بازدید 44181
۱

سخنان تکان‌دهنده فرمانده انتظامی فارس

فرمانده انتظامی فارس به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی سخنانی جالب و البته در بعضی مواقع تکان دهنده گفت.تابناک فارس هم به اندازه وُسع خود پیشنهادات و نکاتی را در مورد هر بخش از این سخنان داده است.امیدواریم که این مسائل هرچه زودتر حل شود.
کد خبر: ۵۳۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 07 October 2015
فرمانده انتظامی فارس به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی سخنانی جالب و البته در بعضی مواقع تکان دهنده گفت.

به گزارش تابناک فارس، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی با بیان این که به کارگیری اسلحه های غیرمجاز در یک ماه گذشته دراین استان 27 قربانی داشت، مشارکت مردم در عاری شدن جامعه از سلاح غیرمجاز را خواستار شد.

تابناک فارس:توجه فرمایید که در یک ماه در کشور ایران که حمل اسلحه، غیرمجاز است،استفاده از آن 27 قربانی داشته است.شاید بهتر باشد به جای اینکه فقط کشتارهای اسلحه در آمریکا را نشان بدهیم(حمل اسلحه در آمریکا مجاز است) فکری به حال این آمار وحشتناک بکنیم.

سردار گودرزی در ادامه مواد مخدر را تاکتیک و حربه دشمن و مسبب شمار زیادی از جرایم و مفاسد در جامعه خواند وگفت: می توان گفت که بین 60 تا 70 درصد از جرایم و انواع سرقت ها در جامعه به خاطر مواد مخدر است.

تابناک فارس:وقتی وزیر دادگستری از قدرت ماورایی مافیای میوه می گوید و اینکه هیچکس نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد، خوب مواد مخدر که دیگر حتماً خیلی خطرناک تر است...

فرمانده انتظامی استان فارس با انتقاد از به راه افتادن برخی کارناوال های عروسی در خیابان های شهر شیراز گفت: آیا نیاز است که 200 خودرو با راه افتادن پشت سر ماشین عروس برای مردم شهر مزاحمت ایجاد کنند؟وی افزود: این گونه اقدامات از شان و جایگاه مردم استان فارس که آثار تمدنی با سابقه بیش از دو هزار و 500 سال را میزبان هستند، دور است و البته تاکید می کنیم که عامه مردم نظم اجتماعی را رعایت می کنند.

تابناک فارس:البته جناب سردار توجه بفرمایید که در مواردی بسیار نادر کارناوال های عروسی باعث ایجاد مزاحمت می شود و اساساً مردم خیلی هم معترض به این کار نیستند،چرا که تقریباً همه این مراسم را دارند! و البته این کار آنقدرها هم بد نیست که بخواهیم بگوییم دور از شأن است!!!


فرمانده انتظامی استان فارس همچنین با اشاره به پیامدهای به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در تنگ کردن عرصه اشتغال و بروز پاره ای جرایم، از مردم استان خواست که از به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز خودداری کنند.

تابناک فارس:این نکته صد در صد درست است و تابناک فارس هم در یادداشتی به این مسأله پرداخته است.اما سردار اگر یک روز کارتان به کارگر بیفتد خواهید دید که اتباع بیگانه هم کمتر می گیرند و هم بیشتر کار می کنند.لذا باید ابتدا فکری به حال کارگران وطنی بکنیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷۰
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل