بازدید 100729
۷
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

تاریخ تولدتان را وارد کنید تا شگفت زده شوید

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۳۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 03 October 2015
تاریخ تولدتان را وارد کنید تا شگفت زده شوید گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر برای ورود به سایت و کلیک بر بیشتر ببینید و ادامه مطلب در ادامه خبر بخوانید.

تاریخ تولدتان را وارد کنید تا شگفت زده شوید!



برای سورپرایز شدن اینجا کلیک کنید


خداحافظ پای بدبو




البته تنها تعویض هر روزه جوراب و انتخاب کفش مناسب نیست که به کمتر شدن بوی بد پا کمک می‌کند؛ اگرچه کفش‌های تابستانی با تعریق کمتر به کاهش بوهای نامطبوع کمک می‌کند، اما تغذیه مناسب و فعالیت منظم دستگاه گوارش هم می‌تواند با پاکسازی بدن، این بوهای بد را کمتر کند. اگر می‌خواهید از شر این بوها خلاص شوید و با اطمینان کفش‌های‌تان را در مهمانی‌ها از پای‌تان خارج کنید، به توصیه‌های طب سنتی عمل کنید و در خانه غذاهای مفید را طبخ کرده و آنها را میل کنید.

ادامه مطلب را اینجا دنبال کنید


جواهرات پارچه‌ای دیور



عکس ها و مدل های بیشتر را اینجا ببینید


آیا هنوز هم معلمی زیباترین حرفه ی دنیاست؟



یکی از ویژگی‌های اصلی حرفه‌ی معلمی نظم و دیسیپلین و توانایی برقراری آن است؛ اما در حوزه‌ی آموزش نظرسنجی‌ها نشان می داد شرکت‌کنندگان تصویر ذهنی دقیقی نسبت به آنچه که قرار است در آینده به دانش آموزان خود ارائه بدهند ندارند. جالب اینجاست که هنوز هم بسیاری از معلمان، چه در نظام‌های آموزشی قوی و چه در نظام‌های آموزشی ضعیف، بر این باور استوارند که بهترین شیوه ی انتقال مطلب به دانش‌آموز شیوه ی معلم به عنوان متکلم وحده است.

در این باره اینجا بیشتر بخوانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷
1
1
1
1
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار