بازدید 4134

تمرین 3 گله رئال با لاس پالماس قبل از بازی با پاریس+عکس

کد خبر: ۵۴۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵ 31 October 2015

دو تیم رئال مادرید و لاس پالماس در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان بنیتز به پیروزی 3-1 دست یافته و 24 امتیازی شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم رئال مادرید و لاس پالماس از هفته دهم لالیگا در حالی با قضاوت آقای سانتیاگو خایمه لاتره به مصاف هم رفتند که تیم بنیتز تاکنون شکست ناپذیر بوده و در صدر جدول لالیگا قرار دارد اما لاس پالماس 18 جدولی در این فصل تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده بود.

تمرین 3 گله رئال با لاس پالماس قبل از بازی با پاریس

تیم میزبان بازی را با پرس بالا شروع کرد که نتیجه آن در دقیقه 4 با گلزنی ایسکو روی اشتباه عقب زمین حریف به دست آمد. بعد از این گل هم مادریدی ها حاکم بازی بودند و بعد از اینکه در دقیقه 13 واراس با واکنشی خوب شوت پای چپ مودریچ را برگشت داد، لحظه ای بعد موفق به مهار ضربه سر رونالدو نشد تا حساب کار2-0 شود. رئال مادرید کمی از فشار خود کاست و همین موجب جلو آمدن حریف شد و در دقیقه 19 کاسیا از زاویه ای تنگ ضربه جاناتان ویرا را برگشت داد. در دقیقه 27 خسه با دریبلی خوب مدافع پیش روی خود را از پیش رو برداشت و در موقعیت تک به تک در حالیکه می توانست پاس دهد، ضربه اش را زد که واراس با واکنشی خوب توپ را برگشت داد.

دقیقه 34 ضدحمله ای سریع و تند و تیز خسه با پاس او به مقابل دروازه همراه شد که ضربه ایسکو را واراس با واکنش خوب دیگری برگشت داد. دقیقه 38 برخلاف انتظار لاس پالماس یکی از گل های خورده را روی یک ضربه کرنر جبران کرد؛ رئال مادرید که خود را شایسته پیروزی خفیف نمی دید، بار دیگر به سمت دروازه میهمان هجوم آورد و در دقیقه 43 این بار توسط خسه موفق شد حساب کار را 3-1 کرده و برنده به رختکن برود.

تمرین 3 گله رئال با لاس پالماس قبل از بازی با پاریس

با آغاز نیمه دوم، لوکاس به جای مودریچ به میدان آمد. در دقیقه 55 لاس پالماس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که کاسیا با واکنشی تماشایی شوت ویلیان ژوزه را راهی کرنر کرد. رئال مادرید دراین نیمه به رغم موقعیت های گلزنی عملکرد چندان خوبی نداشت و دقیقه 86 هم کروس جای خود را به مایورال داد. در دقیقه1+90 واراس درموقعیت تک به تک ابتدا با سینه خود ضربه رونالدو را برگشت داد و در ادامه ضربه وازکز را با پا راهی کرنر کرد تا رئال 3 امتیاز دیگربه شمار امتیازات خود بیفزاید و به صدرنشینی ادامه دهد.

تمرین 3 گله رئال با لاس پالماس قبل از بازی با پاریس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار