بازدید 19786
۲

ابتکاری نو در قرض گرفتن پول از همکار

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که کارت بانکی شهروند همدانی را کپی و از حساب وی مبلغ قابل توجهی برداشت کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 07 October 2015
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که کارت بانکی شهروند همدانی را کپی و از حساب وی مبلغ قابل توجهی برداشت کرده بود، خبر داد.

به گزارش تابناک همدان سرهنگ امینی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: با مراجعه و ارائه شکوائیه شهروند همدانی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی ،موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان در ادامه گفت: به گفته شاکی در حالیکه کارت بانکی نزد خودش بوده از طریق خود پرداز از حساب بانکی وی برداشت صورت گرفته است.

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی ،فردی که با استفاده از این روش موفق به کپی و خالی کردن حساب بانکی شاکی پرونده شده بود ،شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه ای دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد:. متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده عنوان کرد برای قرض گرفتن وجه نقد نزد شاکی که از همکاران بنده می باشد رفتم که او از این کار امتناع کرد و من هم در فرصتی که پیدا کردم از کارت بانکی وی یک نسخه کپی تهیه و تصمیم گرفتم شخصا از حساب بانکی وی برداشت کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۲
واقعا باید به پلیس دست مریضاد گفت. خدا قوت عزیزان.
اما گلایه ای هم از مردم دارم. این همه هشدار داده میشود که رمز کارت خود را خودتون وارد کنید ولی باز هم گوش نمیکینم. چرا؟؟
چطور میشه از خود پرداز بدون داشتن کارت پول برداشت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها