بازدید 13389
۱

سرویس ADSL برای مشترک دایر گردید

کد خبر: ۵۴۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 16 November 2015
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

بنده مدتی قبل از مرکز مخابراتی سیدالشهدا یک خط تلفن با قابلیت پشتیبانی ADSL خریداری کردم و بعد از آن از شرکت آسیاتک درخواست سرویس اینترنت پرسرعت کردم که بناشد ظرف مدت 3 الی 7 روز راه اندازی شود ولی متاسفانه مرکز مخابرات سیدالشهدا همکاری لازم را نکرده و در جواب تماس شرکت آسیاتک و بنده میفرمایند ما امکانات لازم رو برای شرکتهای خصوصی نداریم، اگر اینترنت پرسرعت بخواهید باید از خود ما بگیرید، علت رو از رئیس مرکز پرسیدم که ایشان صراحتا فرمودند ما باید سرویسهای خودمونو بفروشیم و بازاریابی سرویسهای خودمونو بکنیم و به شرکتهای خصوصی امکانات نمیدیم، در این صورت خیلی زود براتون راه اندازی میشه. که بنده ام بخاطر سرویس های ضعیف مخابرات میخوام از یکی از شرکت های خصوصی بگیرم! خواهشمندم در صورت امکان پیگیری فرمائید. با تشکر

پاسخ:

باسلام
احتراما ، درپاسخ به مطلب مندرج در نامه شماره 113/428 آن سایت خبری تحت عنوان« مشکل مخابراتی در مرکز سیدالشهدا» به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ، خط تلفن مشترک محترم بر روی فیبر نوری قرار داشت با این حال ضمن تماس با مشترک و راهنمایی لازم ، سرویس ADSL از تاریخ 12 آبان برای ایشان دایر شد.

حجت ا... فرزین
مدیر کل دفتر روابط عمومی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱
چرا شرکت مخابرات روی فیبر نوری به مشترکان سرویس ADSL ارائه میکند اما اجازه این سرویس به شرکتهای PAP رو روی فیبر نوری نمیده؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار