بازدید 19836
۷

نشانه‌های پشیمانی در اظهارات داوود اوغلو

نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه روسیه دوست، همسایه و شریک بسیار مهمی برای ترکیه است، عنوان کرد: روابط بین آنکارا و مسکو نباید قربانی رخداد سرنگونی جنگنده روسی شود.
کد خبر: ۵۵۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 25 November 2015
نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه روسیه دوست، همسایه و شریک بسیار مهمی برای ترکیه است، عنوان کرد: روابط بین آنکارا و مسکو نباید قربانی رخداد سرنگونی جنگنده روسی شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری نووستی روسیه، احمد داوود اوغلو، نخست وزیر ترکیه در نشست فراکسیون پارلمانی حزب عدالت و توسعه به ریاست وی عنوان داشت: آنکارا روسیه را دوست خود به شمار می‌آورد و خواهان قطع روابط با آن نیست.

وی افزود: پس از سرنگونی جنگنده روسی ما نیتی برای قطع روابط با روسیه نداشته و نمی‌توانیم داشته باشیم. روسیه دوست، همسایه و شریک بسیار مهمی برای ما است. نمی‌تواند روابط دو جانبه قربانی شود. تمامی کانال‌های ارتباطی در حال حاضر در نزد ما باز است و ما برای آن اهمیت قائل هستیم، اما می‌خواهم در زمینه تامین امنیت ملی تاکید کنم که هرگونه روابط هر چقدر هم که دوستانه باشد، باید متکی بر احترام حق هر کشوری در حفاظت از اراضی خود باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۷
مساله اینجاست که داوداوغلو و اردوغان سوریه رو هم جزء خاک خودشون میدونن.
آتاتورک گفته سه چیز ترکیه قابل اعتماد نیست:
1. لیر ترکیه 2. آب و هوای آن 3 . سیاستمدارانش
با اين جمله آخري بوي گردن كلفتي و نخوت و گردن كشي مياد از تركيه. بوي قلمرو بزرگ و پا از گليم دراز كردن به جاي عذر خواهي حامي تروريست داره تزوير به كار ميزنه.هم خدا را ميخاد هم خرما را. جنگنده مردما زدي عدم قطع رابطه را و مناسبت ها را هم ميخاي زهي پر رويي و گردن كلفتي ! كسي كه تروريست ها را در اين منطقه خاورميانه بال و پر داد و بزرگشون كرد تركيه است هنوز خبر هاي رد و بدل كردن اون همه كاميون و راننده كاميون و تانكر نفت و مهمات و ...... از طرف تركيه جهت كمك به داعش تو گوشمون هست جهانيان يادشون نرفته تركيه باي تاوان حمايت هاي تروريستي اش را براي ريختن خون بيگناهان عراق و سوريه و لبنان را پس بدهد
حالا که دیدی ناتو حال جنگ نداره بخاطر تو و وقتی دیدی گاز روسیه نباشه بدبخت میشی، فهمیدی که بیخودی نباید جنگنده میزدی به عشق اینکه جزء ناتو هستی؟!!
آقای داوود اوغلو حمایت شما از داعش ریا کاری شما را آشکار میکند
مسله اينجاست كه تركيه از خود اختيار و ارادهاي ندارد و دستورات كاخه شيطاني امريكا و شركاش را انجام مي دهد بجاي اينكه به تروريستها حمله كند با انها همكاري و كمك مكند تا جان و مال ملت مظلوم سوريه از بين برود
به غلط کردن افتادند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار