بازدید 40191
۲
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

مراسم تشییع پیکر هنرمند فقید هما روستا

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۳۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 06 October 2015
مراسم تشییع پیکر هنرمند هما روستا گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر برای ورود به سایت و کلیک بر بیشتر ببینید و ادامه مطلب در ادامه خبر بخوانید.

مراسم تشییع پیکر هنرمند هما روستا


عکس های بیشتر را اینجا ببینید


پیشنهاد برای ترویج زایمان طبیعی در کشور



مهم‌ترین عیب سزارین، عوارض "بیهوشی" است که گاهی اوقات مادران در عمل سزارین بعد از بیهوشی به هوش نمی‌آیند یا در آینده، مشکلاتی را برای مادر و فرزند ایجاد میکند؛ از دیگر معایب سزارین می‌توان به مشکلات ادراری، چسبندگی دیواره رحم، پارگی روده‌ها، پارگی مثانه، نازایی همچنین تغییر فرم شکم مادر اشاره کرد که البته بسیاری از افسردگی‌های بعد از زایمان مادر به همین دلایل است همچنین مادر در سزارین باید دوران نقاهت طولانی‌تری را نسبت به زایمان طبیعی طی کند که همین امر موجب می‌شود رابطه عاطفی بین مادر و فرزند دیرتر شکل بگیرد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


خودتان در خانه نرم کننده رنگی لب و پنکیک بسازید

خودتان در خانه نرم کننده رنگی لب و پنکیک بسازید

در این مطلب برای حفظ زیبایی و مهم تر از آن سلامتی شما طرز تهیه پنکک با آرد برنج و یک نرم کننده لب رنگی را آموزش می دهیم.

ادامه مطلب ...


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار