بازدید 4809
۱

جدايي پس از طلاق مادرزن

کد خبر: ۵۳۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 07 October 2015
طلاق مادرزن و پدرزن، براي زوج جوان دردسر ساز شد و پاي آنها را به دادگاه خانواده کشاند.

به گزارش آرمان، چندي پيش زوج جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. زن جوان درباره علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي مادر من به همراه پدرم در خارج از كشور زندگي مي‌كردند. آنها از قديم با هم اختلاف داشتند و بعد از رفتنشان به خارج از كشور اين اختلاف بيشتر شد. تا جايي‌كه آنها بعد از چند سال زندگي از هم جدا شدند و مادرم هم براي زندگي مجبور شد به ايران برگردد. همين شد كه من از مادرم خواستم تا در ايران با ما زندگي كند. اما شوهرم از روزي كه من اين پيشنهاد را دادم، جنجال به راه انداخته و حتي حاضر نيست يك روز هم با مادرم زندگي كند.

وي افزود: هرچه به او می‌گويم مادرم در ايران جايي را براي زندگي ندارد و تنها براي مدتي پيش ما می‌ماند، فايده ندارد. او حتي بعد از آمدن مادرم هم به رفتارهايش ادامه داد تا جاييكه چند روز پيش مادرم قهر كرد و به هتل رفت. خيلي از رفتارهاي شوهرم ناراحت شدم تا جاييكه گفتم ديگر زندگي در كنار اين مرد فايده اي ندارد.

مرد جوان نيز به قاضي گفت: آقاي قاضي من می‌دانستم كه با حضور مادرزنم زندگي ما بهم می‌ريزد. من اصلا دوست نداشتم مادرزنم در كنار ما زندگي كند. براي همين از همان روز اول مخالفت كردم تا همسرم به دنبال اجاره خانه اي مناسب براي مادرش باشد، نه اينكه به فكر طلاق و جدايي بيفتد.

در پايان قاضي سعي كرد اين زوج را از جدايي منصرف كند، براي همين رسيدگي به اين پرونده را به جلسه آينده موكول كرد. ‎
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر