بازدید 2574

شوهرم از همه دوستانم ايراد مي‌گيرد

کد خبر: ۵۴۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 25 November 2015
زن جوان وقتي ديد که شوهرش از دوستان او ايراد مي‌گيرد، تصميم به جدايي گرفت.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم مرتب از همه دوستانم ايراد مي‌گيرد و با هرکس ارتباطم صميمي مي‌شود سعي مي‌کند با ايرادگيري ارتباط من با او را قطع کند. روزهاي اول ايرادهايش مرا تحت تاثير قرار مي‌داد و باعث مي‌شد تا ارتباطم با دوستانم را قطع کنم. ولي کم کم متوجه شدم که شوهرم با تمام دوستانم من مشکل دارد و مي‌خواهد هرطور شده از آنها يک ايرادي بگيرد.

 زن جوان ادامه داد: حتي از بعضي از آن‌ها بي دليل ايراد مي‌گرفت و حرف‌هايي در موردشان مي‌زد که به شدت تعجب مي‌کردم. براي همين ديگر به حرف‌هاي شوهرم اهميتي ندادم و ارتباطم با دوستانم را حفظ کردم. ولي بعد از آن زندگي من به جهنم تبديل شد. شوهرم هر روز به خاطر صحبت و ارتباط با دوستانم دعوا به راه مي‌اندازد و هنوز هم دست از ايرادگيري برنداشته است.

وي گفت: او زندگي را براي هردويمان جهنم کرده است و فقط به دنبال اين است که کوچک‌ترين ايرادي از دوستان من ببيند. من هم ديگر طاقت اين‌طور زندگي را ندارم و مي‌خواهم براي هميشه به اين جنگ پايان دهم. پس از صحبت‌هاي اين زن قاضي شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌هاي او را هم بشنود.‎
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر