بازدید 3251

تساوی بدون گل عمان و ایران در نیمه نخست

مصاف عمان و ایران در نیمه نخست گلی در بر نداشت.
کد خبر: ۵۳۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 08 October 2015
مصاف عمان و ایران در نیمه نخست گلی در بر نداشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از مسقط، نیمه نخست دیدار دو تیم عمان و ایران از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار هر دو تیم بیشتر سعی در ارزیابی یکدیگر داشتند و فرصت چندانی برای گلزنی در این دیدار به دست نیامد. جدی‌ترین فرصت‌های گلزنی نیمه نخست این دیدار را عمانی‌ها در دقیقه‌های یک و 28 به دست آوردند. در دقیقه نخست شوت مهاجم عمان را حقیقی به خوبی دفع کرد و در دقیقه 28 هم شوت عماد الحسنی با اختلافی اندک و به شکلی خطرناک از کنار دروازه تیم ملی ایران راهی اوت شد.

در سایر دقایق بازی در نیمه نخست بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد و شاگردان کی‌روش و پل لوگوئن نتوانستند از ضربات ایستگاهی و کرنری که به دست آوردند استفاده خاصی ببرند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل مساوی به پایان برسد.

نیمه نخست بازی یک کارت زرد برای تیم عمان داشت. عبدافارسی از این تیم با کارت زرد داور در نیمه نخست جریمه شد.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، اشکان دژآگه، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی عمان: علی الحبسی، محمد المسلمی، محمد البلوشی، رید صالح، عید الفارسی، قاسم سعید، سعد الموخانی، احمد مبارک، عبدل سلام الموخانی، علی سلیمانی البوسادی، عماد الحسنی.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر