بازدید 2818

کمیته ایجاد کمپ کارآموزی معتادان در مجلس تشکیل شد

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران از تشکیل کمیته بررسی راه‌اندازی کمپ کارآموزی معتادان در «حکیمیه» و «زهتابی» در مجلس خبر داد و گفت: این کمیته پس از اعتراض مردمی نسبت به راه‌اندازی کمپ در محله‌های مذکور راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۶۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 16 January 2016
حسین طلا نماینده مردم تهران و سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست پیشین مجمع مذکور، گفت: جلسه مجمع تهران برای بررسی گزارش ساماندهی معتادان خیابانی برگزار شد.

به گفته وی، در این نشست نماینده شهرداری تهران، حافظی عضو شورای شهر و نمایندگانی از استانداری تهران و مجمع نمایندگان تهران حضور داشتند.

طلا ادامه داد: در این جلسه گزارش شهرداری تهران از روند احداث کمپ‌ها و مراکز ترک اعتیاد معتادان در قالب مجموعه‌های بهاران که معتادان پس از ترک اعتیاد به آن مراجعه می‌کنند ارائه شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران ضمن تشکر از شهرداری و استانداری تهران به دلیل راه‌اندازی مراکزی که معتادان برای مهارت آموزی به آنها مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: نهایتا پس از بررسی‌ها مشخص شد سه محله تهران نسبت به احداث این کمپ‌ها اعتراض دارند؛ محله اول در منطقه 14 بود که با هماهنگی شهرداری مکان کمپ تغییر و مسائل حل شد.

«البته مشکل مربوط به دو منطقه تهران یعنی محله ذهتابی در منطقه 17 و محله حکیمیه در منطقه 14 مورد اعتراض مردمی بود که در نهایت مقرر شد کمیته‌ای با حضور نماینده شورای شهر (حافظی) نماینده شهرداری تهران (هوشیار) و عضو مجمع تهران (طبیب زاده) تشکیل شده و موضوع بررسی شود.

طلا همچنین با تأکید بر اینکه پیگیری مطالبات مردمی و احقاق حق عمومی از جمله وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی است خاطرنشان کرد:‌ اعضای مجمع نمایندگان تهران وظیفه خود می‌دانند در راستای خدمت به مردم شهرشان تمام مسائل بررسی و سپس اعمال نظر کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل