بازدید 18503
۳

بیانیه تروریست‌های سوریه علیه ایران و روسیه

بیش از چهل گروه تروریستی در سوریه، با امضای بیانیه‌ای از کشورهای منطقه خواسته‌اند اتحادی منطقه‌ای علیه تهران و مسکو تشکیل دهند.
کد خبر: ۵۳۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸ 06 October 2015
بیش از چهل گروه تروریستی در سوریه، با امضای بیانیه‌ای از کشورهای منطقه خواسته‌اند اتحادی منطقه‌ای علیه تهران و مسکو تشکیل دهند.

به گزارش فارس، بیش از 40 گروه از تروریست‌های مخالف دولت سوریه خواستار تشکیل ائتلافی در منطقه علیه ایران و روسیه شده‌اند.

به گزارش رویترز، این گروه‌ها که گروه‌های تحت چتر حمایتی «ارتش آزاد سوریه» را هم شامل می‌شوند، با بیان اتهامات بی‌پایه همکاری‌های منطقه‌ای را برای مقابله با آنچه «اشغال‌گری سوریه توسط ائتلاف ایران و روسیه» خوانده شده، ضروری دانسته‌اند.

جنگنده‌های روسیه، از چهارشنبه هفته گذشته پس از درخواست بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه مواضع گروه‌های تروریستی در سوریه را بمباران کردند.

 گروه تروریستی «احرار الشام»، این بیانیه را برای خبرگزاری رویترز ارسال کرده، اما اشاره‌ای به نام هیچ کشوری برای تشکیل اتحاد علیه ایران و روسیه نکرده است. با این وجود، مستندات فراوانی در تأیید حمایت کشورهای ترکیه، عربستان سعودی و قطر از گروه‌های تروریستی در سوریه وجود دارند.  

نام گروه تروریستی داعش و جبهه‌النصره در میان گروه‌های امضاکننده این بیانیه دیده نمی‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۳
سلام.
روسیه به درخواست قانونی دولت سوریه به کمک آن کشور آمده است و با تروریست ها مبارزه و پایگاه های این شیاطین را بمباران می کند، ولی با آن مخالفت می کنند. چگونه است که غربی ها و اعراب به آن اعتراض دارند در حالی که ائتلاف به اصطلاح عربی به درخواست رییس جمهور مستعفی و فراری به یمن حمله کرده اند و بر سر مردمی که مخالف عبد ربه هستند بمب می ریزند، مساجد، بازارها، بیمارستان ها، خانه ها، انبارهای آب و آذوقه را بمباران می کنند، ایرادی ندارد؟
مثل اینکه روسیه حسابی به هدف زده امن شدن سوریه و سپس عراق مترادف با امنیت مرزهای ایران از لوث گروه های تروریستی است
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل