بازدید 40307

برنامه کامل و جدول سینماهای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

کد خبر: ۵۶۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 26 January 2016
برنامه کامل و جدول سینماهای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر
برنامه سینماهای میزبان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد تا سینماگران خود را برای حضور در رونمایی آثارشان در کاخ‌های اصلی و مردمی این رویداد آمده اند؛ حضوری که در مواردی تقریباً همزمان شده و به همین دلیل با دشواری‌های قابل ملاحظه‌ای همراه خواهد بود.

به گزارش «تابناک»، پنج روز به آغاز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر مانده و در همین راستا، امروز محمد حیدری، دبیر این رویداد در دومین نشست خبری جشنواره از جزئیات تازه این رویداد از جمله رونمایی از مجموعه آثار برنده سیمرغ‌های بلورین دوره‌های مختلف در قالب یک بسته ویدیویی طی روزهای پیش روی خبر داد.

دبیر جشنواره سی و چهارم، که تا بدین جا پای حرف‌هایش ایستاده و حاضر نشده تحت تأثیر فشار‌ها، فیلم‌هایی را به ترکیب بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره اضافه کند و در مقابل نقدهای تندی را از سوی برخی سینماگران و همچنین رسانه‌های نزدیک به ایشان پذیرا شد، امروز تأکید کرد در طول برگزاری این رویداد و در فضای داوری نیز همین خط مشی را پی خواهد گرفت.

او همچنین از تقدیر از دوبلور‌ها و تأمین ۸۰ درصد هزینه‌های جشنواره توسط اسپانسر این رویداد سخن به میان آورد که اتفاق خوبی است؛ هرچند انتظار می‌رود در راستای اتفاقات مثبت جشنواره سی و چهارم، رقم دقیق درآمد‌ها و هزینه‌های این رویداد نیز اعلام و راهی تازه پیش روی مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور گشوده شود که در سال‌های آینده نیز برقرار بماند.

برنامه کامل و جدول سینماهای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

همزمان با نشست محمد حیدری، برنامه اکران‌های برج میلاد به عنوان کاخ اصلی جشنواره، پردیس سینمایی ملت به عنوان کاخ مردمی جشنواره و همچنین دیگر سینماهای پایتخت که میزبان مردم خواهند بود، در قالب جدول و اپلیکشین منتشر شد که بر اساس این برنامه، نمایش فیلم‌ها در این دوره از جشنواره از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز خواهد شد و تا پاسی از شب استمرار خواهد داشت.

نکته قابل تأمل اینکه اکران برخی فیلم‌ها به لحاظ زمانی با فاصله اندکی در برج میلاد و پردیس ملت به نمایش درخواهند آمد و به همین دلیل مشخص نیست هنرمندان باید چگونه همزمان خود را به اکران فیلمشان در کاخ‌های اصلی و مردمی جشنواره برسانند و حضورشان را در هر دو کاخ توزیع کنند!

همچنین همان گونه که پیشتر مشخص شده بود، نشست‌های خبری فیلم‌های هر روز، در صبح روز بعد خواهد بود که با این حساب احتمالاً باید در صبح روز ۲۲ بهمن ماه که عصر‌‌ همان روز برج میلاد میزبان اختتامیه خواهد بود، نشست‌های روز ۲۱ بهمن ماه که آخرین روز اکران‌های برج میلاد است، برگزار خواهد شد.

آیین افتتاحیه نیز همچون سال‌های پیشین ساعت نوزده روز یازده بهمن ۱۳۹۴ در تالار وحدت با حضور صاحبان آثار آغاز می‌شود. در این مراسم چهار بزرگداشت خواهد بود و در اتفاقی مبارک به دلیل طولانی شدن مراسم افتتاحیه و اختتامیه، هیچ سخنرانی نخواهد بود و تنها به اعلام آرا و تجلیل از برگزیدگان بسنده می‌شود.

جدول کامل اکران‌های جشنواره در کاخ‌های جشنواره و دیگر سالن‌های پایتخت را در یک تصویر در «تابناک» ببینید.

برای مشاهده جدول در ابعاد بزرگ بر روی تصویر کلیک کنید

دانلود جدول
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل