بازدید 11754

وحود فلزات سنگین در مواد غذایی ایرانیان

یک متخصص تغذیه گیاهی و دارویی طب ایرانی گفت: جیوه, سرب و کامیوم در مواد غذای ایرانیان به وفور یافت می‌شود؛ متاسفانه امروزه همچنان سبزی با روش دیم تولید می‌شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۳۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 03 October 2015
یک متخصص تغذیه گیاهی و دارویی طب ایرانی گفت: جیوه, سرب و کامیوم در مواد غذای ایرانیان به وفور یافت می‌شود؛ متاسفانه امروزه همچنان سبزی با روش دیم تولید می‌شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

 به گزارش تسنیم، ابوالقاسم متین متخصص تغذیه گیاهی و دارویی طب ایرانی اظهار داشت: جیوه, سرب و کامیوم در مواد غذای ایرانیان به وفور یافت می‌شود.

به گفته وی متاسفانه امروزه همچنان سبزی با روش دیم تولید می‌شود و در اختیار مصرف کننده گان قرار می‌گیرد, که با مصرف موادغذایی آلوده به سموم بیماری را وارد بدن خود می‌کند، به عنوان مثال سیب زمینی که در اطراف تهران کشت می‌شود, 10 برابر حد نرمال دارای نیترات است، همچنین خیار, گوجه فرنگی و پیاز سرشار از سموم فلزات سنگین است.

خواب آلودگی‌ها در کنار شیوه غلط زندگی نتیجه سموم فلزات سنگین است

این متخصص تغذیه گیاهی و دارویی طب ایرانی افزود: در تحقیقی که از دانش‌آموزان شده است حدود 40 تا 50 درصد آنان سر کلاس خواب هستند که این خواب آلودگی‌ها در کنار شیوه غلط زندگی نتیجه سموم فلزات سنگین است.

متین بیان داشت: برخی کارمندان و معلمان شب‌ها با قرص خواب می‌خوابند که یکی از علل بدخوابی‌ها و بی‌خوابی‌ها وجود سموم فلزات سنگین در هوا و موادغذایی مصرفی ماست.

وی ادامه داد: سموم و فلزات سنگین در مواد غذایی موجب پرش عضلات, حرکات ناخواسته چهره یا تیک‌های عصبی, گرفتگی عضلات گردن, درد شانه‌ها, درد مفاصل, درد زیر دنده راست, درد پشت ستون فقرات, درد زیر بغل, درد داخل کشاله ران ناشی از وجود سموم فلزات سنگین است.

این متخصص تغذیه گیاهی و دارویی طب ایرانی گفت: سرخی و اگزما, زردی رنگ چهره, رنگ پریدگی, موخوره, شکستگی ناخن‌ها, بد رنگ شدن موها, ریزش مو نیز به دلیل وجود سموم فلزات در غذای مصرفی و هوای آلوده است.

متین خاطرنشان کرد: بخشی از سردردها, سرگیجه‌ها, احساس فشار بر پیشانی, بی حسی و سردی پشت سر, یبوست, اسیدی بودن معده, نفخ شدید, تنگی نفس, ضربان قلب تند هنگام فعالیت در هوای آزاد, فشار در گلو و سخت بلعیدن خود از نشانه‌های وجود سموم در غذاهای مصرفی و هوای آلوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۲۳
اين علائمي كه گفته شده، 90 درصدش رو ما داريم، يعني واقعا اين همه سم و فلزات سنگين مي‌خوريم؟
40 تا 50 درصد آنان سر کلاس خواب هستند.
دلیل اون بیشتر بخاطر ظهور شبکه های اجتماعی هست.
لطفا پیش از اینکه فاجعه انسانی برای مردم حاصل شود لطفا دستگاههای مسئول چارهجویی کنند.
آخه بابا این چه آمار و اطلاعاتی که تحویل مردم می دهید 40تا 50در صد دانش آموزان در کلاس خواب هستند چرا ذهن مردم را مشوش می کنید چه کسی این تحقیقات را انجام داده چه کسی تائید کرده آخه مگر سبزی به روش دیم کاشته می شود اگر می گفت آب فاضلاب مدهند قابل قبول تر بود.
علل را گفتید ممنون خودمان هم کم و بیش می دانیم، راهکار و راه علاج را اعلام کنید. صرف گفتن مشکلات دردی را دوا نمی کند. زمانیکه آب و خوراک و هوای کشوری همگی آلوده است دیگر زندگی سالم معنائی ندارد. بهتر است این متخصصین محترم طب گیاهی راه حل ها ئی عملی را برای رهائی از این معظلات پشنهاد نمایند.
هرروزشاهد اخبار ناامیدکننده جدید دربخش سلامت هستیم
آب نخورید نیترات دارد
خیار گوجه سیب زمینی پیاز نخورید فلزلات سنگین دارد
سبزیجات نخوری با فاضلاب آبیاری میشود
مرغ نخورید هورمون دارد
فلان نخورید فلان دارد !!!
پس هیچی نبایدبخوریم سرمونو بذاریم وبمیریم دیگه
به به هر دم از اين باغ بري مي‌رسد
"متاسفانه امروزه همچنان سبزی با روش دیم تولید می‌شود و در اختیار مصرف کننده گان قرار می‌گیرد" یعنی چه؟ !!!
راه حل چیست؟
چکار کنیم چی بخوریم؟
بد نبود راههای درمان یا پیشگیری را هم مطرح میکردید
خوبه خدا رو شکر

روغن پالم و فلز و ذرات گرد و غبار و ......

ماشالله به ما ...........

خداقوت پهلوان ....
خسته نباشی دلاور .....
درد ها رو فرموديد درمان رو هم بفرماييد
پس چی بخوریم؟؟؟؟
خب چجوری اثر این فلزات رو در بدن از بین ببریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با انجام تحقيق و مستندات مطالب بيان شود.
تابناک تو که این خبر رو گذاشتی حداقل راه مقابله با این فلزات سنگین رو هم میذاشتی!!!
اینجوری که مردم بیشتر نگران میشن!!
دلیل اصلی اینکه نصف دانش آموزان ایرانی سر کلاس خواب هستند این است که خانواده های آنها اجازه می دهند بچه ها تا نیمه شب و حتی دیرتر بیدار باشند به جای اینکه مانند اروپا کودکانشان را تا ساعت 8 یا 9 شب به تخت خواب بفرستند.
به هرحال این غذاهای الوده را میخوریم
لطفا اگر راهی برای برطرف کردن اثرات آن وجود داره هم ذکر کنید
خوب راه حل دفع سموم بدن راهم میگفتی
مجید جان دلبندم کادمیوم نه کامیوم(ن)!!
خداوکیلی ما ی دونه کره انداختیم تو تابه ک به جای روغن استفاده کنیم،جون شما ذره ای اب نشد،شد مث ی تیکه کوچیک پلاستیکی جمع شد تهِ تابه،چرب نشد اصلا،معلوم نیست چی بوده
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر