بازدید 43313
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

برای پاسخگو کردن آل سعود برای فاجعه منا در انتظار اجرای دستوریم

سپاه قاطعانه و مقتدرانه در صورت ضرورت برای هر اقدامی، در هر زمان و منطقه، برای دفاع از عزت مسلمین و حرمت آنان به ویژه مردم انقلابی ایران در مقابل حکام ظالم و جاهل آل سعود، آماده است و انتقام سخت این جنایت هولناک را از آل سعود خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۳۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 03 October 2015
سرلشکر جعفری از آمادگی سپاه برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر معظم انقلاب و پاسخگو کردن آل‌سعود در قبال فاجعه منا خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه ی جلسه قرارگاه دریایی خاتم الانبیاء (ص) اظهار کرد: سپاه همه ظرفیت های ممکن برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، برای پاسخگو کردن آل سعود به فاجعه هولناک منا و اعاده ی حقوق زائران قربانی شده در مذبح منا را آماده کرده و در انتظار اجرای دستوریم.

وی افزود: سپاه قاطعانه و مقتدرانه در صورت ضرورت برای هر اقدامی، در هر زمان و هر منطقه، برای دفاع از عزت مسلمین و حرمت آنان به ویژه مردم انقلابی ایران در مقابل حکام ظالم و جاهل آل سعود، آماده است و انتقام سخت این جنایت هولناک را از آل سعود خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به جنایات و خباثت های رژیم آل سعود علیه امت اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام از خیانت ها و جهالت های ابولهب گونه ی آل سعود نظیر کشتار مردم یمن، آواره سازی مردم عزیز سوریه، سرکوب مردم بحرین، کشتارهای فرقه ای در عراق و ایجاد تفرقه های قومی و تروریسم پروری در همه جا به ستوه آمده و قریباً در خشم مسلمانان ذوب خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸۱
انتشار یافته: ۲۹
درود بر شرف همه رزمندگان اسلام.
سلام ، خداقوت فرمانده ، امید کشور و رهبری به شما بزرگواران است انشاالله همیشه مقتدرانه باعث افتخار ما باشید.
با سلام ، از بيانات قاطع رهبر انقلاب تمام ملت ايران به وجد اماده وواقعا" تمام ملت ايران آماده است كه درس خوبي به اين حكام ظالم وجاهل آل سعود بدهند.
تا نابودی آل صهیون (همان آل سعود سابق)....
درود بر سپاهیان عزیز همه ایرانیان سپاهی هستند
اين خبر يعني آمادگي ايران براي حمله نظامي به عربستان و مواضع اون در منطقه؟؟!!
درود بر آزاد مردان جهان درود بر شهامت شما
با توجه به اینکه از شرایط موجود اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کنونی جامعه راضی نیستم ولی با این وجود حاضر تا آخرین قطره خون خود در برابر اعراب منطقه و بخصوص عربستان بجنگم.
آفرین به غیرت و شرف ایرانی
ماشالله فرمانده
اماده نبردیم
من یک ارتشی هستم درود بر شما سردار جعفری منتظر دستوریم از رهبر عزیز تا حق ال سعود رو کف دستش بزاریم
درودبرشما.دلم خنک شدواعصابم راحت حتی اگر هیچ حرکتی عملا انجام نشود.فقط برخوردقلطعانه لازمه درغیراینصورت اینهادست کمی ازصدام ندارن وهمه ازیک قماشن.
ما هستیم
ایول اقتدار...حال کردیم
اگر دولت سعودی دو شرطه شیطان صفت فاجعه فرودگاه جده را به اشد مجازات محکوم کرده و با رفتار انسانی ، اسلامی و همکاری با دولت ایران وظیفه خود را انجام می داد تا حدودی مرهمی بر دلهای داغدار ملت بزرگ ایران بود اما مشخص است که این منافقان بیشرم افسار گسیخته و متوهم شده اند
نصر من الله و فتح قریب
دمت گرم سپاه
ضمن احترام به سخنان مقتدرانه ایشان که وظیفه غرورآمیز حرفه ای نیز هست تجربه ای را از جنگ دوم جهانی میگویم
زمانیکه ارتش و صنایع نظامی بومی ژاپن در اوج اقتدار بودند، پس از جایگزینی فرماندهان تندرو با پختگان نظامی ، ژاپن به ورطه جنگ کشیده شد.
ژاپن میتوانست مانند امریکا قوی بماند ، جنس بفروشد و آسیب نبیند اما دوبمب اتمی، تحقیر نظامی دایمی و....... نصیبش شد.

برادر جعفری ، شما مرد جنگ هستید و آزموده، و شهادت صدها هزار ایرانی شجاع و میهن دوست را دیده اید. به افرادی که در آینده جای شما را خواهند گرفت بیاموزید که قدرت ایران آنقدر باید بالا برود که کسی جرات نکند نگاه چپ کند اما گزینه نظامی آخرین و آخرین و آخرین راهکاره علی الخصوص برای همسایه و مخصوصا مسلمان. هنوز که هنوز است بهای حماقت یک حزب و یک شخص در عراق (صدام) را صدها هزار ایرانی و عراقی مسلمان می پردازند.
درود فرمانده
سلام بر مالک اشتر زمان بدانید ملت عزیز ایران هم با امادگی کامل اماده اجرای فرامین رهبری عزیز در پاک کردن لکه ننگ ال سقوط از دامن مسلمین است
آفرين ، موضع انفعالي فايده اي ندارد ايران بايد موضع تهاجمي داشته باشد و به هر صورت كه شده انتقام اعمال سعودي ها را بگيرد
افرين چه عجب
لایک داری سردار عزیز ایران
سیاوش زمانه دمت گرم

خلاصه یک نفر هم پیدا شد از مردم ایران دفاع کنه
خداییش دمت گرم
1
1
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس