بازدید 4201
۱
بازتاب

رییس بیمار بسکتبال برای پاسخگویی ناکامی تیم ملی از آمریکا برگشت

ابتدا هیچکس سفر رئیس را از سوی فدراسیون رسانه ای نکرد اما وقتی خبر درز پیدا کرد و رسانه ها نوشتند بلافاصله رضا مشحون، برادر رییس فدراسیون بسکتبال با تایید سفر وی به آمریکا برای درمان، گفت: «برادرم به خاطر احساس ناراحتی در قلب خود به خاطر فشار و استرس ناشی از باخت در مقابل فیلیپین، برای انجام آزمایش های پزشکی از چین راهی آمریکا شده است.»
کد خبر: ۵۳۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲ 09 October 2015

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال از سفر ایالات متحده بازگشت. او که اواسط بازی های جام ملت های آسیا چین را به مقصد آمریکا ترک کرده بود به تهران بازگشت تا در جلسات فشرده وزارتخانه و کمیته المپیک برای دلیل ناکامی در جام ملت ها شرکت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، ابتدا هیچکس سفر رئیس را از سوی فدراسیون رسانه ای نکرد اما وقتی خبر درز پیدا کرد و رسانه ها نوشتند بلافاصله رضا مشحون، برادر رییس فدراسیون بسکتبال با تایید سفر وی به آمریکا برای درمان، گفت: «برادرم به خاطر احساس ناراحتی در قلب خود به خاطر فشار و استرس ناشی از باخت در مقابل فیلیپین، برای انجام آزمایش های پزشکی از چین راهی آمریکا شده است.»

رییس بیمار بسکتبال برای پاسخگویی ناکامی تیم ملی از آمریکا برگشت

گفته شد دلیل اصلی سفر مشحون به آمریکا بخاطر ناراحتی قلبی بوده است اما شایعه ها حکایت از چیز دیگری داشت و گفته می شد که دلیل اصلی سفر مشحون شرکت کردن در مراسم عروسی نوه اش بوده است که ما هم این شنیده ها را نوشتیم و حتی ذکر هم کردیم که مطمئنا این خبر تکذیب خواهد شد! چون خیلی خوب با خلق و خوی رئیس و فدراسیون نشین ها آشنا هستیم.

پس از درج این خبر این بار برادرزاده مشحون با ارسال عکسی البته با اظهار تاسف! برای ما نوشت:" دکترها و پروفسورهای متخصص در آمریکا و کانادا وقتهای شان را برای ٨ ماه بعد و یکسال بعد می دهند. این قرار پزشکی هم از مدتها قبل هماهنگ و فیکس شده بود."

خلاصه در اینکه آقای مشحون در امریکا چکاب کرده و به پزشک خود مراجعه کرده است شکی نیست و اصلا هم بحث سر این نیست که چرا ایشان رفته یا اصلا دلیل رفتن شان چه بوده است. بحث بر سر صداقت است اینکه ای کاش شجاعت گفتن حقایق را داشتیم.

ما سعی می کنیم مثبت اندیش باشیم و امیدواریم که رئیس فدراسیون هرچه سریعتر سلامتی خود را بدست بیاورد و با اینکه درباره این اتفاق حرف های زیادی برای گفتن داریم اما در نهایت زیاد هم مهم نیست که دلیل سفر چه بوده و همانطور که گفتیم صداقت و بیان حقایق مهم ترین اصل است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
وقتی بخش نظرخواهی شما فقط جنبه نمایشی داشته و هیچ نظری ذیل هیچ کدام از خبرها درج نمی گردد پس نظری ندارم.
سایت بسایر جالبی دارید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی