بازدید 3863
۱

قتل برادر دختر مورد علاقه با نانچيكو

کد خبر: ۵۳۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 07 October 2015
حكم قصاص پسري كه برادر دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده بود، تاييد شد.

به گزارش اعتماد، چندي پيش ماموران پليس در جريان وقوع يك قتل قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقيق در اين رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد كه پسر جواني با ضربه جسم سخت كشته شده است. تحقيقات نشان مي‌داد كه خواهر مقتول با پسري در ارتباط بوده و مقتول از اين موضوع مطلع شده و مخالفت كرده بود. به اين ترتيب پسر جوان به عنوان متهم به قتل شناسايي و دستگير شد.

 او در بازجويي‌ها با اعتراف به قتل برادر دختر مورد علاقه‌اش به ماموران گفت: من با خواهر مقتول در ارتباط بودم و قصدمان ازدواج بود. او هميشه از دست برادرش گريه مي‌كرد و مي‌گفت او را آزار مي‌دهد. براي همين من هم تصميم به انتقام گرفتم و به دختر مورد علاقه‌ام گفتم كه مي‌خواهم برادرت را به قتل برسانم، او هم قبول كرد. روز حادثه خواهر مقتول به من پيام داد و گفت برادرش كجاست. من هم به همان محل رفتم و با ضربه نانچيكو او را به قتل رساندم. با اعتراف متهم، خواهر مقتول نيز دستگير شد ولي هرگونه دخالت در جنايت را انكار كرد.

او گفت: متهم تنها مي‌خواست با برادرم صحبت كند و اصلا حرفي از قتل به من نزده بود. آن شب هم من محل برادرم را به او گفتم تا با هم صحبت كنند.

در ادامه كيفرخواست پرونده صادر و براي رسيدگي به شعبه دهم دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد. متهمان در اين شعبه محاكمه شدند و اظهارات قبلي خود را تكرار كردند.

بنابراين هيات قضايي در پايان متهم اصلي را به قصاص محكوم و دختر جوان را از اتهام معاونت در قتل تبرئه كردند. اين حكم در ديوان عالي كشور تاييد شد و متهم به زودي اعدام مي‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر