بازدید 4867
۱

بخش عمده خدمات سردارهمدانی قابل‌بیان نیست

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: بخش عمده‌ای از خدمات مستشاری سردار همدانی در تقویت محور مقاومت سوریه، قابل بیان نیست.
کد خبر: ۵۳۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 10 October 2015
دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: بخش عمده‌ای از خدمات مستشاری سردار همدانی در تقویت محور مقاومت سوریه، قابل بیان نیست.

به گزارش ایسنا، سرلشکر یحیی صفوی که به منظور سخنرانی در نخستین کنگره شهداء استان چهار محال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده بود، در حاشیه این کنگره و در گفت‌وگویی با اشاره به شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی گفت: شهادت سردار دلاور اسلام، حسین همدانی که مستشار ارشد نظامی ایران در سوریه بود و دو روز قبل در نزدیکی حلب به شهادت رسید را به محضر حضرت بقیةالله و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم.

وی افزود: سردار حسین همدانی فرمانده‌ای دلاور و خردمندی بود که بعنوان مستشار ارشد نظامی ایران به کمک محور مقاومت یعنی دولت و ارتش سوریه رفته بود و خدمات ارزشمندی برای نجات مردم سوریه از تروریست‌ها و جنایتکاران داعشی انجام داد که بخش عمده‌ای از این خدمات قابل توصیف نیست.

وی با اشاره به سوابق ارزشمند سردار همدانی در نگهبانی از انقلاب اسلامی گفت: سردار همدانی از سابقه درخشان پاسداری از اول انقلاب در آزادسازی محور همدان و گردنه صلوات آباد، که منجر به آزادسازی سنندج شد برخوردار بود.

وی افزود: سردار همدانی در سال‌های دفاع مقدس با فرماندهی تیپ 32 انصارالحسین در شکستن دروازه‌های شرقی بصره در عملیات کربلای پنج در شلمچه افتخار آفرید.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به خصوصیات بارز اخلاقی این شهید گرانقدر در دوران فرماندهی گفت: او در فرماندهی سپاه محمد رسول الله تهران، فرماندهی مقتدر، مردم‌دار و مردم‌یار بود.

صفوی با اشاره به نقش و اهداف آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در ایجاد گروه‌های تکفیری گفت: جنگ‌های نیابتی به دست تروریست‌های دست پرورده سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و صهیونیست برای ناامن کردن و تجزیه کشورهای اسلامی بوجود آمده است.

صفوی با اشاره به مقاومت مردم و دولت سوریه در مقابل تروریست‌های اجاره‌ای تکفیری گفت: مردم و دولت سوریه پنج سال است که مقاومت می‌کنند و در این راه بیش از 250 هزار کشته و زخمی داده‌اند و ایران، عراق و حزب الله لبنان نیز در این مسیر، آنها را برای مقابله با این گروهک‌های فاسد و کودک کش که مزدوران صهیونیست‌ها و آمریکا هستند، یاری می‌کنند.

وی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در هماهنگی برخورد با تروریست‌های تکفیری گفت: کمک‌های مستشاری جمهوری اسلامی ایران در برخورد با تروریست‌های تکفیری ادامه پیدا خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران همچنان روند هماهنگی مابین حزب الله لبنان و کشورهای روسیه، عراق و سوریه را در برخورد با تروریست‌های تکفیری و به منظور شکست اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه ادامه خواهد داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان