با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی
با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای
سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای
پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این
پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:
اينجانب درخواست برقراري خط تلفن ثابت براي واحدي مسكوني واقع در بلوار گلاب(صادقيه) را از مركز سعادتمند مخابرات استان تهران در تاريخ 94/07/22 ثبت كرده ام و مبلغ 50000 تومان نيز در همان تاريخ واريز كردم. اما در كمال تعجب مخابرات اظهار كرد كه حداقل 3 ماه طول ميكشد تا سرويس برقرار گردد و اين زمان حداقل بوده و هيچ زمان مشخصي در اين زمينه وجود ندارد. بسيار جاي سوال دارد كه در سال 2015 با اين رشد تكنولوژي اتصال تلفن ثابت اينقدر بايد زمان ببرد؟! مشكل اينجاست كه مخابرات توسعه خود را در زمينه تافن همراه و اينترنت متمركز كرده كه برايش سود بيشتري دارد و زيرساختهاي لازم را جهت تلفن ثابت در سالهاي اخير ناديده گرفته است... اينجانب بعلت نداشتن تلفن ثابت مجبور شده ام 80000 تومان بابت مكالمه با تلفن همراه پرداخت كنم.
پاسخ:
باسلام
احتراما، در پاسخ به مطلب مندرج در شماره 113/438 مورخ 94/09/22 آن سایت خبری تحت عنوان(واگذاری تلفن ثابت در مرکز سعادتمند)به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ، نظر به اجرای عملیات کابل برگردان و نصب تجهیزات در این مرکز به زودی دایری تلفن ثابت بر اساس نوبت به متقاضیان انجام می شود.
حسینعلی ذو الفقاری
معاون مدیرکل روابط عمومی