بازدید 8983

ادامه پیشروی ارتش سوریه در اطرف حمص

ارتش سوریه با پیشروی در جنوب حماه توانست شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت برساند.
کد خبر: ۵۶۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 01 February 2016
ارتش سوریه با پیشروی در جنوب حماه توانست شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت برساند.

به گزارش صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، درگیری های شدیدی میان ارتش سوریه و عناصر مسلح گروه جبهه النصره در محور کیسین در شمال حمص رخ داده است. ارتش سوریه تلاش می کند مواضع خود را در روستاهای پس گرفته از عناصر مسلح در جنوب شرقی حمص تثبیت کند.

ارتش سوریه پس از سیطره بر شهرهای مهین و حوارین به آرامی به پیشروی های خود در این منطقه ادامه می دهد و مواضع خود را تثبیت می کند. محور جنوب شرقی حمص به لحاظ جغرافیایی با پیچیدگی هایی روبروست. گستردگی جغرافیایی و دشواری هایی موجود در این منطقه باعث می شود پیشروی زمینی با خطراتی همراه باشد.
تعداد بازدید : 10

ارتش سوریه در این منطقه از حمایت توپخانه ای و جنگنده های ارتش این کشور برای پیشروی استفاده می کند. منابع نظامی سوری می گویند ارتش سوریه خطوط ارتباطی داعش را در این منطقه قطع کرده است تا این گروهک نتواند به مناطق بازپس گرفته شده ارتش حمله کند. همچنین ارتش سوریه با تثبیت مواضع خود به پیشروی های خود ادامه می دهد. نیروهای ارتش بر مهم ترین خطوط امدادرسانی در جنوب شهر قریتین اشراف دارند.

یکی از فرماندهان ارتش سوریه در این منطقه گفت: نقشه بسیار خوبی برای بازپس گرفتن مناطق از دست رفته طراحی شده است. ما برنامه مشخصی برای آزادسازی شهر قریتین و دیگر شهرهای سوریه داریم تا در نهایت همه اراضی این کشور از لوث وجود تروریست ها پاکسازی شود.
نظامی ارتش سوریه گفت: تروریست های داعش به سوی روستای قریتین عقب نشینی کردند و ما این تروریست ها را در این شهر از بین خواهیم برد.

خبرنگار این شبکه افزود: ارتش سوریه در شهر حوارین پایگاه مستحکمی برای اجرای عملیات خود در جبهه های دورتر ایجاد کرده است. نابودی نیروهای داعش در شهر قریتین باعث می شود نیروهای سوری به سوی شهر تدمر پیشروی کنند. طراحی های ارتش سوریه نشان می دهد که نیروهای سوری به زودی شهر قریتین را از داعش بازپس خواهند گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی