بازدید 3920
کواکبیان:

قوانین‌نباید‌به‌دلیل‌بدهکاری‌به‌امام(ره)‌نادیده‌گرفته‌شود

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ما معتقد نیستیم که مباحث قانونی به دلیل اینکه مسئولین بدهکار امام(ره) هستند، نادیده گرفته شود بلکه همه چیز باید بر اساس مر قانون باشد.
کد خبر: ۵۶۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 02 February 2016
عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ما معتقد نیستیم که مباحث قانونی به دلیل اینکه مسئولین بدهکار امام(ره) هستند، نادیده گرفته شود بلکه همه چیز باید بر اساس مر قانون باشد.

به گزارش مهر، مصطفی کواکبیان، عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی این شورا با اشاره به این جمله که مسئولین کشور به امام(ره) بدهکار هستند، اظهار داشت: شکی نیست که اگر امام(ره) نبود، انقلاب هم نبود و وجود امام(ره)از قبل از سال ۴۲ باعث شد مردم به رهبری ایشان نظام ستمشاهی را تغییر دهند.

وی افزود: همه کسانی که چه در دوره امام(ره) و چه بعد از امام(ره) مسئولیت گرفتند، حتما وام‌دار امام(ره) هستند، اما ما معتقد نیستیم که مباحث قانونی و ضوابطی که در کشور باید اجرا شود، به دلیل اینکه مسئولین بدهکار امام(ره) هستند، نادیده گرفته شود بلکه همه چیز باید بر اساس مر قانون باشد و رهبری معظم انقلاب هم همواره به این مسئله تاکید کرده‌اند.

کواکبیان ادامه داد: اما اینکه هر چه داریم از امام(ره) است و مسئولین نیز بدهکار امام(ره) هستند، حرف صحیحی است.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با برخی اصولگرایان خاطرنشان کرد: اگر مجبور شویم، در برخی از حوزه‌های انتخابیه که کاندیداهای اصلاح‌طلب حضور ندارند، از یک و یا چند اصولگرای معتدل حمایت می‌کنیم و در عین حال آنها را ملزم خواهیم کرد که میثاق‌نامه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را امضاء کنند، اما اینکه بعدا زیر این میثاق‌نامه می‌زنند یا خیر، دیگر دست ما نیست.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: امروز عملا برنامه ششم توسعه جهت بررسی به مجلس دهم منتقل شده است و همه مباحث و برنامه‌های ما در انتخابات باید بر اساس برنامه ششم توسعه تنظیم شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل