بازدید 6362

پدري با ضربه‌هاي چوب دخترش را كشت

کد خبر: ۵۶۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 20 January 2016
راز قتل دختري جوان به دست پدرش در غسالخانه فاش شد.

به گزارش اعتماد، ٢٦دي امسال پسري جوان به كلانتري نگين شهر مراجعه كرد و از قتل همسرش پرده برداشت.

 او به ماموران گفت: «جمعه گذشته پدرزنم به خانه‌مان در آق‌قلا آمد و همسرم را با خود به خانه‌اش در نگين شهر برد. خبري از او نداشتم تا اينكه امروز خانواده‌اش با من تماس گرفتند و گفتند قرص برنج خورده و خودكشي كرده است. به سرعت به
نگين شهر رفتم و با جنازه همسرم روبه‌رو شدم. باورم نمي‌شد كه او خودكشي كرده باشد، تا اينكه برادر زنم به من گفت پدر خانمم آنقدر او را كتك زده كه باعث مرگش شده است.»

با ثبت شكايت مرد جوان كارآگاهان رسيدگي به آن را آغاز كردند. آنها در گام اول به خانه پدر زن شاكي اعزام و متوجه شدند جنازه متوفي به غسالخانه منتقل شده است. با حضور ماموران در غسالخانه مشخص شد خانواده متوفي قصد داشتند جنازه را به سرعت دفن كنند.

 به اين ترتيب جسد به سردخانه منتقل و پدر مقتول به اتهام قتل دستگير و به پليس آگاهي آزادشهر منتقل شد. همزمان گزارش پزشكي قانوني وقوع قتل به دليل اصابت جسم سخت به سر را تاييد كرد تا موضوع پرونده به «قتل» تغيير كند. تيمي ديگر از كارآگاهان نيز كه به بازرسي خانه مقتول پرداخته بودند موفق شدند يك چوب شكسته آغشته به خون مقتول پيدا كنند كه چند تار موي او نيز روي آن چسبيده بود. با به دست آمدن اين مدارك، پدر مقتول به نام بهروز مورد بازجويي قرار گرفت.

 او كه در ابتدا منكر قتل دخترش شده بود پس از رويارويي با اسناد پليس اعتراف كرد و در شرح حادثه گفت: «دخترم به نصيحت‌هاي من درباره مشكلات زندگي‌اش گوش نمي‌داد. وقتي با سماجت‌هاي او روبه‌رو شدم به آق قلا رفتم و او را به خانه خودم آوردم. هرچقدر نصيحتش كردم فايده‌اي نداشت تا اينكه عصباني شدم و چوب دستي را گرفتم و او را با تمام توان كتك زدم. چند دقيقه بعد روي زمين افتاد و از شدت خونريزي جان خود را از دست داد. خيلي ترسيده بودم براي همين او را به بيمارستان نبردم. پس از آن هم به همسرش زنگ زدم و مدعي شدم دخترم قرص برنج خورده و خودكشي كرده است. وقتي او را به غسالخانه بردم تا به سرعت بتوانم كارهاي دفنش را انجام دهم، ماموران دستگيرم كردند.»

با ثبت اعتراف متهم، پرونده او براي رسيدگي قانوني و صدور حكم به مراجع قضايي تحويل داده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل