بازدید 9732

عذرخواهی ضیا ازفردوسی پور: تحریکم کردند

با فردوسی پور تماس گرفتم و به خودش هم این حرف ها را زدم.عادل هم به من ابراز لطف کرد و گفت از بازیکنانی بوده اید که عاشق فوتبالش بودم اما همانطور که گفتم متاسفانه بعضی ها حرف ها را وارونه جلوه دادند و به اصطلاح آدرس عوضی به من دادند
کد خبر: ۵۵۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 26 November 2015

پیشکسوت جنجالی و حاشیه ساز پرسپولیس دو روز بعد از حملات شدیدش به مجری معروف تلویزیون گفت: به انتخاب باقری به عنوان بهترین هافبک دفاعی پس از انقلاب افتخار می کنم.

ضیا عربشاهی درباره اظهاراتی که علیه عادل فردوسی پور طی روزهای گذشته انجام داده بود عنوان کرد: در برنامه مربوط به انتخاب بهترین هافبک ها در90، عادل یک مقدار در حق من کم لطفی کرد و من هم روی ناراحتی حرف هایی زدم که البته در این بار زیاده روی کردم چون از کم لطفی ایشان ناراحت بودم. از بعضی از دوستان شنیدم که عادل کارهایی کرده تا به زعم این دوستان مرا خراب کند اما بعد از اینکه تحقیق کردم و متوجه خلاف اظهارات این به اصطلاح دوستان شدم با شجاعت از فردوسی پورعذرخواهی کردم و گفتم من اشتباه کردم.در واقع من را علیه عادل تحریک کرده بودند.

عذرخواهی ضیا ازفردوسی پور: تحریکم کردند

پیشکسوت پرسپولیس افزود: با فردوسی پور تماس گرفتم و به خودش هم این حرف ها را زدم.عادل هم به من ابراز لطف کرد و گفت از بازیکنانی بوده اید که عاشق فوتبالش بودم اما همانطور که گفتم متاسفانه بعضی ها حرف ها را وارونه جلوه دادند و به اصطلاح آدرس عوضی به من دادند که هدف عادل این است که من را ترور شخصیت کند. بازهم از این طریق از فردوسی پور عذرخواهی می کنم.

وی درخصوص انتخاب کریم باقری به عنوان بهترین هافبک دفاعی بعد از انقلاب گفت: کریم از دوستان من است و به وجودش و انتخابش به عنوان بهترین هافبک دفاعی پس از انقلاب افتخار می کنم. من هم پرسپولیسی هستم و تیمم را دوست دارم. سال های سال عمرم را دراین تیم گذراندم و عاشق این تیم هستم و سال ها با این تیم قهرمان شدم و دوست دارم در حال حاضر هم این تیم را قهرمان ایران ببینم.

عربشاهی درباره موضوع پرونده خود با افشین پیروانی و اینکه گفته می شود طرفین با یکدیگر آشتی کرده اند، اظهار داشت: مساله ای بود که با شکایتی که افشین کرده بود پیش آمد و کاری که نباید انجام دهد، انجام داده بود و کاری که نباید بشود، شد. هنگام اجرای حکم من خودم با شجاعت گفتم که بزنند که زدند. مساله قهری با افشین نبوده که حالا بخواهد آشتی باشد. او هم یک پرسپولیسی است و هیچ کینه ای از پیروانی ندارم و هرکس به ایشان بی احترامی کند انگار به من بی احترامی کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل