بازدید 3868
۱

جوان اسیدپاش در آتش سوخت

کد خبر: ۵۳۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 07 October 2015
جوان معتادی که چند روز قبل روی پدرش و چند مأمور پلیس اسید پاشیده و گریخته بود وقتی فهمید مأموران مخفیگاهش را محاصره کرده‌اند روی خودش بنزین ریخت و کبریت را کشید.

به گزارش همشهری، حادثه اسيدپاشي اواخر شهريور‌ماه جلوي خانه‌اي در منطقه گل زرد نهاوند اتفاق افتاد. ماجرا از اين قرار بود كه پسر جواني به‌دليل اعتياد به مواد‌مخدر با اعضاي خانواده‌اش دچار درگيري و كشمكش بود. جوان معتاد بارها پدر و برادرش را تهديد كرده بود كه اگر پاي پليس را وسط بكشند روي آنها اسيد مي‌پاشد. اعضاي خانواده كه ديگر از پرخاشگري‌هاي پسر معتاد به تنگ آمده بودند از مأموران پليس كمك خواستند تا اينكه چند روز قبل 3نفر از مأموران براي دستگيري جوان معتاد به خانه او رفتند.

مأموران زنگ خانه را به صدا در آوردند اما وقتي جوان معتاد فهميد پدرش مأموران را براي دستگيري او آورده است روي پشت بام رفت و ناگهان ظرفي پر از اسيد روي سر پدرش و مأموران خالي كرد. در جريان اين حادثه هر سه مأمور پليس و پدر جوان معتاد دچار سوختگي شدند ولي شرايط يكي از مأموران وخيم‌تر از بقيه بود. درحالي‌كه جوان معتاد بعد از اسيدپاشي به مكان نامعلومي گريخته بود تلاش‌ها براي دستگيري‌اش آغاز شد.

روز يكشنبه مأموران به اطلاعاتي درباره مخفيگاه اسيدپاش فراري دست يافتند و آنجا را محاصره كردند. سرانجام ساعت يك بامداد ماموران وارد اين محل شدند اما متهم با ديدن پليس ناگهان ظرف بنزين را روي خودش و وسايل خانه خالي كرد و كبريت را كشيد. در يك چشم به هم زدن آتش همه‌جا را فراگرفت كه با حضور آتش‌نشانان مهار شد. به اين ترتيب جوان اسيد پاش كه دچار سوختگي شده بود به مركز درماني منتقل شد.

سرهنگ محسن اقباليان، فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در اين‌باره گفت: متهم پيش از اين نيز دست به‌خودسوزي زده بود و اكنون با سوختگي 40درصدي در بيمارستان بستري‌است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر