بازدید 3643

كي روش: در رنكينگ اول آسياييم، در واقعيت چهارميم

کالوس کی روش حالا با آرامش نسبی تیم ملی را برای رویارویی با عمان در مسقط آماده می کند. دیگر مثل سابق او از جدایی احتمالی حرف نمی زند و تیم ملی را برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه آماده می کند. او قبل از حضور در اطاق کنفرانس مربیان مصاحبه ای متفاوت انجام داده است.
کد خبر: ۵۳۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 07 October 2015
 به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی‌روش در مورد علاقه مردم ایران به فوتبال می گوید: تعصب روی فو‌تبا‌ل در ایرانیان یک ویژگی خاص است. مردم هیچ کشور دیگری چنین علاقه و تعصبی به فو‌تبا‌ل ندارند. کار سختی است که بتوانیم موفقیت در سال 2014 را تکرار کنیم. خیلی خیلی سخت است. به همین دلیل باید بسیار سخت‌تر از گذشته برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم.

 
ایران روز پنجشنبه در مسقط مهمان عمان است. به نظر می‌رسد این سخت‌ترین دیدار آنها باشد اما کی‌روش می داند آزمایش‌های سخت تیمش در مرحله بعدی خواهد بود. جایی که آنها باید با قدرت‌های بزرگ آسیا روبه رو شود. تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران در آخرین رنکینگ فیفا رتبه سی و نهم را به خود اختصاص داده است که بهترین تیم آسیا هم به شمار می‌رود.
 
 كي روش: در رنكينگ اول آسياييم اما در واقعيت به زحمت چهارميم

سرمربی تیم ملی در مورد جایگاه ایران در رنکینگ جهانی می گوید: ژاپن، کره جنوبی و استرالیا تیم‌هایی هستند که راحت به جا‌م جها‌نی 2018 روسیه می‌رسد و سایر تیم‌ها برای کسب رتبه چهارمی و رسیدن به جا‌م جها‌نی باید با هم بجنگنند. ایران در رسیدن به جا‌م جها‌نی باید با تیم‌های همچون عربستان سعودی، امارات، قطر، ازبکستان و چین ر‌قا‌بت کند.
 رنکینگ فیفا فقط یک رده بندی است. معنای زیادی برای من ندارد. وضعیتی که ما در آن قرار گرفته‌ایم در مقایسه با سایر کشورها فقط پروسه پیشرفت و توسعه ما را نشان می‌دهد. کشورهایی مانند ژاپن، استرالیا و کره جنوبی در وضعیت بهتری هستند زیرا ظرفیت بالاتری نسبت به ما دارند. این خیلی خوب است که بهترین تیم آسیا هستیم ‌اما باید خودمان را با واقعیت روبه‌رو کرده و باور داشته باشیم کارهای زیادی باید انجام دهیم تا بتوانیم شرایط کنونی را حفظ کرده و قوی‌تر نیز شویم.
 
 
 
کی‌روش ا‌دا‌مه‌ می دهد: سه تیم استرالیا، کره جنوبی و ژاپن بازیکنان زیادی دارند که شاغل در اروپا هستند. این یک برتری برای آنها است اما من از یک چیز مطمئن هستم. آنها 90 دقیقه باید برابر ما قرار بگیرند و ما هم تلاش می‌کنیم کار را برای آنها سخت کنیم. در زمین مسابقه تنها چیزی که باقی می ماند رویارویی نفر به نفر ما با آنها است. خارج از زمین فو‌تبا‌ل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران موجب کاستی‌های مالی زیادی شده است. ایرانی‌ها نمی‌توانستند مبالغ پرداختی فیفا و کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا را دریافت کنند. آنها همچنین نتوانستند سهمشان را از درآمدهای جا‌م جها‌نی 2014 را نیز بگیرند زیرا محدودیت در ترانسفر کردن پول موجب شده بود فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران در بر‌نامه‌ریزی برای بازی‌های دوستانه و بین‌المللی دچار مشکلات زیادی شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان