بازدید 6253

بلوف اطرافیان،تیم ملی را از رحمتی گرفت

یک جورهایی فکر می کنم که رو دست خورد. حس می کنم دور و بری هایی که او را تشویق کردند باعث شدند آن کار را انجام دهد و به او وعده دادند که با انجام آن حرکت ممکن است اتفاقات بهتری برایش پیش بیاید
کد خبر: ۵۵۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 26 November 2015

دروازه بان پیشین استقلال و پرسپولیس وهمچنین تیم ملی که به تازگی از آمریکا به تهران برگشته معتقد است رحمتی در بهترین دوران فوتبالش به سر می برد و نظام به هر قیمتی که هست باید مهدی را به تیم ملی برگرداند.

بلوف اطرافیان،تیم ملی را از رحمتی گرفت

به گزارش تابناک ورزشی، محمد محمدی درباره خداحافظی عجیب و بی موقع مهدی رحمتی از تیم ملی و تبعاتی که پس از سال ها از این اتفاق گریبان او را گرفته عنوان کرد: فکر می کنم که یک مقدار در بحث خداحافظی از تیم ملی عجله کرد. یک جورهایی فکر می کنم که رو دست خورد. حس می کنم دور و بری هایی که او را تشویق کردند باعث شدند آن کار را انجام دهد و به او وعده دادند که با انجام آن حرکت ممکن است اتفاقات بهتری برایش پیش بیاید. کاملا مشخص بود که چیزی جز یک بازی بیشتر نبود و واقعا از مهدی با آن همه تجربه بعید بود که بپذیرد و یک جورهایی از همان افراد «بلوف» خورد... اما واقعیت قضیه از نظرفنی این است که مهدی در دورانی است که خود من سه، چهارسال پیش بودم. حرفم این نیست که عملکرد من بهتر یا بدتر بود. درباره کل گلرهایی حرف می زنم که بین 33 تا 36 سالگی اوج پختگی یک دروازه بان است.رحمتی در بهترین دوران فوتبالش به سر می برد.

محمدی افزود:به نظر من تنها پستی که در فوتبال خیلی به سختی مربی می پذیرد، ریسک کند و از یک دروازه بان جوان استفاده کند، فقط پست ما یعنی دروازه بانی است. مهدی نیروی این نظام است. نیروی این ورزش است. چکیده این فوتبال است و باید شرایطی فراهم شود که به هر عنوانی... باز هم تکرار می کنم من نه جای کی روش هستم، نه در جایگاهی هستم که به سرمربی تیم ملی حتی پیشنهاد بدهم که مهدی را دعوت کند یا نکند.حیف است بر تجربه رحمتی چشم ببندیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر