بازدید 5810

آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری در مشهد

وقوع حریق در یک مجتمع تجاری چهار طبقه در مشهد عصر دوشنبه ۴۰ آتش نشان را برای مهار این حریق به محل حادثه کشاند.
کد خبر: ۵۶۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۰ 02 February 2016
وقوع حریق در یک مجتمع تجاری چهار طبقه در مشهد عصر دوشنبه ۴۰ آتش نشان را برای مهار این حریق به محل حادثه کشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، آتش سوزی مهیب در یک ساختمان چهار طبقه تجاری عصر امروز ۴۰ آتش نشان به همراه ۱۳ دستگاه خودروی اطفای حریق به خیایبان میثم شمالی کشاند.

 در این حادثه طبقه اول این ساختمان و دفتر فروش تشک خوشخواب دچار حریق شد و در کمترین زمان ممکن سایر طبقات این ساختمان را فرا گرفت.
آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری در مشهد
افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: همزمان با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی ساعت 16 و 10 دقیقه عصر امروز بی درنگ ۴۰ آتش نشانان از ۷ ایستگاه را به همراه ۱۳ دستگاه خودروی اطفای حریق به بزرگراه بابا نظر ابتدای خیابان میثم شمالی اعزام کرد.

سر آتشیار ایوب خجسته گفت: طبقه اول این ساختمان طعمه آتش شده بود که شعله های سرکش آتش به سرعت از مسیر بالابر به طبقات فوقاني و زیرین این ساختمان سرایت کرده بود و هر لحظه امکان تخریب ساختمان بر اثر گستردگی آتش وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان فاقد سرویس پله بود و  ارتباط به دیگر طبقات همراه با خطر و غیر ممکن بود ادامه داد: نبود راه دسترسی مناسب به طبقات باعث شد تا آتش نشانان به سختی و با استفاده از تجهیزات ویژه نسبت به اطفای آتش اقدام کنند.

 خجسته اظهارکرد: پیش از وقوع این آتش سوزی مهیب و بروز خسارت گسترده به این مرکز تجاری، کارشناسان آتش نشانی چندین بار به مالک مربوطه تذکرات ایمنی و هشدارهای لازم را داده بودند که متاسفانه نادیده گرفته شده بود.

وی یادآورشد: در این حادثه خوشبختانه آسیبی به هیچ شخصی وارد نشد و تنها خسارات مالی بر جای گذاشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل