بازدید 37005
۱

سایپا:هزينه تعويض شيشه به مشتری پرداخت میگردد

کد خبر: ۵۴۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 18 October 2015
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
در  غروب روز 94/07/10 اتومبیل تیبایم را طبق دستورالاعمل دفترچه نگهداری در پارکینگ منزل شستشو دادم و برای استراحت به داخل منزل رفتم  صبح فردای آنروز وقتی برای بیرون رفتن سوار ماشین شده و روشن نمودم متوجه ماتی و تیره شدن پشت سرم گردیدم که با پایین آمدن و نگاه کردن متوجه شکستن و پودر شدن شیشه عقب آن گردیدم به جهت ایمن و جلوگیری از ریختن شیشه ها تمام آنرا با چسب پهن شیشه ای پوشاندم و سپس به همان نمایندگی مراجعه نمودم  مهندس مسئول پذیرش تا شیشه را دید گفت سنگ خورده شامل گارانتی نمیشود ! گفتم من دارای کارت نارنجی و بیمه طلایی بدنه هم هستم گفت باید از تهران سوال کند .سه ساعت من در آن نمایندگی معطل بودم ( به گواه دوربینهای محوطه و سالن پذیرش ) ظمن اینکه با مدیر آنجا اقای جهانگیری هم صحبت نموده و ایشان قبول داشتند که باید از طریق بیمه بدنه تعویض شود ولی حرف نهایی را باید مهندس میراحمدی مسئول ومدیر تعمیرگاه میزد به هر حال پذیرش نکردند  با امور مشترکین تماس گرفته و شماره تلفن امور منطقه ای اصفهان را درخواست نمودم با مکافات دادند تماس گرفتم و ماوفع را شرح دادم آقای مدیر منطقه ای گفتند به یک نمایندگی دیگر بروم و شرکت حافظ قطعات کد نمایندگی 1147 را پیشنهاد دادند گفتند برو پیش آقای قفقازی مسئول پذیرش من هم توصیه شما را مینمایم ! رفتم ،ماشین را در تاریخ 94/07/12 ساعت 8:45 دقیقه با شماره پرونده 9315274 با گرفتن عکس و فیلم دورادور و کپی تمام مدارک گارانتی و بیمه نامه و کارت نارنجی پذیرش نمودند . سپس فرمودند برو تا بعد از حداکثر 24 ساعت  تایید کار با شما برای تعویض شیشه تماس بگیریم  امروز 94/07/14 بعد از تماس های مکرر من با نمایندگی و عدم برداشت گوشی تماس گرفتند و اعلام نمودند نه گارانتی و نه بیمه بدنه کارت نارنجی  هیچکدام قبول و تایید ننمودند و شما باید آزاد و با هزینه خودتان شیشه را تعویض نمایید .
گذارش هر دو مورد را کتبا"به اطلاع امور مشتریان سایپا ارسال نموده ام و تا کنون سه ماه از گزارش اول میگذرد و هیج تماس و اقدامی انجام نشده است  .البته لازم به گفتار هست که این عیوب سوای عیوبی هست که در حال حاطر تیبای صفر من دارد که قرار گذاشته ام بعدا و سر فرصت بدنبال رفع آنها بروم . از شما که میدانم و تبلیغ میکنم تنها حامی مردم کشورتان هستید تقاضا دارم تمام موارد فوق را به همین صورت و کتبا" به اطلاع وزارتخانه های مسئول از جمله صتایع و معادن ، کمسیونهای مجلس شورای اسلامی ،شورای رقابت و ....برسانید شاید دلشان برای من بازنشسته با یک ملیون و اندی حقوق و ششصد و پنجاه هزار تومان قسط  رایان سایپا بسوزد .

پاسخ:
با سلام و احترام
پيرو نامه شماره 113/422 مورخه 94/07/16 در خصوص شكايت يكي از مشتريان به اطلاع مي رساند ؛ با  مشتري تماس گرفته شد ، پس از پيگيري در خصوص مشكل اعلام شده ، مشخص گرديد كه شيشه دچار خودشكستگي شده است لذا مقرر شد پس از ارسال فاكتور خريد هزينه تعويض شيشه به ايشان پرداخت گردد.

روابط عمومی گروه خودرو سازی سایپا


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۳
انتشار یافته: ۱
باسلام.من هم شیشه ماشینم را تعویص کردم وبعد از دوروز خود به خود ترک برداشت.فردشنده تاکیدا شیشه شرکتی محصول خود سایپارا برایم انداخت.والان بعد ترک هیچ مسولیتی را نمیپذیرد.من شکایت دارم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار