر این مراسم را در زیر مشاهده می‌کنید:

عکس های بیشتر را اینجا ببینید


ازدواج سالمندی، تابویی که باید شکسته شود

ازدواج سالمندی، تابویی که باید شکسته شود

ازدواج سالمندی یکی از تابوهایی است که در کشور باید شکسته شود.
بررسی‌های علمی نشان می‌دهد سالمندانی که به زندگی زناشویی خود ادامه داده و در سال‌های جوانی با وجود مشکلات اقدام به طلاق نکرده باشند در دوران سالمندی نیز به سمت طلاق نمی‌روند اما متاسفانه در جامعه ما گمان می‌شود که سالمند نیازهای عاطفی، جنسی و ... ندارد به همین دلیل ازدواج آنها همواره به شکل تابویی در جامعه بوده که باید با اقدامات فرهنگی در این حوزه این تابو شکسته شود زیرا بسیاری از مشکلات سالمندان ناشی از تنهایی آنهاست.

ادامه مطلب ...


چرا افراد لاغر شکم بزرگی دارند و علت بزرگ شدن شکم چیست؟


لاغر بودن صرفاً به معنی سالم بودن نیست. شما می‌توانید با وزن بالا سالم باشید و حتی با کمی چربی اضافه دور شکم در رنج طبیعی و سالم شاخص توده بدن (BMI) قرار بگیرید. شاید شما هم در اطراف‌تان آدم‌های را دیده باشید که با وجود اینکه اندام لاغری دارند، اما شکم بزرگی دارند! قطعاً علت چنین وضعیتی برای همه جای سوال است. در این مطلب مجله علم ورزش به بررسی این موضوع می‌پردازد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


چگونه از مرطوب کننده ها باید استفاده کرد؟

چگونه از مرطوب کننده ها باید استفاده کرد؟

جلوگیری از آسیب پوست به دلیل خشکی محافظت از پوست به دلیل ایجاد لایه نازکی از چربی) بهبود بخشیدن به ظاهر پوست که پوست را نرم تر و صاف تر نشان می دهد. به هر حال کار عمده مرطوب کننده ها حفاظت از رطوبت پوست و دفاع در برابر آسیبهای محیطی است. معمولا همه افراد نیاز به استفاده از مرطوب کننده ندارند و افرادی که پوستشان چرب است به مصرف مرطوب کننده احتیاجی پیدا نمی کنند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۷
آه و افسوس که از چشم حسود مه و مهر
در لحد ؛ ماه کمان ابروی ما منزل کرد
کوچ ابدی پرنده سبکبال ورزش ایران ، تسلیت باد
خداوند هادی نوروزی را بیامرزه، ولی بهتره راجع به مرگش تحقیق بشه، ایشان هم ورزشکار بودند هم سالم
1
1
1
1
20
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی