بازدید 6427
۳

سرانجام خونین یک عشق

کد خبر: ۵۳۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 07 October 2015
صدای شلیک سه‌گلوله، جنازه یک دختر و پسر جوان که سرشان متلاشی شده، دواسلحه شکاری تک‌لول و دولول، تمام ماجرایی بود که دوشنبه‌شب، وحشت را به جان اهالی لاهیجان انداخت.

به گزارش فرهیختگان، مخالفت خانواده دختر با ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش عامل جنایتی شد که 13مهر در خیابان گلستان لاهیجان اتفاق افتاد. این جنایت که با شلیک سه‌گلوله رقم خورد، اگرچه به گفته فرمانده انتظامی لاهیجان با قتل دختر و خودکشی پسر اتفاق افتاد، اما فرماندار لاهیجان گفت که هویت قاتل و مقتول در دست بررسی است.

شلیک سه‌گلوله پایان ماجرا

سیزدهم مهر امسال بود و عقربه‌ها ساعت هشت شب را نشان می‌داد که صدای شلیک پی‌درپی سه‌گلوله اهالی خیابان‌های گلستان 15 تا 17 را به وحشت انداخت.

یکی از اهالی خیابان گلستان 17 گفت: «وقتی به کوچه آمدیم دیدیم یک پراید سفید که در سمت راننده‌اش باز است، گوشه‌ای پارک شده و اطراف آن را خون گرفته است.» او در ادامه گفت: «همسایه‌های دیگر هم همراه با ما به خیابان آمدند و هرکدام درباره حادثه چیزی می‌گفتند ولی هیچ‌کس آنها را نمی‌شناخت.» او افزود: «هر دونفر از ناحیه سر آسیب شدیدی دیده بودند و گویا همه گلوله‌ها به سمت سرشان شلیک شده بود.»

محمود قاسمی، فرمانده انتظامی لاهیجان نیز با تایید این خبر به «فرهیختگان» گفت: «یک دختر و پسر که هر دو 30سال داشتند با تصمیم قبلی با دواسلحه شکاری به زندگی خود در خودرو پایان دادند.»

 او افزود: «بنابر گفته‌های خانواده این دوجوان، چندی پیش این پسر به خواستگاری رفته بود و خانواده دختر با این وصلت مخالفت کرده بودند.» فرمانده انتظامی لاهیجان مخالفت این خانواده را عامل این جنایت دانست و افزود: «این محل به گشت نیروی انتظامی مجهز است و حداقل ساعتی دوبار ماموران ما از آنجا مراقبت می‌کنند ولی این جنایت در کمتر از چند دقیقه اتفاق افتاده است. اگر زمان بیشتری در آنجا توقف می‌کردند شاید ماموران به آنها مشکوک می‌شدند و این جنایت اتفاق نمی‌افتاد. ولی طبق گفته شاهدان و دوربین‌های محل، چند دقیقه پس از توقف این خودرو صدای شلیک سه‌گلوله شنیده شد.»


  به شایعات توجه نکنید


کاظم کسرایی، فرماندار لاهیجان هم درحالی درباره این ماجرا با «فرهیختگان» صحبت کرد که تا حدودی گفته‌های فرمانده انتظامی را نقض کرد. او درباره عامل این حادثه گفت: «آنچه من در اظهارات پدر این دختر شنیده‌ام خواستگاری دوسال پیش انجام شده و اگر به دلیل مخالفت خانواده بود منطقی‌تر به نظر می‌رسد همان زمان این جنایت رقم می‌خورد، نه دو سال بعد.»

او همچنین با بیان اینکه یک اسلحه تک‌لول و یک اسلحه دولول در خودرو کشف شده است، ادامه داد: «هنوز مشخص نیست اسلحه‌ها متعلق به چه کسی است و ابتدا چه کسی شلیک کرده است.» کسرایی درباره اینکه گفته می‌شود پسر ابتدا دختر را به قتل رسانده و سپس خود را کشته، توضیح داد: «به هیچ‌وجه این موضوع مشخص نیست و تمام این اتفاقات توسط عوامل پزشکی قانونی، ماموران انتظامی و اکیپ تشخیص جرم و انگشت‌نگاری در حال بررسی ویژه است.» فرماندار لاهیجان همچنین وجود نامه خداحافظی این دوجوان را تکذیب کرد و گفت: «به شایعات دامن نزنید.»

به گفته فرماندار لاهیجان این دختر و پسر پیش از مرگ نامه‌ای نداشته‌اند و این خبرهایی که راجع به وصیت آنها در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد.

درحالی بیش از 24ساعت از این جنایت می‌گذرد که هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست هر دو جوان دست به خودکشی زده‌اند یا پسر جوان ابتدا دختر موردعلاقه‌اش را کشته و بعد دست به خودکشی زده است. جنازه دختر و پسر 30ساله لاهیجانی با مقدار زیادی خون که اطراف خودروی آنها ریخته شده با دو اسلحه شکاری و سه‌گلوله تنها سرنخ‌های پلیس گیلان برای گشودن راز این جنایت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳
15درصد والدین دختر مقصر هستند. 15درصد پسر و 70 درصد دختر مقصر است.
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار