بازدید 3623

تاکید فرمانده ناجا بر استفاده از تکنولوژی روز

فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت استفاده از تکنولوژی روز به منظور ارتقا کیفیت خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۵۳۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 06 October 2015
فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت استفاده از تکنولوژی روز به منظور ارتقا کیفیت خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

به گزارش ایسنا سردار "حسین اشتری" در مراسم افتتاح سیستم جامع مانیتورینگ و استودیو خبر فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تسلیت حادثه غمناک و مصیبت بار سرزمین منا و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: هفته ناجا در سال جاری با شعار "اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش" آغاز شد و در نیمه راه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اهداف پلیس بدون همکاری و مشارکت مردم محقق نمی شود، گفت: باید ارتباط منظم و مستمری بین نیروی انتظامی و مردم باشد؛ کار پلیس برای مردم و خدمت به آنها است.

فرمانده ناجا، حمایت مردم از پلیس را افتخار بزرگ نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: اقدامات ما در راستای تامین امنیت مردم، ارتقاء آرامش و آسایش جامعه است.

سردار اشتری با اشاره به راه اندازی سیستم جامع مانیتورینگ و استودیو خبر فرماندهی انتظامی استان قم، بیان داشت: این مهم نشانگر این است که نیروی انتظامی با استفاده از تکنولوژی و ظرفیت های روز، به منظور بهبود خدمت رسانی به مردم تلاش می کند و باید نتیجه این اقدامات و تجهیزات، ارتقاء امنیت اجتماعی باشد.

وی سپس به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اقتدار، عدالت، ترحم و مهربانی پلیس با مردم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی باید از یک سو با هنجارشکنان و افرادی که به حقوق دیگران تعدی می کنند، با قاطعیت برخورد کرده و از سوی دیگر با عدالت و مهربانی با آحاد مردم رفتار کند.

فرمانده ناجا افزود: مردم اعتماد بالایی به پلیس دارند و نیروی انتظامی را پناهگاه خود می دانند و اولین مکانی که برای حل مشکلات خود مراجعه می کنند، مراکز انتظامی است پس باید این اعتماد عمومی را افزایش دهیم و با سرعت، دقت و هماهنگی بیشتر در راه خدمتگذاری به مردم تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی ناجا به دلیل ویژگی های خاص استان قم و وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه، علمای اسلام و مردم شهید پرور در این استان اشاره کرد و عنوان داشت: قم قطب فرهنگی و دینی کشور و جهان اسلام است، ده ها هزار نفر طلبه غیر ایرانی از حدود 120 کشور جهان در این شهر تحصیل می کنند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند که حدود 13 هزار شهید و بیش از 20 هزار جانباز را تقدیم انقلاب و نظام کرده که بخش اعظمی از آن مربوط به تامین نظم و امنیت کشور و بخاطر تنوع ماموریت در جغرافیای کار نیروی انتظامی است.

به گزارش ایسنا عصر امروز (سه شنبه) با حضور سردار حسین اشتری سیستم جامع مانیتورینگ و استودیو خبر فرماندهی انتظامی استان قم عصر امروز با حضور سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی، "بهرامی" رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، سرپرست مخابرات کشور، استاندار و شهردار قم افتتاح شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان