بازدید 3239
۱
سردار کاظم مجتبایی"

اگر به دنبال اقتداریم با مردم همدل و همزبان باشیم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: همکاری و هم افزایی سپاه و نیروی انتظامی، امنیت مطلوبی را در این استان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۵۳۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 04 October 2015
فرمانده انتظامی استان قم گفت: همکاری و هم افزایی سپاه و نیروی انتظامی، امنیت مطلوبی را در این استان ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا منطقه قم، سردار کاظم مجتبایی در دیدار با فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) اظهار کرد: این تعاملات، اتحاد و وحدت عمل و جلسات صمیمی، دشمنان نظام را مایوس می کند.

وی تعامل بین مجموعه سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) و پلیس قم را در سطح کشور کم نظیر دانست و افزود: به جز این جلسات و ارتباطاتی که به صورت منظم و رسمی انجام می شود، جلساتی نیز به صورت محاوره ای در مناسبت های مختلف برگزار می شود که این همبستگی و هم آوردی موجب شده تا استان قم از امنیت قابل قبولی برخوردار باشد.

وی در ادامه به ویژگی های استان قم و نگاه خاص تمامی دنیا به این استان اشاره کرد و گفت: امنیت قم باید الگویی برای سایر استان ها باشد، حتی دل و ذهن افرادی که در این استان و حتی در این کشور زندگی نمی کنند، با قم است، پس سپاه و پلیس قم مسوولیت خطیری دارند که باید آن ها را با این همدلی و صمیمیت ها به پیش ببرد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه به شعار امسال هفته نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش» شعار هفته ناجاست و اگر به دنبال اقتداریم باید با مردم همدل و همزبان باشیم تا امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان بیاوریم.

مجتبایی با بیان اینکه سپاه در ماموریت ها و مراسمات مختلف یاری کننده پلیس و از نزدیک ترین دستگاه ها به نیروی انتظامی است، ابراز امیدواری کرد: این ارتباطات و تعاملات روز به روز بیشتر شده تا نتیجه آن که امنیت بهتر و ارتقاء آرامش برای مردم استان قم است، را شاهد باشیم.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) نیز در این نشست، اجرای دستورات فرماندهی کل قوا و تامین امنیت مردم را از مهمترین وظایف سپاه و نیروی انتظامی دانست.

سردار غلامرضا احمدی گفت: به لطف خدا، برکت خون شهدا، رهنمودهای بی نظیر رهبر فرزانه انقلاب و به واسطه همکاری و هماهنگی های پلیس، سپاه و دیگر نیروهای مسلح، ایران اسلامی به رغم نا امنی ها، خونریزی ها و خباثت های آل سعود و گروههای تکفیری در منطقه، دارای بالاترین شاخص های امنیت و آرامش است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در سراسر کشور از مرزبانی و نیروهای امنیتی و انتظامی تا پلیس راهور، همگی در حال تلاش برای ایجاد امنیت و آرامش همه جانبه در جامعه هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر