بازدید 8551
۱

پیکر سردار حسین همدانی به تهران انتقال یافت

پیکر مطهر سردار سرتیپ پاسدار شهید حسین همدانی که روز گذشته (پنجشنبه) حین ماموریت مستشاری در حلب سوریه به دست تروریست های داعش به شهادت رسیده بود جمعه شب به تهران انتقال یافت.
کد خبر: ۵۳۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 09 October 2015
پیکر مطهر سردار سرتیپ پاسدار شهید حسین همدانی که روز گذشته (پنجشنبه) حین ماموریت مستشاری در حلب سوریه به دست تروریست های داعش به شهادت رسیده بود جمعه شب به تهران انتقال یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم استقبال از پیکر مطهر سردار سرتیپ شهید حسین همدانی که در فرودگاه مهرآباد تهران انجام گرفت سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز فرماندهان سه گانه نیروی هوایی ، دریایی و زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مقامات لشگری و کشوری حضور داشتند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز روز جمعه در اطلاعیه ای با تشریح برنامه های مراسم تشییع و آیین خاکسپاری پیکر مطهر شهید سردار همدانی اعلام کرد که پیکر این شهید عزیز پس از انتقال به تهران در روز یکشنبه از ساعت 9 صبح مقابل حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ واقع در میدان سپاه خیابان پادگان ولیعصر(عج) با حضور مقامات لشگری و کشوری و اقشار مختلف مردم مومن انقلابی و قدرشناس تشییع خواهد شد.

در این اطلاعیه ضمن دعوت از قشرهای مختلف مردم پایتخت برای شرکت در این آیین باشکوه آمده است : پیکر سردار شهید حسین همدانی پس از تشییع باشکوه در تهران به همدان منتقل و در روز دوشنبه (بیستم مهرماه) در این شهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

حجت اسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری نیز در پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفت و برای آن مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان آن شهید شکیبایی و اجر الهی مسالت کرد.
سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته (پنجشنبه) حین انجام ماموریت های مستشاری درحومه شهر حلب سوریه به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان