بازدید 5452
۱

جایزه ویکی‌لیکس برای فیلم بمباران بیمارستان قندوز!

وبسایت ویکی لیکس اعلام کرد که برای یک فیلم ویدئویی یا هرگونه اطلاعات مهم دیگری درباره بمباران بیمارستان قندوز 50 هزار دلار جایزه پرداخت خواهد کرد.
کد خبر: ۵۳۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 09 October 2015
وبسایت ویکی لیکس اعلام کرد که برای یک فیلم ویدئویی یا هرگونه اطلاعات مهم دیگری درباره بمباران بیمارستان قندوز 50 هزار دلار جایزه پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپاتنیک، وبسایت ویکی لیکس پنجشنبه با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: به هر فیلم ویدئویی و یا سایر اطلاعات مهم درباره بمباران بیمارستان پزشکان بدون مرز در افغانستان توسط نیروهای آمریکایی، که روز شنبه اتفاق افتاد، 50 هزار دلار جایزه خواهد داد.

ویکی لیکس افزود: ما 50 هزار دلار برای دستیابی به تصویر یا هر اطلاعات مهمی از بمباران بیمارستان قندوز در نظر گرفته ایم.

روز شنبه بیمارستانی در قندوز با حدود 200 بیمار و پرسنل، هدف بمباران هوایی یک ساعته آمریکا قرار گرفت. در جریان این حمله هوایی حداقل 22 نفر کشته و 37 نفر دیگر از جمله کودکان و کارمندان سازمان پزشکان بدون مرز زخمی شدند.

سازمان پزشکان بدون مرز این بمباران را یک جنایت جنگی ارزیابی کرده است. نماینده سازمان پزشکان بدون مرز نیز امروز پنج شنبه تاکید کرد که هنوز 33 نفر در این حادثه ناپدید هستند.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز در گفتگوی تلفنی با رئیس سازمان بین المللی پزشکان بدون مرز، به خاطر این حمله هوایی عذرخواهی کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
هدف اصلی امریکا مشخص نیست چیه و چرا مناطق حساس دولتی را میزند؟ ظاهرا قندوز هم توسط داعشی ها سقوط کرده و روند تصرف افغانستان هم مثل عراق و سوریه شروع شده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار