بازدید 108453
خوانده می‌شوید؛

مهم‌ترین مشکل این روزهای مردم ایران چیست؟

ازدواج، اقتصاد و مسکن سه مؤلفه مهمی است که بخش بزرگی از مردم ایران، به عنوان مهم‌ترین دغدغه معیشتی‌شان مطرح می‌کنند. خیلی‌ها فارغ از موضوعات اقتصادی، مسائل فرهنگی را مهم‌ترین مشکل این روزهای مردم ایران می‌دانند. امروز می‌خواهیم بدانیم مهم‌ترین مشکل این روزهای جامعه ایرانی از نگاه شما خوانندگان تابناک چیست؟
کد خبر: ۵۴۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 09 November 2015
مهم‌ترین دغدغه این روزهای شما چیست؟ خیلی‌ها از مشکلات اقتصادی در کشور سخن می‌گویند. جوانان مسائل مهم‌تری چون اشتغال، ازدواج و مسکن را مطرح می‌کنند. رکود در بازار و کاتالیزورهایی که دولت برای خروج از رکود در نظر گرفته، این روزها دغدغه خیلی‌هاست.

البته مسائل اقتصادی همواره و در هر دولتی، مهم‌ترین دغدغه مردم بوده؛ اما بسیاری دیگر هم فارغ از مسائل اقتصادی با استناد به آمارهای عجیب و غریبی که هر ازگاهی از سوی مسئولان مطرح می‌شود، مسائل فرهنگی را مهم‌ترین مشکل این روزهای جامعه می‌دانند. آمارهای وحشتناک طلاق، افزایش جرم و جنایت و بی بندو باری‌های اخلاقی تنها بخش کوچکی از دریای بزرگ این موضوعات است که توجه بخشی از جامعه ایرانی را به خود اختصاص داده است.

به جز مسائل اقتصادی و فرهنگی موضوعاتی مانند عدم توسعه‌یافتگی، نبود زیرساخت‌‎ها و بسترهای مناسب در کشور و هدر رفت استعدادها و پتانسیل‌های ناب کشور، مشکلات جامعه مدنی و تلاش‌هایی برای حل و فصل آن‌ها و ... شاید مهم‌ترین موضوعات از دریای بزرگ دغدغه‌های مردم ایران باشد که در محاوره‌های عمومی به آن اشاره می‌شود.


امروز می‌خواهیم بدانیم مهم‌ترین مشکل این روزهای جامعه ایرانی از نگاه شما خوانندگان تابناک چیست؟

نظرهای شما تا ساعت 19:00 همینجا منتشر می‌شود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۶۷۸
کار و امنیت( هم در کار وهم در جامعه)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
فقر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
بی قانونی

به عقیده من بسیاری از موارد ذکر شده بطور مستقیم نشات گرفته از بی قانونی در کشور است. رانت ها، روابط بجای ضوابط، سرخوردگی جوانان و غیره همه نشات گرفته از بی قانونی است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
البته امنیت فقط این نیست که تو خیابون راه میری یکی خودشو منفجر نکنه
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
اقتصاد و امنیت اقتصادی و امنیت جامعه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
عدم حاکمیت قانون و نبود شایسته سالاری اصلی ترین مشکل کشور است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
دردم از رونالدو نیست که گل میزنه...اون بایستی گل بزنه...دردم از مسئولینی هست که بسیار بیشتر از رونالدو به خودمون گل میزنند...
بی کار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
بزرگترین مشکل ما آمریکای جهان خوار هست
امیر علی فهامه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
کلا تو مشکلات داریم زندگی میکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
ب . ز
ش . ج
و ...
رضایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
عدم تبدیل وضعیت شغلی پس از 8 سال و حقوق یک میلیونی با 2 بچه!!!!
ناشناس
| United States |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
وجود جیب بسیار بزرگ
yaser
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
به نطر من مهم ترین مشکل کمبود درامد مردم هستش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
ضعف مدیریت + سوء مدیریت
ناشناس
| - |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
بزرگ نشون دادن مسايل كوچك
و برعكس!
بیکاری جوانان
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
اگر مشکل کارخانه های خودرو سازی حل شود کشور ما هیچ مشکل دیگری نخواهد داشت
علی جعفری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
بیکاری در جوانان دغدغه هر رئیس جمهوری است. افزایش سطح سواد با این مدارک پولی کار را برای رئیس هر دولت مشکل تر می کند. رئیس دولت باید در کتدر اجرائی خود اشتغال را مهمترین مشکل در نظر بگیرد. اگر بیکاری باشد درآمد نیست ازدواج نیست. اگر ازدواج باشد مشکل طلاق ایجاد می شود. ما باید در هر دولت میزان اشتغال را برای 4 سال مشخص نماییم. نباید ثروت جامعه در دست یک عده باشد و فقر ایجاد گردد. در این روزهای کشورمان فقر و فاصله طبقاتی بیداد می کند. رهنمودهای رهبر بزرگ انقلاب می تواند در کاهش مشکلات کشور کمک زیادی نماید.
رضایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
عدم تبدیل وضعیت شغلی پس از 8 سال
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
چرا همیشه بیخود ترین نظرات و از زینال خان بندری میشنویم ؟
داعش و کمبود موشک
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
قشنگ بود!!!!!!!!!
علی
| Thailand |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
کار کار کار کار......
الان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
واقعا زیبا گفتی
غیر نظامی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
نخبگان در حال مهاجرت به دیگر کشورهای صنعتی
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
عالی بود!!! خخخ
سبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
طعنه خوبی بود
مهمترین مشکل اختلاسیست که بر سرمان میاورند و یک فرد ابله یک شبه تیلیادر میشود
پاسخ ها
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
رانت و اختلاس
بی کاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
کاملا موافقم
بیکاری و افسردگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
تبعیض بی عدالتی نابرابری در حقوق و دسمزد در ادارات که خود عاملی برای گرایش به زیر اب زنی و رشوه خواریست عدم ثبات بازار بخصوص ارز گرانی طلا (مسکن که هیچ ی چیز دست نیافتنیست ) ازدواج
ی جوان مجرد 36 ساله لیسانسه با شش سال سابقه کار با 890 تومن حقوق
رکود در بازار
همه چی!
۱- سلامت از همه مهم تره (که متاسفانه هیچ محصولی با اطمینان صد در صد قابل استفاده نیست!)
۲- فرهنگ
۳- ازدواج
۴- اقتصاد
۵- کار
۷- رفاه مردم
۸- امکانات
و خیلی چیزای دیگه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
خودرو رو هم میاوردی تا دولت ناراحت نشه
رضایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
عدم تبدیل وضعیت شغلی پس از 8 سال و حقوق یک میلیونی با 2 بچه!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
شما انشاالله برو بهشت همه اینارو بهت میدن
دلواپسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
++++++++++++++++++++++++++++++
رضایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
عدم تبدیل وضعیت شغلی پس از 8 سال و حقوق یک میلیونی با 2 بچه!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
big like
نداشتن سازو کار و برنامه ی طولانی مدت مشخص برای رشد اقتصادی حفظ فرهنگ ملی هم زمان با رشد تکنولوژی
بی فرهنگی
بیکاری جوانان- اقتصاد مردم و اختلاس در کشور
از ما دیگه گذشت. مشکل بیکاری دهه شصتیها هم بطور کامل حل شد. استخدام بالای سی سال ممنوع.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
موافقم / حدالاقل قدیما سیگار فروشی میشد گوشه خیابون کرد الان هیچی /
رضایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
عدم تبدیل وضعیت شغلی پس از 8 سال و حقوق یک میلیونی با 2 بچه!!!!
فقر مالی، فقر فرهنگی، تنهایی، دروغ آقا جان دروغ، سیاست مداران نالایق، مدیران بی کفایت، خسته ایم حاجی. خسته.....
ولمون کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
دروغ شنیدن بسیار درد داره، اگر هنوز وجدان آدم بیدار باشه و سالم باشه و دروغ نگه، انگار دروغ شده جزئی از سیاست ما، فکر میکنن ما نمی فهمیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
دروغ. دروغ. دروغ. دروغ.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
خسته نباشی پهلوون!
رضایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
عدم تبدیل وضعیت شغلی پس از 8 سال و حقوق یک میلیونی با 2 بچه!!!!
و برخی مسئولین هم فقط و فقط به فکر منافع خوشون هستند. کسی بفکر مردم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
کاملا موافقم
شعار ها ووعده های دولت توی این دوسال واقعا اذیت کرده
بیکاری . فقر . رکود . تبعیض . نگاه از بالا به پایین به مردم . دعواهای سیاسی . تخریب محیط زیست
پاسخ ها
ابالیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
فقط تو این دو سال رو دیدی

قبل از این خواب بودی
که نمیدونی چه خبره
جویا
| Canada |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
خوبه شما فقط 2 ساله که اذیت شدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
لابد اون هشت سال گذشت
سربازی اجباری و بیکاری
نا امیدی...
1-بیکاری 2-نبود نظارت درست بر دستگاههای اجرایی 3-فساد اداری
اقتصاد زیر فقر مردم
اززززززززززززدواج
با وجود نبود کار. آینده تحصیلی مناسب .انگیزه برای ازدواج =خداوکیلی جیب خالی ازدواج میاره به موازات اون 2سال الکی خدمت سربازی بی دلیل عقب افتادن از سابقه کار و مهارت اموزی و در کنار اون افزایش سن تمام این ها دست به دست هم میده که یه عده مافیا درست کنن و کشور به سمت فروپاشی اخلاقی بره عمرا اگه نظرم تایید بشه ولی خدایی از زندگی نامید شدیم ....
اشتغال
اقتصاد
عدالت
آزادی بیان
رشد علم
مسکن
ازدواج
فقط یک مشت دلال تو این کشور دارن زندگی میکنن.
زورگوئی ودروغ پردازی
کارمندی با هیجده سال سابقه
بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
برو خدارو شکر کن کار داری / اونهم کارمند / کارمندا همه دم از بی پولی میزنند ولی همه جور وام میتونند بگیرند و ازدواج هم میکنند
مساله اینه فرهنگ ما مثل نذری گرفتن میمونه
سیر و گرسنه حمله میکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
تو این دوره زمون کارمندا جزو اقشار مرفه محسوب میشن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
جناب كارمند با شما موافقم
کار + ازدواج
پول
عدم روحیه جوانان و نبودن شادی در بین مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
خیلی دوس دارم بدونم اونی که منفی داده ادم خوشحالیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
بی اعتمادی به جوانان
از بین بردن انگیزه در جوانان
و هزار بی قانونی دیگر! قانون! قانون! قانون!
موشک و بمب اتمی
وجود نداشتن سیستم پخته ای که مشکلات و معضلات جامعه را تشخیص داده و به موقع فکر چاره آن باشد!
فساد وفروپاشي بنيان خانواده هادربيكاري است
از نظر دولتی ها مشکل اصلی ما خودرو، لوازم خانگی از قبیل یخچال، لباسشویی، جاروبرقی و ... هست ما به هیچ عنوان ما مکل مسکن، اشتغال،درک جوانان نداریم.
بی دردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
از ما دیگه گذشت.
چی بگم تابی جون
بی قانونی و بی عدالتی
واقعا همه را کلافه کرده
بیکاری و امنیت شغلی در اولویته. بعد از آن مسکن و ازدواج و فرهنگ پرنوسانمون که بین مدرنیته و سنت درگیره و هر جا که به نفعمون باشه از سنت و در جای دیگه از مدرنیته استفاده میکنیم. مشکل بعدی خودمونیم که افکار و آموخته های غلطمون را اصلاح نمیکنیم برای مثال تو مصرف گرایی و تجملات...
بی قانونی و .... شکاف طبقاتی. بعنوان نمونه اصلا سازمانی نظارت بر هزینههای درمانی ندارد. هیچ جای دنیا پزشکان درآمدی که تو ایران دارند رو ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
اصلا مالیاتی هم پرداخت نمیشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
در اکثر موارد درآمد پزشکان چندین برابر درآمد پزشکان در خارج است باوجودی که پرداختها تو ایران به ریال هست نه به دلار
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
هيچ چيزي مثل فقر فرهنگي و اجتماعي ايران رو تهديد نمي كنه تا زماني كه اين دو مسئله حل نشه مشكلات سياسي، اقتصادي، اخلاقي ، مذهبي و ........ كلاً دين و دنياي ما حل نميشه و متآسفانه كسايي كه مسئول هستند با زيركي خودشون رو به اون راه زدند و علاوه بر اينكه به خارج كردن اين قطار نيمه جان از ريل كمك مي كنند از بي فرهنگي و ناداني مردم براي رسيدن به اهدافشون سوء استفاده مي كنن
دروغ ریا بیکاری اختلاس بی عدالتی عقب افتادگی در همه زمینه ها و..............!
فساد سازمانی و ساخت یافته!!!
عدم روحیه جوانان و نبودن شادی در بین مردم
اشتغال
ازدواج
تهاجم فرهنگی
نبود مدير دلسوز
نبود اميد به آينده
وجود مديران نالايق و فرصت طلب
فرار روشنفكران و ثروتمندان به ممالك ديگر
ترس از هرج و مرج
...................
............
برخی مدیران و مسئولان و اختلاس ها و رانتهای آنها از سمتشون و سو استفاده از موقعیتشون
زیاده خواهی و همه چیزخواهی آنها
گندم نماهای جوفروش
نفت
مهمترین فقط فرهنگ
چرا؟
چون وقتی فرهنگ استفاده از پول نداشته باشیم
وقتی فرهنگ استفاده از لوازم ارتباطی نداشته باشیم
و......
هر کدامش باعث یک ناهنجاری در جامعه میشه
اگر فرهنگ مصرف درست بشه حتی در اشتغال هم تاثیر میذاره(با خرید کالای با کیفیت مناسب ایرانی- نه لوکس)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
دلواپس بی درد
اینکه شرایط اولیه حیات در جامعه برقرار نیست و فقط زنده ایم و دیگر زندگی نمی کنیم، و مسئولین هم انگار نه انگار. دیروز از پل عابر هفت تیر داشتم رد میشدم یه دختر 11 یا 12 ساله به سمتم اومد که بهم فال بفروشه ، اینقدر لباسهاش تر و تمیز و قشنگ بود که انگار از مهمونی اومده ، چشمهای رنگی ملتمسش رو فراموش نمی کنم ، به سرعت از کنارش رد شدم و تا میدون ولیعصر که مسیر بعدیم بود اشک می ریختم.
بیکاری و امنیت شغلی در اولویته. بعد از آن مسکن و ازدواج و فرهنگ پرنوسانمون که بین مدرنیته و سنت درگیره و هر جا که به نفعمون باشه از سنت و در جای دیگه از مدرنیته استفاده میکنیم. مشکل بعدی خودمونیم که افکار و آموخته های غلطمون را اصلاح نمیکنیم برای مثال تو مصرف گرایی و تجملات...
عدم روحیه جوانان و نبودن شادی در بین مردم
بزرگترین مشکلات من عبارتند از مسکن، ترافیک وحشتناک سنگین، آلودگی هوا، بی فرهنگی عمومی، خودروی به درد نخور، درآمد کم و نامتناسب با وضعیت توانمندیها و تحصیلات نسبت به مخارج سرسام آور، نداشتن امید به آینده خود و مملکت، دغدغه نابودی محیط زیست کشور و چیزهای ساده ای از این دست...
مهمترین مشکل ما در حال حاضر بحث بهبود رابطه با آمریکا است که کذابان به این هدف خود نخواهند رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
راست میگی زینال مشکل ما امریکاست و بس
ایرانی
| Netherlands |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
زینال تو بندری نیستی تو دلواپسی ، تو توهمی ،
اشتغال
بهتر بود در چه زمینه مشکل نداریم چون تو همچیز مشکل داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
چون همه چیمون به همه چیمون میاد
امنیت جانی ، اقتصادی ، روانی و اخلاقی مهمترین لوازم برای حل مشکلات و رشد جامعه است . جامعه کنونی ایران در هر چهار مورد کاستیهایی دارد
مسلما وضعیت نا بسامان اقتصادی
بیکاری جوانان
مسایل پیش از ازدواج جوانان
بالا رفتن امار نا امیدی و فشار های روحی در تمام سنین
پایین اومدن صعه صدر مردم بخاطر اختلاس های بزرگ در کشور
نبود امنیت اقتصادی در بانک های خصوصی
نبود امنیت اجتماعی با گشت ارشاد
ووووو
رانت دولتی - فساد ادارات دولتی - تحریم تولید داخل توسط دولت - بوجود آمدن بیکاری توسط دولت - بی تفاوت بودن دولت به چرخه اقتصاد مردم
1-اصرار برشعارهای توخالی ودهن پرکن وغفلت از برنامه ریزی درست وحسابی برای پیشرفت وترقی .2-عدم درک صحیح از دلایل پیشرفت کشورهای دیگر
ازدواج
بیکاری
بیکاری و امنیت شغلی در اولویته. بعد از آن مسکن و ازدواج و فرهنگ پرنوسانمون که بین مدرنیته و سنت درگیره و هر جا که به نفعمون باشه از سنت و در جای دیگه از مدرنیته استفاده میکنیم. مشکل بعدی خودمونیم که افکار و آموخته های غلطمون را اصلاح نمیکنیم برای مثال تو مصرف گرایی و تجملات...
گرانی - دلاری که از مرز 3500 هم گذشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
موافقم
دلار که گران شد چندین نسل سوخت
دهه شصت و هفتاد
و همچنان ادامه داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
برام معماشده که آخه چراارزش ریال ایران دربرابرپول کشورهای بی ثباتی مثل افغانستان وعراق وسوریه اینقدرپایین هست
تـــورم بسياربالاي 40 درصدي فساد و طلاقهاي روز افــزون ناشي ازبـيــكاري ودر نتيجه روز به روز فـقـيــر ترشـدن مردم
بی اعتمادی و آینده مبهم
نا امیدی ، افسردگی ، بیکاری ، نبود و ندیدن برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی .....
گرانی بیش از اندازه خودرو
برای داشتن جامعه ای سالم و پیشرو، باید انسان تربیت کرد. ولی سیستم آموزشی ما این توانایی را ندارد...
مهمترین مشکلات جامعه امروز ایران

1ـ بیکاری و امنیت شغلی
2ـ ازدواج
فرهنگ و خود بزرگ بینی
گرانی - دلاری که از مرز 3500 هم گذشت
فقط سربازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
لابد بچه پولداری فقط غمت اینه
مشکل ما که سربازی رفتیم بعدش تازه شروع شد بیکاری بیکاری بیکاری گرونی گرونی.....
بی اخلاقی در مدیریت کشور، اختلاسهای گسترده، عدم شفافیت مالی و اقتصادی در سطح کلان و در نتیجه دگرگونی فرهنگی و اخلاقی در سطوح مختلف جامعه
بهتر بپرسی چه مشکلی نداریم؟
مشکل اختلاس(دزدی) نداریم دیگه همه نوع مشکلی داریم.
اسان است بدبختي والكي زنده
اقتصاد!
مشکلات مسکن و ازدواج و فرهنگ و بیکاری و بیشتر مشکلات دیگر ریشه در مشکلات اقتصاد دارند.
بی اخلاقی و بی فضیلتی
مردم ایران دیگه مثل مریضی شدند که بیماری صعب العلاجی داره
دکتر بهش میگه می تونم عمل کنم ولی احتمال زنده موندنت ضعیفه
بیمار هم حاضر میشه همینطور با درد خودش بسازه
مردم ما هم الان اکثرا نا امیدند و امروز را فردا می کنند
بی نظمی
یعنی نمیدونی چه مسیری رو بری تا کسی حقت رو نخوره و زیر پا نگذاره .واگه خورد چه مسیری رو بری تا حقت رو بگیری .!هر کاری میخوای کنی هزارتا کلاه بردار در کمینند! امیدیم به قانون و نظارتش نبند .که برای یک چیز جزعی مدتها باید بری دادگاه شاید بتونی حقت رو بگیری .وقت اصلا معنی نداره. کسی برای اشتباهش معضرت خواهی نمیکونه چه برسه جبران! کار پیدا کردن پارتی بازی ،وآشنا! خونهرخریدن خون دل وهزارتا کلا بردار .ساخت و ساز! اصلا امیدی به نظارت شهرداری و مهندس ناظر نبند. هرکس طبق وجدان خودش میسازه! وجدان بساز بفروشها پول هست! ؟یعنی ارزان بساز گران بفروش .وقت شناسی اصلا در فرهنگ لغت دنبالش نگرد
مهمترین مشکل این روزهای ما مردم تیره روز: فقر-بیچارگی-بیکاری_درماندگی_ انواع واقسام بیماریها و سرطانها_ اسیر دادگاه ها و بیمارستانها و کلانتریها-انواع واقسام اعتیاد ها-فحشا-فساد- زیر خط فقر بودن اکثریت جا...بازم هست بگم یا کافیه؟
پاسخ ها
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
"درماندگی" واقعا درست گفتی. آدم هاج و واج و درمونده می مونه چیکار کنه.
نبود عدالت در استخدام و بیکاری....
به نظرم مهم ترین مشکل در حال حاضر زندانی با دیوارهای نامرئی که برای خودمون درست کردیم. موج بسیار زیاد مسائل ناامید کننده که باعث میشه همه ناخود آگاه افسرده و ناراضی باشند. اصلن منظورم این نیست که همه چیز عالیٍ و ما الکی ناراضی هستیم، بلکه با فرستادن امواج منفی برای خودمون، اقوامون، دوستامون و ... باعث سرخوردگی میشیم. اینکه امید داشته باشیم و انرژِی مثبت باعث حس شادی تو جامعه میشه که شاید توانایی غلبه بر خیلی مشکلات رو داشته باشه. با انرژی منفی لذت شاد بودن رو از خودمون میگیریم و بقیه رو هم از این لذت محروم می کنیم. این حس منفی به جامعه ، تشتج، دعوا، درگیری، حسرت نداشته ها، دزدی و خیلی چیزهای دیگر رو باعث میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
مثل این می مونه که تو برهوت بی انتها با فاصله هزار کیلومتری از آبادی به این امید داشته باشی که از تشنگی و گرسنگی نجات پیدا می کنی
مشکلات فرهنگی با توجه به وضعیت وخیم اوضاع جامعه بدترین وضعیت رو داره و اکثر مشکلات از مشکلات فرهنگی نشأت میگیره
مهمترين مشكل امروز مردم ايران فقط خودمونيم كه زمينو زمانو مقصر ميدونيم در مشكلات به جز خودمون
سلام
بزرکترین که به نظرم فعلا بی پولی شدید مردم و نمک پاشیدن وزرا و دولت بر مردم با تصمیماتی که شدیدا بوی حمایت از سرمایه دار و مرفهین میده.من که کلا هیچ امیدی به اینده ندارم.
فهمیدم هر کی میره و بعدی میاد فقط شعار میده برای ما و پرکردن بیشتر جیب پولدارها.
كاهش چشمگير تدين
اقتصاد
سازمان برنامه
سازمان برنامه
سازمان برنامه و بودجه
برنامه ریزی
سازمان برنامه و بودجه
سلام
بزرکترین که به نظرم فعلا بی پولی شدید مردم و نمک پاشیدن وزرا و دولت بر مردم با تصمیماتی که شدیدا بوی حمایت از سرمایه دار و مرفهین میده.من که کلا هیچ امیدی به اینده ندارم.
فهمیدم هر کی میره و بعدی میاد فقط شعار میده برای ما و پرکردن بیشتر جیب پولدارها.
بیکار
کار داریم فروش نداریم
بازاره داغون
نامزد دارم 5ساله منتظرم برم سره خونه زندگیم.
بخاطره کار سربازی نرفتم الان سرباز فراریم هستم...
کلی درد و مرض دیگه ام دارم...
بهبه چه هواییه! شما خوبی؟؟؟
بالا بودن وحشتناک اجاره خانه.. گرانی فوق العاده مسکن.. گرانی کالاها.. تورم مزمن.. پایین بودن سطح درآمد اکثر مردم.. رکود شدید در فضای کسب و کار..آسیب های اجتماعی.. پایین بودن فرهنگ عمومی و اجتماعیمان!
بیکاری -فقراقتصادی- اعتیاد- درآمدکم
پایین آمدن سطح اخلاق و فرهنگ اجتماعی!
رکود اقتصادی_ بیکاری_ نداشتن امنیت شغلی...
کار- رفاه -آزادی
خیلی مردم بدبختند
وقتی در خیابون میایستی نگه می کنید می بینی آدم های مایوس افسرده از نظر فیزیکی و جسمی شکسته و مریض
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
خلایق هرچه لایق...
از بین بردن اسراییل و امریکا بقیه اش حله
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
معلومه آدم بی دردی هستی .
عدم روحیه جوانان و نبودن شادی در بین مردم
پایین آمدن سطح اخلاق و فرهنگ اجتماعی!
بی کاری
مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کنار هم
فقر
مسکن - کار
به گفته حضرت امیرالمومنین دقدقه مسئولین باید امنیت و اشتغال یاشد شما در مورد سیاست غلط و اشتباه دولت تفکر کنید وام ازدواج و تعمیرات مسکن برای جوانان و خانواده های ایرانی زیر 5میلیون تومان ولی وام خودروی بیکیفیت اگر هم نداشته باشیم هیچ مشکلی در زندگی پیش نمیاید25 میلیون تومان واقعا جای تاسف دارد
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
منبع این حدیث رو معرفی کن یعنی زمان امیرالمومنین هم مشکل اشتغال بوده
1- توجه نکردن به ریشه مشکلات در کشور
2- سیاسی گری همه جناح ها به جای خدمت به مردم و ایران
3- عدم توجه مسئولین به خواسته های مردم
4- توجه بیش از حد به امریکا و حواشی سیاسی و بی تفاوتی به مشکلات اساسی مردم و کشور
5- ضعف مدیریتی و سالخوردگی سیاسی به جای پرورش سیاسیون و مدیران امروزی تر
رانت
و تصمیمات اشتباه بعضی از مدیران
این ها باعث از بین رفتن سرمایه های ایران شده که مشکلات عدیدهای از جمله آنچه که دوستاتن نام برده ان شده است
بنظرم باید سوال به این شکل عوض میشد :
مشکل امروزه مردم ما چی نیست؟؟
عامل ریشه ای و اصلی تمام مشکلات گفته شده توسط کاربران بالا رو میتوان در یک کلمه خلاصه کرد:
اداره کشور از طریق سیستم دولتی....
با توجه به داشتن ثروت و منابع عظيم خدادادي بزرگترين مشكل عدم مديريت صحيح مي باشد
آخه اگه بخوام مشکل‌ها رو یکی یکی بگم که یه سرور جداگانه‌ای باید برای سایت بخرید...
مردم واقعیت ها را می دانند ولی باید حرف های دیگری در توجیه و تفسیر (ببخشید همون دروغ خودمون) بشنوند. تحمل دروغ شنیدن بسیار سخت و روی اعصاب مردم است. کسی که بخواهد خودش باشد و وجدان داشته باشد و عاشق ایران باشد، بشدت عذاب می کشد.
مشکل اصلی که مشکلات دیگر فقر بیکاری فساد سرقت .... از ان ناش میشود عدم مدیریت متمرکز در کشور و عدم نگاه ملی به ایران عزیز ونگاه جناحی ودیدگاه اعتقادی خود در تصمیمات کلان کشور و عدم اطلاعات جامعه شناسی وروانشناسی بعضی از مسولین که نیاز به دیدن دوره دارند
مهمترین مشکل نداشتن خانه(مسکن)است وام های بانکی اقساط وبهره بسیار سنگین دارند وما بعنوان یک فرد بدون شغل از پرداختشان عاجز هستیم
بی تقوایی
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
با اسام چه کردید
۱- درگیری های سیاسی
۲- فساد اقتصادی
۳- مدیران کهنسال (نیاز به نیروهای تازه نفس با برنامه های نو بشدت احساس می شود)
۴- تخریب چهره ها
مدتهاست از تو هم تابناک نامید شدم .ولی چه کنم که خودت نمی ذاری مارو به حرف وامی داری تازه بااحترام بگم تو از خیلی ها بهتری.
مشکل جامعه ماتو هستی بغل دستیت هست .مشکل منم !
مشکل ریا ست مشکل تظاهرست مشکل کسی هست که شکمش سیر است و دغدغه فرهنگ داره .
مشکل بیکاریست مشکل تویی که فکر می کنی با چاپ نکردند و گزینشی نظرات داری به جامعه خدمت می کنی و نظر رئیست هم تامین می شه!!
مشکل منم که به تواعتماد ندارم وتو که منو از خودت نمی دانی!!
افزاط و تفریط ذر همه چی
من لا معاش له، لا معاد له ! به نظر من ریشه همه مشکلات ما اقتصادیه .متاسفانه!!!
بیکار
کار داریم فروش نداریم
بازاره داغون
نامزد دارم 5ساله منتظرم برم سره خونه زندگیم.
بخاطره کار سربازی نرفتم الان سرباز فراریم هستم...
کلی درد و مرض دیگه ام دارم...
مهمترین مشکل گوش ندان نظر مردم است.باید به رای مردم و دلایل انتخاب روحانی احترام گذاشت.شاید اوضاع اقتصادی بهبود یابد نباید در کار دولت و دیپلماسی مدرن دکتر ظریف مانع ایجاد کرد
من پول ندارم زن بگیرم .42 سالمه میترسم تنها بمونم .
بهتر بود سوال را اینطوری مطرح میکردید از بین مسائل اقتصادی اجتماعی فرهنگی سیاسی که هر کدام چندین شاخه دارند موردی وجود داره که در آن عملکردها رضایت بخش باشد؟ 1-بیکاری 2-گرانی 3-بیفرهنگی 4-پارتی بازی و نبود عدالت اجتماعی 5-شکاف طبقاتی 6-مسکن 7-ازدواج و و و...
اگر طبقه بندی کنیم 1-اقتصاد 2-عدالت 3-فرهنگ 4-امنیت در هر یک از 4 مورد قبلی
دابسمش
سلام.مسئولین.والسلام.
قابل شمارش نیست
بی قانونی یعنی اجرا نشدن یکسان قانون برای همه باعث فساد و همه مشکلات موجود شده است . چون اجرای درست قانون و درست عمل کردن قوه قضائیه ، باعث ایجاد امنیت اقتصادی و امید در سرمایه گذار و رونق کسب و کار و رفع مشکل بیکاری و بقیه مشکلات خواهد شد .
عدم روحیه جوانان و نبودن شادی در بین مردم
مسکن شغل ترافیک
مشگل فعلي ما قبلاز هرچيز در چپاول واختلاس وشـفـاف نبـودن و رقـم تــــورم بالا و غـيـرحقيقي بـودن ارقــامي كه اعــلام مـشـود جهت پــايـمال شــدن حـقـوق وردم ومحـاسـبه نشـدن آن تـوسـط يـك هِئـت بـيـطـرف اقـتصـادي زيــرا آنقأر كه مــواردبالا اثــرگــذاربــوده تـحــريـم انچنـان تـاثـيـري درزنـدگـي مـردم نـداشـته اسـت
بزرگترین مشکل من اینه که دولت دست از سرم بر نمیداره.اگر این دولت دست از سرم برداره تمام مشکلاتم حل میشه.نمی خوام دولت برام تصمیم بگیره
سربازی بیکاری
مشکل امریکاست
رانت دولتی - فساد ادارات دولتی - تحریم تولید داخل توسط دولت - بوجود آمدن بیکاری توسط دولت - بی تفاوت بودن دولت به چرخه اقتصاد مردم - اختلاس دولت
دروغ دروغ فساد مالی فساد مالی سوء مدیریت
سوء مدیریت
به قول حافظ
بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

ولی وقتی کسی نیست تا باهش گل برافشانیم و سقف فلک بشکافیم بهتره هممون بریم بمیریم
هرروز قربون دیروز
به نظرم مهم ترین مشکل در حال حاضر وجود مافیا هاست اگه بتونن جلوشونو بگیرن مردم کاسبیشون راه میوفته بیکاری کمتر میشه و چرخ زندگی مردم هم بهتر میچرخه
ناهماهنگی سطح درآمد و زندگی
ازدواج يعنى تامين زندگى امروز وآينده
اقتصاد يعنى تامين نياز حال و آينده
مسكن آرامش لحظه و آتيه
مردم نه امروز رو دارن نه فردارو
مشـكل فـعـلي زنـدگـي مـردم وام 25 ميليوني وخــريد خـــودرو وحـل شـدن مشـكلات سـايـپا وايــران خــودرو مـيـباشــد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
دقیقا ، وام خرید لوازم خانگی رو یادت رفت ، من که اگه یه جارو برقی بخرم کلا مشکلاتم حل میشه و بهم زن میدن و سریع صاحب مسکن میشم و شغل مناسب برام مهیا خواهد شد ، خدا پدرشون رو بیامرزه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
وام جارو برقی و لوازم خانگی رو هم میدن که وام خودرو درش پنهان باشه و کمتر دیده بشه و گرنه هدف فروش ماشین های بنجل به مردم هست
ناهماهنگی سطح درآمد و زندگی
سربازی اجباری، اختلاس ها.اگر این همه اختلاس نمی شد چه قدر میشد با آن برای جوانان کار درست کرد؟
دروغ
طلاق و مهریه بالا
به نظرم مهمترین مشکلمان شعارزدگی و فاصله مسئولان از قشر پایین جامعه است.
به نظرم مهمترین مشکلمان شعارزدگی و فاصله مسئولان از قشر پایین جامعه است.
دست دادن ظریف با اوباما.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
ای ول
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
آفرین ! تو عالی هستی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
خيلي جالب .
سیمین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
زدی تو خال. چه مشکلی از این بزرگتر و مهمتر!!!
1- بیکاری 2- سطح درآمد پایین
مشـكلات در شـفـاف نـبـودن امــــور و ازروي حـقـقـت با مـــردم روبــرو نـبـودن اسـت
عدم شناخت خود وتواناییهای کشور وعدم بکارگیری این تواناییها .
تبعیض بی عدالتی نابرابری در حقوق و دسمزد در ادارات که خود عاملی برای گرایش به زیر اب زنی و رشوه خواریست
مشکل این روزهای مردم همان است که بود.
کار که باشه همه چیز هست، کار که نباشه هیچ چیز نیست!
اکـثر مردم نامید نسبت به همه چیز هستند . کجای این مملکت درسته که همه امیدوار باشن.
بیکاری محور تمام مشکلات جامعه است . اگر برطرف شود مشکلات بعدی خود به خود حل خواهد شد.
من!
اگر خودم رو اصلاح کنم،جامعه اصلاح میشه...
برای به قهقرا کشیدن دنیا کافیست بدانید و سکوت کنید
با درود به روان پاک تمامی شهیدان . بزرگترین مشکل اجرا نشدن قانون اساسی و مطالبات انقلابی که به رهبری امام ره پیروز شد.
مهمترین دقدقه این که دولت حتی برای یک هفته مردم برنامه ریزی ندارند وتمام شعار توخالی وبی اعتبار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
دغدغه !
مشكل اقتصادي و عدم باور به جوانان...همه ي كساني كه امروز پست هاي مهم رو دارن در زمان انقلاب هم پست هاي مهمي داشتن با اين تفاوت كه جوان بودن و امام بهشون اعتماد داشت ولي الان اصلا اينجوري نيست
کسانی که در این چند سال از طریق رانت و پارتی بازی پول فراوان در آوردند حالا با خریدن مسکن و نیز تبدیل پولشان به دلار و نگهداری آنها در صندوق بانک ملی و غیره البته در صندوق اقوامشان جهت رد گم کردن دارای حاشیه امن شده اند. اینها مثل زالو هنوز منتظر فرصت کسب مال حرام هسنتد
اقتصاد....اقتصاد....رکود اقتصادی....
نرخ بالای بهره بانکی....بی پولی....
گرانی.....اقتصاد .....+کل نظرات بالا ...
باسلام
مشکلات بسیار هستن، اما اگر بخواهیم آنها را عنوان کنیم و یا به نوعی دسته بندی کنیم، به نظر من مشکلات اقتصادی و فرهنگی دارای یک رابطه مستقیم با هم هستن.
وقتی اقتصاد ضعیف باشه و بیکاری و فقر جریان پیدا کنه به راحتی روی رفاه،آرامش و امنیت فکری و روحی تاثیر میزاره.
و وقتی که آرامش روح و روان به هم بریزه و فقر کنارش قرار بگیره هسته های اجتماعی از هر طیفی تحت تاثیر قرار می گیرن، زمانی هم که اجتماع تاثیرات منفی از این قبیل رو به خودش بگیره اول چهار چوب خانواده ها و پایه های اصلیشون متاثر می شن و بعد مشکلات جوانان، معضلات ازدواج و طلاق سر در میاره، که خود همین مشکلات جوانان،ازدواج و طلاق تاثیرهای شدیدی رو جامعه، فرهنگ و پیشرفت می زارن(تصور کنید یه جوون که طلاق گرفته و از یک سرخوردگی احساسی و شکست روحی برمیگرده تو جامعه چقدر توان داره و چقدر می تونه رو کارش تمرکز کنه یا چقدر می تونه به آینده و زندگی مشترک امید داشته باشه؟!!!
چیزی که به وضوح مشخصه همه این مشکلات وجود داره و اقتصاد و فرهنگ رابطه مستقیمی با هم دارن و میشه نتیجه گرفت که برای حل این مشکلات باید در هر دو حوزه اقتصاد و فرهنگ با هم عمل کرد، البته اینجا بخش فرهنگ از نظر اهمیت سنگین تر هست چون ثابت شده هر جا فرهنگ مناسب وجود داشته باشه فکرها و دیدگاه های مناسب نمود پیدا می کنن و در آخر اقتصاد هم بهبود پیدا می کنه.
مشکل بزرگ این ملت اینه که درامدها وحقوق باسال قبلش مقایسه میشن ولی هزینه با قیمتهای جهانی. مثلا خودرو 20هزار دلاری درخاج از مرز که باید حدود 70میلیون باشه در داخل کشور 150میلیون عرضه میشه بعد قیمت سوختش رو با کشورهای دیگر مقایسه میکنن .پیش پرداخت تمام عمر خودرو زمان خرید پرداخت میشه. متشکرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
اون قسنت اول حرفت رو باید با طلا نوشت فرستاد برای مسولین عزیز!
يادم نمياد دولتهاي ما تا امروز براي حل مشكل جوانها كاري كرده باشن براي خودرو وام ٢٥ ميليوني ميدن ولي وامهاي ازدواج هنوز بلاتكليف هستن . براي صنعت شكست خورده خودرو هر كاري ميكنن ولي براي تسهيل ازدواج جوانها هيج كار عملي و كارسازي نكردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
ببین قدرت خودروسازها چقدره و قدرت سرمایه داری و نفوذ سرمایه دارها چقدره
اختلاس و وطن فروشی
معیار های غلط برای انتخاب افراد در پست های کاری.
معیار انتخاب افراد برای کاری که باید انجام دهند اصلا ربطی به کار نداره . طرف فوق دیپلم برقه مامور خرید گاو از هلند برای دولت میشه ، یکی دیگه لیسانس ادبیاته مامور خرید قطعات فنی از فرانسه میشه ، یکی دیگه دکتره راننده تاکسی میشه ، یکی دیگه فرقه NPT و MPT رو نمیدونه منتقد میشه و نماینده مردم میشه .......اگه بخوام بازم مثال بزنم حدود 70 ملیون میشه . اونوقت چطوری انتظار داریم فقط چند تا مشکل داشته باشیم تا بشمریمش؟
مشکلات فرهنگی از قبیل:
-دروغگویی
-مال حرام
-بی تفاوتی مردم نسبت به هم
-قدرت طلبی
شعارهاي توخالي و بدون پشتوانه عقلي كه خود باعث بيكاري و اقتصاد ضعيف و جدايي از دنياي واقعي مي شود.
وقتی با فوق لیسانس دانشگاه شریف باید ماهی یک میلون و دویست درامد داشته باشم که اونم هر دوماه یکبار بگیرم فقط تنها فکرز ادم میشه مرگ
ما دهه شصتی های خیلی مظلوم واقع شدیم
کار و افسردگی مهمترین مشکله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
برو خدا رو شکر کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
بی عرضه تشریف داری دوست عزیز
رستوران مک دونالد
زیر خط فقر بودن
افراطیون و تند روهای بی منطق در جامعه و مجلس , شکست خوردگان انتخابات 92 بزرگترین مشکل جامعه ایران هستند. مخصوصا دلواپسان.
تورم و گرانی و اشتغال نبود امید در جامعه مخصوصا جوانان به نظر من بزرگترین مشکل جامعه ماست
داشتن آزادی ، اقتصاد غیر دولتی در تمام زمینه ها
اولویت نا سنجی و رودربایستی دولت...آخر دولت برای دور بعد هم برنامه دارد.
همه اینها که مردم گفته بودند واز همه مهمتر اینکه هرکسی داره ساز خودس رو میزنه.
بي ارزشي پول يعنى هر چه كار هم كني چيزى ندارى يعنى سود بانكي فقط يك كلاهبرداريست
آقا تو رو خدا نگاه كن به نظرات مردم اينهمه مشكل اينهمه ناراحتي اينهمه نارضايتي اين نظرات رو پنهون نكن برسون به دست اونايي كه باید
1- اصلاح اساسی آموزش وپرورش
2- رفع مشکلات بهداشت ودرمان
3- ایجاد اشتغال
4- امنیت جامعه وامنیت روانی
این موارد موجب ایجاد اقتصاد سالم وپیشرفت در همه زمینه ها می شود.
وقتی اقتصاد ضعیف باشه و بیکاری و فقر جریان پیدا کنه به راحتی روی رفاه،آرامش و امنیت فکری و روحی تاثیر میزاره.
عدم شفافيت مالي و تصميم گيريها در كشور(رانتهاي مالي ، پارتي بازي ،...) ناشي از عدم وجود مطبوعات مسئول و شفافيت كافي خبر رساني
عدم مشاركت واقعي مردم در تصميم گيريها (در داخل سيستم حتي در بخش جز هم شاهد بحث خودي بودن(نهاد غير رسمي در مقابل نهاد رسمي) هستيم. از نتايج اين كار عدم پيوستگي تصميم گيريها با تعويض مديران مي باشد.
هرچی باشه خودرو نیست.
حالا دولت بیاد بسته اقتصادی رو بریزه تو کاسه خودروسازها
مشکلات زیاده

بیاین ببینیم تو چی مشکل نداریم!!!!!
اقتصاد....اقتصاد....رکود اقتصادی....
نرخ بالای بهره بانکی....بی پولی....
گرانی.....اقتصاد .....+کل نظرات بالا ...
مشکلات بسیار هستن، اما اگر بخواهیم آنها را عنوان کنیم و یا به نوعی دسته بندی کنیم، به نظر من مشکلات اقتصادی و فرهنگی دارای یک رابطه مستقیم با هم هستن.
عدم محبت ودوستی بین مردم عدم اعتماد بین دولت وملت
مهمترین مسئله اجرای قانون....
دروغ و فساد اقتصادی
زیاده خواهی ، عدم پذیرش و تسلیم واقعی (مسلمان نبودن) در شرایط و مشکلات.
برای همه چیز خوب در دنیا (بهداشت ،آموزش ،مسکن ،امنیت ، کار ،اخلاق ،وانسانیت )در دنیا رتبه آخریم
بی توجهی به مشکلات مردم
تلویزیون پر شده از پیامهای بیخود یکبارم بزارن چقدر از وضعیت زندگیتون کشورتون راضی هستین...؟
سیاسی شدن همه چیز
فقر اقتصادي و عدم اجراي قانون
نداشتن1- نظم نظم نظم
نداشتن 2-قانون قانون -
نداشتن 3-تسهیلات با توجه به جمعیت موجود دیگه ذله شدیم اینقدر تو اتوبوس و مترو له شدیم خفه شدیم ...
ازدواج
مهمترین مشکل مملکت
ندادن پول نفت به مردم .
افشاگری بعد از چند سال از وقوع جرم
. کمبود گشت ارشاد.
بی عدالتی
.پرداخت بهره به بانکها
از جهت دهی تسهیلات بانکی برای رفع مشکلات مردم کاملا مشخص است که در حال حاضر خودروهای خاک خورده در انبارهای ایران خودرو و سایپا فعلا از مسائل دیگری چون ازدواج جوانان، بیکاری مهمتر است!!!
ازدواج
به نظرم مهم ترین مشکل در حال حاضر زندانی با دیوارهای نامرئی که برای خودمون درست کردیم.
بیکاری جوانان -ازدواج-اقتصاد (نه خودرو)
دزدی -تبعیض-اختلاس-مال اندوزی
جمعیت زیاد و خارج از ظرفیت و استعداد کشور و
اقتصاد نابسامان که ریشه همه مشکلات است
خشکسالی
دروغ
فقط بگذهرید بمیریم مطمنا هیچی درست نمیشه الان من 44 سالمه دیگه هرچی بگم چرته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
برو بریم
بی هدفی جوانان.تضاد طبقاتی بین مردم.فرهنگ غلط.شعارهای پوچ.
الان و در حال حاضر مشکل ما خودرو از ایران خودرو و سایپا است که انشالله با بسته حمایتی دولت و نظام داره کم کم حال میشه . بقیه هم با توجه به سایر بسته حمایتی اعلام قابل گفتن نیست
اصل مشکلات توی قسمت نظرات غیر قابل انتشار مطرح شده. ما که نمی بینیم اما می دونیم چیه!
بزرگترین مشکلاتی که ما داریم به شرح زیره:
1. ضرر شرکت های خودروساز
2. نبود KFC و مک دونالد در ایران
امیدوارم مسوولین هرچه زودتر رسیدگی کنند
باسلام به همه تابناکی ها
فقر جامعه را با تباهی می کشد. همان طور که بزرگان دین فرموده اند:اگراز درخانه ای فقر وارد شود از در دیگر دین و ایمان خارج می شود. به قول معروف شکم گرسنه دین وایمان ندارد.
مسولان بدانند،مردم در تامین مایحتاج روزانه خود درمانده اند. مسولان برنامه ریزی کشور بدانند فردای قیامت باید جواب گوی مردم باشند.
باید معظل بیکاری را در روستا و شهر از بین ببرند تا مشکل اشتغال ، ازدواج ،مسکن و خوربار مردم تامین شود.
مشکل دیگر و جود اتباع خارجی و برادران کشور دوست یعنی افغانستان است. اتباع خارجی بازار کارگری را از مردم کشور ربوده اند و با مزد کم و پایین در کارگاههای ساختمانی و .... از این کارگران استفاده می شود.
باید در سیستم آموزشی در مقطع متوسط آموزش کار آفرینی به دانش آموزان داده شود
پاسخ ها
amin
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
بنده خدا فکر میکنی از مسئولین کسی اینو میخونه...خخخخخ
فقر اعتياد بيكاري ضعف امنيت اجتماعي رابطه بازي در دستگاه ها
فعلن که مشکل شده شادی ضیا و گلاه کیس مظلومی و توهین به او و هم چنین برنامه فیتیله.می گید نه یه سر به پیج های مرتبط به این قضیه ببیند . می بینید آنچه را که نباید ببینید. فحاشی و توهین فقط!!!!
همه چی آرومه من چقدر خوشبختم
همه موارد صحیح است ولی ما سالهاست که با این مشکلات دست پنجه نرم میکنیم و راه حلی هم برای مشکلات نداریم چون دنبال راه حل واقعی نیستیم و از راههای من دراوردی میخواهیم این مشکلات و حل کنیم نمی دونم چرا ما از کشورهای پیشرفته دنیا الگو نمیگیریم از قدیم گفتن آزموده را آزمودن خطاست و ما مردم شدیم ابزار آزمایش بعضی ها
1- عدم ثبات سیاسی
2- نا کارامدی در بخش های مختلف اقتصادی
3- تشدد فرهنگی
4- حیف میل منابع
وجود اسراعیل!!!!
به ترتیب میشه گفت سیستم آموزش مشکل اساسی داره چون فارغ التحصیلان کاربلد به جامعه تحویل نمیده ، بعد از اون خدمت سربازی که از تخصص افراد استفاده نمیکنه تازه هرکسی که تخصص داشته باشه بعد از سربازی ، چیزی که واسش خاطره میشه دوسال وقت به بطالت گذشته هستش . بعد از اون وضعیت شغل و کسب درآمد که واسه جوان ها بسیار سخت شده و نتیجه ای جز زندگی مجردی و مشکلات اجتماعی نداره .
و بدتر از همه این ها ناامیدی به آینده بین جوانان است که منشاء آن مسائل اقتصادی هستش.
1-اعتماد کم مردم به وعده های دولتمردان مبنی بر بهتر شدن اوضاع
2-عدم وجود اشتغال و امنیت شغلی
3-گرانی
4-کمبود امنیت در جامعه و جدی نگرفتن این موضوع
5-اعتیاد راحت جوانان
6-کمبود فضای شادی و نشاط برای مردم
باسلام
مشکلات بسیار هستن، اما اگر بخواهیم آنها را عنوان کنیم و یا به نوعی دسته بندی کنیم، به نظر من مشکلات اقتصادی و فرهنگی دارای یک رابطه مستقیم با هم هستن.
وقتی اقتصاد ضعیف باشه و بیکاری و فقر جریان پیدا کنه به راحتی روی رفاه،آرامش و امنیت فکری و روحی تاثیر میزاره.
و وقتی که آرامش روح و روان به هم بریزه و فقر کنارش قرار بگیره هسته های اجتماعی از هر طیفی تحت تاثیر قرار می گیرن، زمانی هم که اجتماع تاثیرات منفی از این قبیل رو به خودش بگیره اول چهار چوب خانواده ها و پایه های اصلیشون متاثر می شن و بعد مشکلات جوانان، معضلات ازدواج و طلاق سر در میاره، که خود همین مشکلات جوانان،ازدواج و طلاق تاثیرهای شدیدی رو جامعه، فرهنگ و پیشرفت می زارن(تصور کنید یه جوون که طلاق گرفته و از یک سرخوردگی احساسی و شکست روحی برمیگرده تو جامعه چقدر توان داره و چقدر می تونه رو کارش تمرکز کنه یا چقدر می تونه به آینده و زندگی مشترک امید داشته باشه؟!!!
چیزی که به وضوح مشخصه همه این مشکلات وجود داره و اقتصاد و فرهنگ رابطه مستقیمی با هم دارن و میشه نتیجه گرفت که برای حل این مشکلات باید در هر دو حوزه اقتصاد و فرهنگ با هم عمل کرد، البته اینجا بخش فرهنگ از نظر اهمیت سنگین تر هست چون ثابت شده هر جا فرهنگ مناسب وجود داشته باشه فکرها و دیدگاه های مناسب نمود پیدا می کنن و در آخر اقتصاد هم بهبود پیدا می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
هین سیخن تازه بگو..
گرانی و تورم...!
چو دانی و پرسی سوالت خواست،
یعنی شما نمیدونید مشکلات جامعه چیه؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
میدونن خوبم میدونن
اخلاق ، منطق ، ازدواج، اقتصاد و مسکن ، سربازی ، پارتی بازی ، رانت خواری ، رباخواری بانک ها ، ناکارآمدی مدیران صنعتی و اقتصادی و....
بابا مگه یکی هستن ؟؟؟
بعد از گرفتن مدرک کارشناسی رفتم خدمت ۶ ماه خدمت کرده بودم که ارشد قبول شدم. چون یک سال زحمت کشیده بودم و دانشگاه دولتی قبول شده بودم قید خدمتو زدم و رفتم دانشگاه. حالا که درسم تموم شده باید دوباره برم خدمت در حالی که ۱ ماه تجدید آموزش دارم و خدمتم ۳ ماه اضافه شده و باید ۱۵ ماه وقتم تلف شه و یه نامزد دارم که خودشو خونوادش منتظرن از آسمون پول بیافته دستم و شاید یه کاری گیرم بیاد و دوباره شاید ۴۰ میلیون هزینه ازدواج از یه جایی بیاد دستم و دوباره و چند باره شاید پول پیش خونه و اجاره خونه و ... درست یشه !! همین الان بمیرم اهمیتی برام نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
وضعیت منو همسرم هم بهتر نیست تازه دو سال باید درس بخونه PHD تموم شه و بعدش بره سربازی تو سن 32 سالگی!! منتظریم از اسمون پولی نازل شه بتونیم یه خونه پنجاه متری رهن کنیم بریم سر خونه زندگیمون که تا حالا نشده فکرم نمیکنم تا 4 سال دیگه هم بشه . داریم فکر میکنیم هر طور شده از ایران بریم . با این دورنمایی که ما داریم بهتره بریم از صفر حداقل جایی شروع کنیم که اینده اش بهتر باشه تا اینجا.اینم بگم ما کل مراسمم و حذف کردیم و از عروسی و این حرفا هم خبری نبود تازه بهترم بود و ما که راضی هستیم. خودتو تو خرج عروسی نندازی بهتره ... البته طرفین باید راضی باشند.
ازدواج وبی بندوباریهای جنسی که بدنبال داردکه اون هم ناشی ازبیکاری وفقراست
وجود فساد اداری و نبود نظارت لازم بر مدیران و بحث عدم شایسته سالاری
بیکاری بیکاری بیکاری

و در رده بعد فقر
تابناک! ک چی حالا؟
می خوای حلش کنی؟درد بی درمونه آخه اگه حل شدنی بود تا حالا شده بود
بیا مشکل بیکاری و مسکن و اقتصاد رو حل کن
این ی نمونش
وضعیت بهداشت و درمان..
استانداردهای الکی...
ازدواج....
ناامنی منطقه....
امنیت جامعه و ب ویژه زنان...
ریز گرد...
دریا....
آلودگیها....
پیامکای اپراتورها ایرانسل و همرا اول و رایتل
آهان خودرو سازها.....که همه جوره دولت هواشونو داره
خودروها...مرگ و حادثه های جاده ها....
وضعیت راهها....
مسسسسسکککککن.....
ضعف مدیریت ها.......
قلیون میوه ای.....
فرهنگ.......
.....
......
...
تمام مشکلاتی که دوستان اشاره کردند درسته، ولی علت تمام این مشکلات بنظر بنده یک چیزه
مدیریت ناصحیح
به نظر من مشکل عمده عدم توجه به آموزش از همان دوران دبستان است
فقر اقتصادی
سیاسی کاری.. سیاست زدگی.رانت اختلاس های ميلياردي.بی ارزش شدن پول وسرمایه های مردم .و.....که عواقب آن بیکاری.فقرفاصله طبقاتی.وبطورکلی بایدگفت خانه ازپای واست ویران است
من دارم از خوشی می میرم واصلا هم مشکلی ندارم !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
خوش به حالت :)
میدونم که سنسور میکنی ولی فساد فساد فساد
مشکلات متاسفانه بسیار زیاده اما مهمترین مشکل این روزهای ما پائین آمدن نرخ سود سپرده بانکی از 22 درصد به 18 درصده
بیکاری
مسئولیت ناپذیری مسئولین
من که اصلا مشکل ندارم
1- عدالت اقتصادی
2- اشتغال
3- مسکن
4- غذا
5- پوشاک
حضرت علی (ع) می گوید ..شکم گرسنه ایمان ندارد ..پس بیکاری که نتیجه عدم اشتغال است ونتیجتا عدم کسب درآمد موجب تورم وگرانی شده و مشگلات معیشتی از جمله مسکن برای اقشار جامعه بوجود می آورد .
مشکل اصلی‌ کشور وجود سیستماتیک مساله ی "خودی" و "غیر خودی" هستش.
بزرگترین مشکل کشور اینه که بودجه کشور بجای کار آفرینی ، هزینه جاهای دیگر میشوید
شغل و درآمد و اهميت و امنيت
سوء مدیریت در اداره کشور
نبودن فرصت شغلی
به نظر حقیر ریشه تمام مشکلات ما نظام بانکی است
مشکل تعدادشونه بگین زیاد کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
فاعل ها را؟!!!!
ناسازگاری خانم ها با اقایان وبه طبع مشکلات خانوادگی
سوء مدیریت و عدم امکان و یا نبود نیت خالص در انتخاب مدیران کل و جزء کشور عامل تمامی مصیبت های ایران در طول 45 سال اخیر می باشد .
فساد و رانت در دستگاههای دولیتی
مشکل اصلی ما از خود ماست وآن سادگی وخوش باوری مان از آنچه می شنویم و می بینیم است نمونه آشکار آن بحث فجایع خودرو و مافیای حاکم در این بخش است که برغم تمامی ناملایمات و اجحافات این چند دهه و وعده تغییرات لازم به سود مصرف کنندگان هیچ اقدام مثبتی روی نداده و باوجود اتحاد موثر چندماهه درتحریم خرید این محصولات ، شاید دوباره در «دام »موسوم به «وام خودرو »بیفتند .
حقیقتن یه مشکل پول خرید ماشین داشتم که اونم به لطف دولت برطرف شد . رفتم ثبت نام هم کردم گفتن تو همین ماه ماه تحویل میدن . خدارو شکر روحانی مچکریم ،البته یادم رفت بگم من خیلی وقته غید خونهو مسکنو ازدواجو زدم . فقط نمیدونم اقساط ماشینو کی باید واسم جور کنه . از مسولین خواهشمندم واسه اقساط خودرو هم یه کاری کنن .
گرانی و تورم...!
تولید در اقتصاد مهم ترین چیز است ولی در ایران دلالی و واردات مهمه که باعث بیکاری گسترده شده بی فرهنگی هم یک مشکل دیگه است که به همه ی مسایل وابسته است
شفافیت و آزادی بیان. هرچند این دو مسئله به ظاهر ربطی به مسائل اقتصادی ندارند ولی در واقع باعث بهبود همه ی جوانب زندگی خواهند شد. وجود این دو شاخص در جامعه در یک روند مشخص با حذف تدریجی فساد به شایسته سالاری منجر خواهد شد. پس از شایسته سالاری پارامترهای کیفیت زندگی بهتر خواهد شد. این که ما فکر کنیم اختلاف چندین دهه ای تا چند سده ای را در چند سال می توانیم برطرف کنیم خیالی خام است.
مشکل اساسی پول های حرامی است که در جامعه رواج شده .. پول هایی که نتیجه بی تدبیری . رانت. سواستفادع لز مو قیت . پارتی و هزاران دلیل دیگر است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
پیشنهاد:
از این خبر میشه یک مقاله علمی-پژوهشی گراندد تئوری استخراج کرد!!!!
اول مشكلات اقتصادي بعد مشكلات فرهنگي.
وقتي وام خريد خودرو25 ميليونه ووام ازدواج 3ميليون يا نميدونم الان 5 ميليونه مشخصه چي تو اين مملكت مهمتره.مشكل اصلي ما جدا نبودن دين از سياسته.
ضعف اجرای قانون
فرهنگ گسیخته
دروغ
منشا همه مشکل هاست
نصفش مال دلار 3530 هستش که هروز که قیمتش بالا میره مثل

بقیش اصلا حال ندارم بهش فکر کنم و بنویسم که کلا دردی رو دوا نمیکنه.
عدم وجود قانون استوار در برخورد با فساد
پایین بودن فرهنگ
سیاست خارجی نادرست و عدم تثبیت اقتصادی
خلاصه این که ما تو حل مشکلات داخلی موندیم و حتی نتونستیم رشد اقتصادی رو مثبت کنیم بعد می خواهیم مشکلات سوریه و لبنان و عراق و یمن و افغانستان رو حل کنیم
اختلاس - فقر - بیکاری - افسردگی و یأس
عدم ثبات اقتصادی که موجب سایر مشکلات از قبیل بیکاری فقر عدم مسکن مناسب وازدواج جوانان میگردد.
1-عدالت
2-عدالت
3-عدالت
4-عدالت
.
.
.
.n-عدالت
و باز هم عدالت
رکود اقتصادی
مسکن
کار با درآمد مکفی
ازدواج
1- بیکاری جوانان بویژه تحصیلکرده ها خانم یا آقافرقی نداردکه اگر همه مسولین دست بدست بدهند وباهم باشند لاعلاج نیست شدنی است وازخیلی ازمشکلات امروز جامعه ماازقبیل فساد - سرقت - آدم کشی وغیره جلوگیری میکند 2- مسائل اقتصادی 3- کاهش یااصلانبودن دعواهای سیاسی که واقعا خسته کننده شده وبی جهت وقت مسولین گرفته میشود ایاواقعا مشکل مملکت این چیزهایست که تومجلس ویا جاهای دیگه سرش دعواست تاکه بایدشاهد این بگومگوباشیم که مشکلات اصلی زیرسرهمین دعواهاست که کاراصلی این وسط گم شده
این.چند روز مشخص شد مشکل اساسی این است که ایا. کی اف سی و مک دونالد به ایران بیان یانه. چون درصدر اخبار موصوع کی اف سی بود حتی اقای شمخانی هم از ورود اینها به ایران ابراز نگرانی کردند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
دقیقا" !
شمارو نمیدونم ولی از وقتی که خواهرم به بیماری تومورمغزی بدخیم دچار شده من دیگه هیچ مشکلی ندارم...هیچی...فقط از خدا میخوام خواهرم خوب بشه.از عمق وجودم از ائمه خواستم شفاش بدن...راستی دنیای قبل از بیماری خواهرم چه شکلی بود؟....چقدر قشنگ بود نه؟...میشه برگردیم به اون موقع؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
خدا شفاشون بده ایشالا
با التماس دعا
| United States |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
بیکاری رو رفع کنید بخاطر امام حسين(ع)
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با تمام وجود هم خودم و هم تمام کسائیکه مطلب شمارو میخونن از خدای مهربون میخواهیم به حق مظلومیت آقا امام حسین (ع) تمام بیماران شفا بده باالاخص خواهر شمارو .
ای مرگ بر آمریکای جهان خوار که در ایران داره بی کاری رو گسترش میده.....
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
دمت گرم با این کنایه باحالت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
اسراعیلو یادت رفت بگی اونم نقش داره !!!!
بحث اول و مهم ، بحث اشتغال است زیرا تا این دغدغه برای افراد و جوانان مرتفع نگردد;
جهان چون خط و خال و چشم و ابروست / که هر چیزی بجای خویش نیکوست
بیکاری...بیکاری قشر تحصیل کرده
کار که باشه رفاه میاد ازدواج پیش میاد اعتیاد هم کم میشه.ایمان هم قوی تر میشه ناامیدی و افسردگی کمتر میشه
خدا قوت خدمت اعضا سایت تابناک
بحث اول و مهم ، بحث اشتغال است زیرا تا این دغدغه برای افراد و جوانان مرتفع نگردد; نمی توان به بحث کردن در مورد مشکلات دیگر پرداخت شود. از طرفی طوری وضعیت کار در بازار خراب است که با بودجه و وام اندکی که یک فرد بتواند برای ایجاد یک شغل آزاد به وجود بیاورد ،نمی توان کار کرد. همچنین با دقت می توان پی برد که هیچ کس نمی تواند با این اوضاع پر تلاطم ریسک کند و بار مالی از خود در اختیار شهر های کوچک برای راه اندازی شرکت ها و واحد های صنعتی بدهد . و این ها اثرات سوء مدیریت است.
نبودن کافی مراکز باز یافت ذباله های صنعتی و خانگی
کمبود اب
الودگی هوا
مواد غذایی سرطان زا و عیر بهداشتی
بنظر من بزرگترین مشکل مردم بی توجهی مسولان به مشکلات انان است تارمانی که مردم را صاحب حق ندانیم هیچ مشکلی حل نمی شود
مشکل اینه که همه می خواهند مدبر باشند در حالی که توانایی آن را هم ندارند.
بزرگ ترین مشکل جامعه:عدم نظارت اجرای قانون
بزرگ ترین مشکل من جوان:ازدواج و این که برای رفتن به سربازی باید ماه ها در انتظار بود.
پاسخ ها
از طرف يك برده حلقه به گوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
چقدر زحمت ميكشن
مهمترینش ضرر خودروسازها بود که اونم حل کردیم
بیکاری ، فقر و فحشا
بزرگ ترین مشکل جامعه:عدم نظارت اجرای قانون
بزرگ ترین مشکل من جوان:ازدواج و این که برای رفتن به سربازی باید ماه ها در انتظار بود.
فرهنگ کار و تلاش در ایران مرده
توسعه سیاسی ،فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی
با سلام
بزرگترین مشکل جامعه اسلامی امروز وجود دلواپسان و اصولگرایان تندرو است که مانع هرگونه اصلاحات مانند مسائل اقتصادی و روابط بین المللی هستند
تامین اجتماعی به معنای کامل و واقعی
1 عدالت
2 مسکن
3 امنیت شغلی و بیکاری
4 اختلاس و فساد اقتصادی
5 بی فرهنگی
6 اعتیاد
7 فساد اخلاقی
8 ازدواج
آخه چرا ناشکری
تابی دست رو دلم نذار که خونه
بی قانونی
بی کازی و طبقاتی شدن جامعه
مهمترین مشکل مسعئولان هستند
افزایش آگاهی ودانش احاد مردم و عدم آگاهی مدیران ارشد در سطح کلان و اینگونه است که جهان سوم شکل میگیرد.
کلا تو مشکلات داریم زندگی میکنیم
دقیقا سه موردی که اشاره کردید مهمترین مشکلات هستند
چرا نمیرید خودتونو با افغانستان و تانزانیا و سومالی و ... بقیه بدبخت ها مقایسه کنید ، تا ببینید چه نعمات زیادی در اختیار دارین
بیکاری پسران تحصیلکرده
تابناک شما سوال میکردید درچه زمینه مشکل ندارین؟!
واقعا جای تاسف داره ما مردم ایران همش میگیم قانون قانونی وجود داره اما دریغ از یه زره قانون مداری
کلا تو مشکلات داریم زندگی میکنیم
ظلم
فقر و بیکاری و ازدواج مشکل همیشگی ایران در چند سال اخیر بوده
نداشتن دلسوز
سلام همه اين چيز هايي كه دوستان گفتند خلاصه ميشه
با سلام
به نظر من نگرانی اکثر افراد در جامعه، اشتغال ، اطمینان از ادامه دار بودن شغل فعلی و درآمد مکفی برای یک زندگی معمولیه.
با سپاس
بی برنامگی
سو مدیریت و روی کار آمدن افراد بی کفایت
آقا مشکل من مرگ ارزون قیمته !
آخه چرا ناشکری
با این همه نعمت بازم ناشکری
فساد مدیران میانی و بی فرهنگی
قانون
بی قانونی که باعث : فقر ، جنگ ، هرج و مرج و هر چه زشتی است
بزرگترین مشکل مردم ایران هرج و مرج اداری است .
با سلام تابناکی های عزیز،
همه مواردی که دوستان در بالا اشاره کردند درست است،
اما یه موضوع بسیار مهمی که دوستان از قلم انداختند ،
مشکل ما دویست کشور در دنیا هست چرا که اگر برخی از دولت مردان خود خواه این کشورها مخصوصا کشورهای غربی از حاکمیت کشورهای شان کنار بروند و امور را به ما بسپارند تمامی مشکلات ما و جهان قابل حل می باشد
بی اعتمادی مردم نسبت به هم
بزرگترین مشکل جامعه ما ضعف در مدیریت است.
بیکاری تحصیل کرده ها ...
مهمترين مشكل عدم مسئوليت پذير بودن جوانان براي تشكيل خانواده وتغيير سبك زندگي
بیکاری، دروغ ،تجرد ،کمبود امکانات برای بیماران ، فساد
بیخیال تابناک جان
دست رو دلمون نزار
تمام این مشکلاتی که عزیزان نوشتن به خاطره ترس هست
مشکل جوان ها در اینه که به هیچ چیز نمیتونن امید ببندن
آیاامروزکه بیش ازسه دهه میگذردنباید به این نتیجه برسیم که مهمترین دغدغه مردم ومسولین رسیدن به اوج قله اقتصاد مقاومتی است
با سلام
به نظر من نگرانی اکثر افراد در جامعه، اشتغال ، اطمینان از ادامه دار بودن شغل فعلی و درآمد مکفی برای یک زندگی معمولیه.
با سپاس
امریکا
افراد ..خلی که میخوان مثل 3000 سال پیش زندگی کنیم
از ماست كه بر ماست
اختلاف شدید طبقاتی . بیکاری . سخت شدن کسب درامد حلال
به نظر من باید تیتر خبر این باشد که مردم ایران چه مشکلی ندارند؟
اگه مشکل اخلاق، شرافت،راستگویی و صداقت در ایران حل بشه، مشکلات دیگر مثل اقتصاد، ازدواج، مسکن و بقیه مشکلات هم خودبخود حل میشه.
به قول کمال الملک" شما دست از سر این مملکت بردارید کشور بزرگی میشه"
اگر دردم یکی بودی، چه بودی ...
نبود شغل مناسب
نظرات بسيار متنوع و در عين حال داراي اشتراكاتي هم هست. عموما" از اشكال كار در زمينه اقتصاد حرف به ميان آمده كه البته ميشه گفت علت العلل لا اقل دسته ي بزرگي از مشكلات جامعه امروز ايران است
من اومده بودم مشکلاتمو بگم دیدم تعداد نظرات زیاده منصرف شدم. همین مشکلات گفته شده رو برا منم در نظر بگیرید.
همه را مطالعه نمودم ولی از همه مهمتر که ساخت و ساز و مسکن بود
اگر سطور بالا را بخوانیم بیشترین نظر راجع به بیکاری و مسائل اقتصادی است
من
من
لطفا این نظرها رو وردارین
مطمئنن بی قانونی
با سلام
به نظر من نگرانی اکثر افراد در جامعه، اشتغال ، اطمینان از ادامه دار بودن شغل فعلی و درآمد مکفی برای یک زندگی معمولیه.
با سپاس
سیاست زدگی عمومی
ولع قدرت در ساسیون
مشکلات فرهنگی به دلیل انزوای ایران
نبود اسلام واقعی
کار.اعتیاد.مسکن..............
بی عدالتی ضعف مدیریت عدم وجود اخلاق انسانی عدم توزیع منابع
شغل شغل شغل
مهم ترین مشکل جوونای ما الان بیکاری
ممنون به خاطر این پرسش اساسی
آزادی
امنیت
رفاه
بی عدالتی ، ریا کاری
عدم تبدیل وضعیت شغلی پس از 8 سال و حقوق یک میلیونی با 2 بچه!!!!
مهمترین مشکلات امروز جامعه ما
1-اقتصاد
2-مشکلات فرهنگی
عدم وجود مدیریت صحیح
فکر کردم دیدم اینقدر زیاد مشکل داریم که منصرف شدم بنویسم.
مهمترین مشکل من زودتر رفتن از ایران است
بیکاری و گرانی
با احسان 13:00 موافقم .
آزادى !
فساد
مدیریت
با سلام .اشتغال -اشتغال-اشتغال اشتغال-.....................
نفوذ .
بزرگترین مشکل کشور مدیران و مسئولین هستند
بیکاری
گرانی
نبود ثبات در کشور
هویت فراموش و تحقیر شده قومیت های ایران
قطعا نبود کار و یا حتی امنیت کاری برای جوانان
نفوذ از طریق مک دونالد و کی اف سی
بیکاری
فقر
مشکلات بوجودنمی ایندبلکه فراهم میشود
برای مردم ایجاد شغل الویت است
دشواری؟؟ دشواری نداریم.خیلیم عالی!!
بنظر من بی عدالتی و چنگ انداختن عده ای معدود به امکانات
حساسیت زدایی نسبت به آمریکا .
دروغ ریا چابلوسی
با سلام
به نظر من نگرانی اکثر افراد در جامعه، اشتغال ، اطمینان از ادامه دار بودن شغل فعلی و درآمد مکفی برای یک زندگی معمولیه.
با سپاس
بیکاری
بی عدالتی،فقر
شما که قدرت نمایش بسیاری از نظرات بر حق مردم رو ندارین واسه چی سوال مطرح میکنین؟؟؟؟؟؟
عمرا این نظرو تایید کنی.
مشكلات ايران يك كمپلكسى ازتمامى مسايل است كه بتدريج دارد به بحرانهاى بزرگ اجتماعى وسياسى واقتصادى وفرهنگى تبدل ميشود كه فرداى ان معلوم نيست
به نام خدا،
مجلس شورای اسلامی.
هر کی هر قیمتی که میخواد روی اجناس و خدمات میزاره
مرگ بر آمریکا
یک دهه شصتی ام
دانشجوی دکترای برق در تهران و البته شاغل!
یکی کامنت خوبی نوشته بود. نوشته بود در کشور ما فرهنگ نذری حاکمه. سیر و گرسنه حمله می کنند. از یک جهت راست میگه!
چرا آنقدر اختلاس و دزدی میشود
زروزورسالاری بزرگترین آفت کشور است
مشکل ما خود مردم هستیم
یه قانون فیزیکه که میگه انرژی هیچ وقت از بین نمیره بلکه از نوعی به نوع دیگه تبدیل میشه.هیچ چیز تو این دنیا از بین رفتنی نیست.همین پدیده ال نینو .تصور کن یه قطره آبم وقتی تبخیر میشه از بین نمیره بخار میشه بعدن میشه بارون.پس اینجوری نیست که هر کاری بخوایم بکنم فردا هم راحت تو قبر بخوابیم
نا اگاهی
عدم اجرای قانون خصوصا برای آقا زاده ها
فساد
مشکل فقط تنبلی ماست....
مشکل فقط تنبلی ماست....
کار
سلام همه اين چيز هايي كه دوستان گفتند خلاصه ميشه در توجه به حقوق مردم
با سلام
همه مسایل و مشکلات گفته شد اما ای کاش تابناک قسمتی را هم مشخص میکرد که مثلا من کارمند بتوانم سوء مدیریت ها پارتی بازی ها مخصوصا پارتی بازی در استخدام در دستگاهی را که کار میکنم را اعلام کنم و مهمتر اینکه کسانی باشند پیگیری کنند
اولین مشکل ما تهرانیها یه پرایده !
مشکل وجود سیستمی است که مدیرانی امثال خاوری و ب ز را پرورش میدهد
بی ثباتی اقتصادی
مشکل اصلی در این کشور ضعف مدیریت و عدم استفاده صحیح از منابع است کشور است!!!!!!!
میدونم که سنسور میکنی ولی فساد فساد فساد
مشکل اصلی الان رکود است
فرهنگ مهمترین گمشده کشور است
علی ضیا و عموهای فیتیله ای
مشکل اساسی جامعه دوقسم است که بین خواص و عوام جامعه تقسیم میشود
خواص و مسئولین و مقامات باید به اصول پایبند بوده و وحدت کلام داشته باشند و صادقانه و عادلانه و البته مجاهدانه برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند
و عوام نیز باید همچنانکه مقاوم بوده اند صبورتر از گذشته تحمل کنند
بیکاری
بی پولی
بی حالی
بی...
ازدواج
بیکاری، یکی از مهمترین عامل به فساد کشیدن جوانان جامعه ماشده
نا امیدی و دلسردی از آینده
سربازی اجباری ، اقتصاد بسته و سیاسی ، مشکل ازدواج و مسکن .....
منیت
خانه-کار-ازدواج
ریاکاری و دروغ
بی ادبی
عزیزان همین جوری پیش بره دیگه جوونی برای کار کردن و چرخوندن چرخ اقتصاد مملکتمون نمونه , خیلی از دوستان و استادانم که سرشون به تنشون می ارزید الان از کشور رفتن
عزیزان همین جوری پیش بره دیگه جوونی برای کار کردن و چرخوندن چرخ اقتصاد مملکتمون نمونه
عدم حاکمیت قانون.
بی کاری و پارت بازی.
بیکاری نبود کار امن ضعف اقتصاد خانواده ها
یکی از هزاران
واللللل.... چه بگم .. که ناگفتنم بهتره
بیکاری مطلق
اینا سیاسته. کار سیاست مدار همین کاراست
باید از زندگی من برن بیرون در مورد درس
این که مگویید جلوی رخنه آمریکا را گرفته ا ند ، از چگونه رخنه ای صحبت میکنید؟
وای خسته شدم از بس خواندم
فقط کار
-اصرار برشعارهای توخالی
با سلام بنده بعنوان شاغل در اداره کار آنچه را که از نزدیک می بینم بیکاری و عدم دریافت حقوق مکفی وقانونی توسط کارگران وکارمندان هست
فرمایش‌امام‌علی‌ع‌راباید‌اویزه‌گوش‌کرد‌فقر‌که‌بیاید‌‌ایمان‌از‌در‌دیگر‌میرود‌.‌لطفا‌بگذارید‌دولت‌جدید‌کارش‌را‌به‌دور‌از‌سیاست‌بازی
به نظر من بی مسئولیتی مسئولین مهمترین علت همه بدبختیای مردم هستش.
دروغ کلید در همه گناهان دیگر است
ریشه همه مشکلات دروغ است
فقط جهالت
نبود عدالت در مملکت یکی نمیدونه با پولش چیکار کنه ومیلیارد پول خردش است ودیگری به خاطر نداشتن پول جان میدهد
مشکل ما فقط امریکاست
مشكل جوانان:
بيكاري
امنيت شغلي
ازدواج
مسكن
اعتياد
فرهنگ
نابرابري اجتماعي اقتصادي اطلاعاتي
- رواج بی قانونی(رواج فرهنگ قانون برای دیگران است)
- رواج بی قانونی
بیکاری به خدا بیکاری بی داد میکند و اقتصاد مملکت فلج شده
عدم صداقت .....
بزرگترین مشکل جامعه : بی قانونی و عدم تعهد به قانون ست
نان مسکن ازادی
مشکل ناامنی است
بی ارزش شدن زندگی
و نظراتی که به دلیل اینکه باب میلمون نیستند نمایش داده نمیشوند
اگر دردم یکی بودی چه بودی!!!
کاملا موافقم، اشتغال، ازدواج و مسکن
بیکاری و فساد ( مالی - اداری )
منه کارگر با دوتا بچه که یکی مدرسه میرود.مستاجر با کلی مشکلات ریز و درشت ماهانه 250هزار هزینه بیمه که 50هزارش سهم منه با 712هزار حقوق تعیین شده از طرف دولت این مملکت
تمام مشکل ملت فقط و فقط استکبار جهانیه
موقعی که کار با درامد مکفی نداشته باشی پول نداری خونه نداری تفریح نداری
بـــــــــی قانونی..
شغل خوب درآمد خوب میاره درامد خوب خونه و... فراهم میکنه وقتی فکر راحت باشه انسان به ارامش میرسه و با شخصیت میشه 70درصد مشکلات مربوط به عدم شغل خوب می باشد
فقر ؛ رانت خواری و فساد
تابی جون یه سوال؟؟؟؟؟
به نظرت تا کی مردم دوام میارن و اینجا خودشونو تخلیه میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بـــــــــی قانونی..من خودم آدم قانون مندی هستم و میدونم اگر قانون سفت و سخت اجرا بشه
بـــــــــی قانونی..من خودم آدم قانون مندی هستم
شغل خوب درآمد خوب
عدم درک صحیح از دلایل پیشرفت کشورهای دیگر
اصرار برشعارهای توخالی ودهن پرکن
کاش یکم ازادی بیان وجود داشت
نگفتنها ،نشنیدنها ،نچشیدنها ،ندیدنها ،قبول نکردنها ،گول زدنها ، حس نکردنها ،رشوه؛ربا و پارتی قبول وپرورش دادنها
نگفتنها ،نشنیدنها ،نچشیدنها ،ندیدنها ،قبول نکردنها
احمدی نژاد میاد همشو براتون درست میکنه.
بزرگترین مشکل کشور گریز جوانان از دین
عدم شفافیت سیاسی و اقتصادی ریشه همه مشکلات ماست.
فقر فرهنگی و مرگ اخلاق مهمترین مشکل ماست
بی کاری
بی کاری
بی کاری
عدم تفکر و جوزدگی و تقلید
20
فرهنگ-مدیران بیکفایت-آموزش-اشتغال-مسکن-ازدواج
1.ضعف یا سوء مدیریت در همه موضوعات
2.عدم آموزش در تمام موضوعات
3.قانون گریزی در همه اقشار
بی پولی
ضعف مدیریت مدیران
1- بی قانونی
2- مسکن
3- زیاد شدن بزه و خلاف
4 - بی فرهنگی
رجوع شود به کتاب بیشعوری نوشته خاویر کرمنت
بی فرهنگی...
منفعت طلبی...
به نظرم اموزش درست زندگی کردن (با مبنای دینی)از کودکی
مديران شجاع جوان
آمریکا و اسراییل
مسکن ..
به نظر می رسد هرچه از عمر انقلاب میگذرد وضع معیشتی مردم بدتر میشود!!
مشکل نبود متخصص متعهد در حوزه های مختلف و سازمان های خصوصا دولتی است
فقر و فساد و فیتیله
ریاکاری و دروغ
سوء مديريت كشور كه بدنبال آن فقر، بيكاري ، ازدواج، امنيت ، تورم............................
کار
ازدواج
مسکن
خواهشا بذارید ......
مشکل خیلی داریم: بیکاری-فقر-رکود اقتصادی
ریا و تزویر
اعتیاد
فقر و فلاکت
بیکاری
نامیدی
بی قانونی
میدونید درد ما چیه اقا فوتبال نمیخوایم منحلش کنید بره
اقتصاد .....
عدالت اقتصادی که نیست ......
سربازی
حقوق مردم
اصلا ازدواج نمیشه کرد
توجه نکردن مسیولان به مشکلات و دردهای مردم ...
تحریم ...
سربازی
خود بزرگ بینی!!!!!
نبود زیرساخت های مناسب برای رشد صنعتی
مشکل اصلی ما کشتار سیاها در فرگوسن آمریکاست
چي بگم والله خيلي مشكل داريم ما تو ايران اگر بگم ميشه به اندازه ي يك كتاب پس بهتره نگم
چي بگم والله خيلي مشكل داريم
کرسنت
اقتصاد ضعیف
فساد اقتصادی گسترده
دورغگویی
مهمترین مشکل الان تشنج دولت به بازار و سرمایه هست.افزایش استرس مردم روزانه شون در این دولته
سلام
ازدواج و مشکلات اقتصادی
بزرگترین مشکلات ما عبارتند از:
1- رابطه با آمریکا که شکر خدا داره درست میشه.
2- مشکل جنگ در سوریه و بیرون راندن داعش.
3- مشکل عزیزانمان در یمن و مقابله با عربستان جهنخوار.
شما را به خدا به گوش مسئولان محترم برسانید به فکر ازدواج وجهیزیه دختران وپسران جوان باشند کمرمان شکست
دروغگویی
روزی حداکثر 2 دقیقه مطالعه کردن و خودپرفسر بینی ما ایرانی جماعت
نخواندن تاریخ و اعتقاد به خرافات
هجوم فرهنگی و اقتصادی
عدم صداقت و روراستی مسئولین با مردم.
بی کاری وعدم اشتغال ورکود
غرور
بزرگترین مشکل سوء مدیریت در همه حوزه هاست
فرهنگ ما مثل نذری گرفتن میمونه
8 سال خرابی مملکت بدست احمدی نژاد
دست دادن ظریف با اوباما((((((:
بهتر بود پرسیده میشد چه مشکلاتی ندارند.
فساد
بی قانونی
رواج و راحتی دروغ و دروغگویی
خشونت و عدم راهكار مناسب براي مقابله با آن
تابناک!؟
چرا مثبت و منفی ها غیرفعاله؟
بزرگ ترين مشکل امروز جامعه همان حديث معروف از حضرت رسول مبنی بر سپردن به امور به نااهل هست
بازنشسته ام
بچه هابیکار
نه امیدی به آینده
نه امیدی به سروسامان گرفتن
با 12 سال سابقه کار بخاطر واگذاری به بخش خصوصی بیکار شدم بعد تحریم دارایی نقدیم یک سوم ارزش واقعی شده و نمی توانم یک واحد کوچک در حاشیه کرج خریداری کنم
نظام اقتصادی من درآوردی
مشکلی وجود نداره
سرعت بالای اینترنت ... !!
بزرگترین مشکل اینه که برا وام ازدواج بودجه نیست و باید چندین ماه تو نوبت بمونی و چندین ضامن و سفته و.... بیاری ولی برا خرید خودرو و کالاهای بی کیفیت داخلی وام کم بهره و بدون ضامن میدن
میدونی یعنی چه ؟؟؟؟؟
من که هرچی میگردم مشکلی نداریم!
سربازی
سربازی
سربازی
سربازی
.
.
.
.
شما که میدونید مشکلات از کجاست. همه میدونن.
جامعه ايران مانند فردي است كه مبتلا به انواع سرطانهاست و تماميت وجود او را ذر برگرفته ميباشد لذا بزرگترين مشكلات به نظر اينجانب از قرار زير است
1 عدم تبعيت بي چون و چراي مسئولين و مردم از قانون

2 عدم بها به علم و عالم كه هم مي تواند از آثار بي توجهي و عدم اجرا و پايبندي به قانون وهم مي تواند به اتخاذ قوانين بد و نادرست تصميمات نادرست منجر گردد باشد

عدم اهميت به آموزش و فرهنگ به معناي واقعي كه باز مي تواند نتيجه عدم اجراي قانون باشد
هوای آلوده
نبود شوهر
كشور ما كم بودي ندارد فقط زياد بود!!!!! دارد.
مطالعه بسیار کم ریشه تمام مشکلات می باشد.
ووواااااا چه سوالیه ...ما هیچچچچ مشکلی نداریم...!!!!:-)
گرانی و تورم
سربازی
سربازی
تمام مشکلم اینه که قلبی مهربون دارم
فرار مغزها
بیکاری جوانها.....


ازدواج جوانها....

بی ثباتی اقتصادی.....
مهره های شطرنج در جایگاه واقعی خود قرار ندارند. حتی در بعضی موارد چند مهره سیاه برای طرف سفید بازی می کند. بعضی مهره ها بر خلاف مشخصات حرکتی خود حرکت می کنند. در بعضی موارد حتی مهره های خودی خودی ها را مورد هدف قرار می دهند. در بعضی موارد قوانین جدید حرکتی بدون بررسی شرایط و... تصویب می شوند. و...
دروغگويي.نداشتن شادي.بي فر هنگي.
ایران کشور ثروتمندی هست!
جلوی همین دزدی های میلیاردی رو بگیرند ما به مقصد می رسیم.
OOO
اوضاع بحرانی کار و نبود نقدینگی در دست مردم
واقعا ایران مردم نجیبی داره که حرفی نمیزنن حتما باید مثل اروپا باشیم که دولت یه فکری به حال این مردم بیچاره بکنه
تربیت پایه
کار زیاد است ولی جوانان ما هم تنبل بار امده اند و هم بر توقع با این مذازکی که به زور بول کرفته انذ می خواهنز مدیر یت بکننذ بروند کشا ورزی بکنند بنایی بکنند
1-اصرار برشعارهای توخالی ودهن پرکن وغفلت از برنامه ریزی درست وحسابی برای پیشرفت وترقی .2-عدم درک صحیح از دلایل پیشرفت کشورهای دیگر
افت عقلانیت وهویت زدگی وبه بن بست رسیدگی پسران ازهمه دغدغه هابرجسته تراست.
فقدان آزادی !
همه مشکلات ناشی از تبعیضه """ تبعیض""""
بی پولی بزرگترین درد اجتماع ماست
چی بگم که نگفتنش بهتره
اصل و ریشه مشکلات ملت ایران فاصله زیاد طبقه مسئولین با مردمه
افت عقلی جوانان.بی هویتی.به بن بست رسیدگی انها.
خوشحالی این روزهای مردم چیست باید این گونه سوال مطرح کرد
فقروفساد
دل مردم خون انقدر مشکلات هست که فقط باید به حال این مردم گریه کرد تاسف خورد خدا رحم کنه بهمون .
شعارهای توخالی دولت
سلام
پارتی بازی -بیکار شدن تعداد زیادی از شاغلین بدلیل ضعف مدیریتی -هیچکس سرجای خودش نیست -بازنشستهای که در راس مدیریتی هنوز مشغول بکارند -بیکاری جوانان مدرک گرفته - ندادن حقوقها- پرداخت نکردن حق بیمه و.......
بیکاری،رکود،تورم
شمامثلا منظورتون ازطرح این موضوع چیه؟شمانمیدونین معضلات فعلی کشورچیه؟ومهم ترازاون الان که دونستی قراره چکارکنی مثلا؟ نظرات مردموارجاع بدین بالاحل بشه؟ واقعا متاسفم براتون
خداوند رحمان اینهمه نعمت به این سرزمین و مردم و مملکت خحوبمان عطا کرده .اما...
دغدغه من با رفتارهای عجیب وغریب دولتیان است
ناكارامدي مديرتي
عدم تفكر سيستمي به مسائل
عدم توجه به قوانين و اجراي قانون
فساد اقتصادي
خب که چی؟
الان درست شد؟
مشگلات رو نمیشه دریک جمله گفت
اخه اب و برق گازروگران کردیدمردم فلج شدن
قراربود دولت محترم یک کاری کنه ریشه فقرو
بی کاری کنده شود
وضیت.بدترم شد
]d f'l
ترسو بودن
کلا حال ندارم بگم
به نظربنده مشکل مردم فاصله طبقاتی ، تبعیض ، و اشرافی گری بصورت مدیرکلی که هرمدیرکل اطرافیان و قوم و قبیله خویش رااستخدام می کند و به مقامات بالاتر ارتقاء می دهد و ...
بی حیایی وبد حجابی و...
سلام چرا هیچکس به وضع مملکت اعتراضی نمیکنه ...
با سلام و احترام وبا تشکر از کارشناسان محترم به اطلاع هموطنان گرامی می رسانم منشأ همه مشکلات کشور اعم از عقب ماندگی و فقدان زیرساخت های لازم برای توسعه ، دردها و بی پولهای ملت مظلوم ایران و همینطور منشأ تمامی فسادها اعم از اخلاقی و غیره ، فسادهای کلان مالی یعنی اختلاس است
همه مشکلاات به بی عدالتی بودنه
مشکل ما اینترنت هسن اینترنت باید رایگان شود .
یارانه نمیخواهیم.
اینترنت باعث پیشرفت ما میشود
به خدا جوانان گناه دارن نمیدونم چرا تو کشور اسلامی اینقدر پارتی بازی ورانت خواری میشه
من وقتی ایده دارم برای کسب و کار و مسئول عوضی همکاری نمیکنه چکار کنم
تمام مشکلات نشات گرفته از عدم وجود هدف و گرایشات صحیحه.
منشا همه مشکلات کشور:انفجار جمعیت است.
هیچ مشکلی نیست !!!!!!!!!!
بسمه تعالی
بی کفایتی
(در تحلیل محیط، تدوین برنامه ها، اجراء برنامه ها و در نهایت نظارت)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار