بازدید 2986

راه‌اندازی قرارگاه تأمین امنیت انتخابات در ناجا

نیروی انتظامی همه ظرفیت درون سازمانی خود و همچنین همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و نیروهای مسلح را بسیج کرده و قرارگاه تامین امنیت انتخابات را تشکیل داده است.
کد خبر: ۵۶۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 18 January 2016
جانشین رئیس پلیس کشور از راه‌اندازی قرارگاه تأمین امنیت انتخابات در نیروی انتظامی خبرداد.

به گزارش تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار دکتر اسکندر مومنی در بدو ورود به استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی همه ظرفیت درون سازمانی خود و همچنین همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و نیروهای مسلح را بسیج کرده و قرارگاه تامین امنیت انتخابات را تشکیل داده است.

وی افزود: در تلاش هستیم با راه‌اندازی این قرارگاه، امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم شود و مردم در کمال امنیت و آرامش آرای خود را به صندوق بیاندازند تا برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات جهوری اسلامی ایران رقم بخورد.

جانشین رئیس پلیس کشور  تصریح کرد: وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت انتخابات در همه حوزه‌ها است تا بتواند با استفاده از همه ظرفیت‌ها در بعد امنیتی،انتظامی و حفاظتی اقدامات لازم را انجام دهد.

سردار مومنی اظهار کرد: قبل از آغاز رسمی انتخابات، تبلیغات انتخابات است که این قرارگاه امنیت نشست‌ها و تبلیغات انتخابات را بر عهده دارد و پس از آن در روز اخذ رای و تاپایان آن این قرارگاه وظیفه دارد امنیت انتخابات را به صورت کامل برقرار کند.

جانشین رئیس کشور درباره قانون جدید جرایم راهنمایی و رانندگی گفت: در قانون راهنمایی و رانندگی پیش‌بینی شده هر 3 سال جرایم با توجه به شرایط تورم در کشور تغییر کند که این پیشنهاد توسط وزرای راه و شهرسازی، کشور، دادگستری و فرمانده نیروی انتظامی به هیئت دولت رفت و به تصویب هیئت وزیران رسید و ابلاغ شد که پس از طی مراحل قانونی و ثبت در روزنامه های رسمی، مقدمات کار شروع خواهد شد. تنها هدف از اعمال این قانون بازدارندگی است.

وی با بیان اینکه هر چند در کشور ما تصادفات کاهش چشمگیری داشته اما آمارها همچنان بالاست، گفت: در گذشته 28 هزار نفر در سال با وجود 7 میلیون خودرو بر اثر تصادفات رانندگی کشته می‌شدند و اکنون تعداد خودروها به 18 میلیون رسیده اما کشته‌های ناشی از تصادفات به کمتر از 17 هزار نفر رسیده و این تعداد زیاد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل