بازدید 15760
۳

پاسخ مخابرات به مخاطب محترم ساکن صادقیه

کد خبر: ۵۵۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 07 January 2016
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

اينجانب درخواست برقراري خط تلفن ثابت براي واحدي مسكوني واقع در بلوار گلاب(صادقيه) را از مركز سعادتمند مخابرات استان تهران در تاريخ 94/07/22 ثبت كرده ام و مبلغ 50000 تومان نيز در همان تاريخ واريز كردم. اما در كمال تعجب مخابرات اظهار كرد كه حداقل 3 ماه طول ميكشد تا سرويس برقرار گردد و اين زمان حداقل بوده و هيچ زمان مشخصي در اين زمينه وجود ندارد. بسيار جاي سوال دارد كه در سال 2015 با اين رشد تكنولوژي اتصال تلفن ثابت اينقدر بايد زمان ببرد؟! مشكل اينجاست كه مخابرات توسعه خود را در زمينه تافن همراه و اينترنت متمركز كرده كه برايش سود بيشتري دارد و زيرساختهاي لازم را جهت تلفن ثابت در سالهاي اخير ناديده گرفته است... اينجانب بعلت نداشتن تلفن ثابت مجبور شده ام 80000 تومان بابت مكالمه با تلفن همراه پرداخت كنم.

پاسخ:

باسلام
احتراما، در پاسخ به مطلب مندرج در شماره 113/438 مورخ 94/09/22 آن سایت خبری تحت عنوان(واگذاری تلفن ثابت در مرکز سعادتمند)به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ، نظر به اجرای عملیات کابل برگردان و نصب تجهیزات در این مرکز به زودی دایری تلفن ثابت بر اساس نوبت به متقاضیان انجام می شود.

حسینعلی ذو الفقاری
معاون مدیرکل روابط عمومی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳
این مشکل در کل منطقه پنج وجود دارد ما هم الان بیش از چهار ماه هست که ثبت نام کردیم به ما گفتن بعد از برداشته شدن تحریم ها تجهیزات جدید باید از فرانسه بیاد وما هم هرماه بیش از هفتادهشتاد تومن هزینه تلفن همراه میدیم
چرا ارتباط با خارج بعد از یکساعت قطع میشود
جوابیه روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران به مشگل عدم دایری فیش تلفن در مرکز شهید سعادتمند کلیشه ای و سرکاریست راستی در طول سالهای گذشته چقدر سرمایه گذاری در بخش تلفن ثابت صورت پزیرفته اکثر مراکز مخابراتی از فیش روز خارج و امکان واگذاری تلفن وجود ندارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر