بازدید 4869

شرکت ایرانی برتر از دید موسسه کارآفرینی گوگل

کد خبر: ۵۶۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 04 February 2016
موسسه کارآفرینی گوگل در سال 2010 تاسیس شده و تاکنون بیش از 2000 گفتگو و کنفرانس را در شهرهای مختلف برگزار کرده است. این موسسه امسال برای اولین بار در یک کنفرانس جهانی اقدام به معرفی 50  شرکت نوپای برتر سال 2015 از میان 200 شهر از سراسر دنیا کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت صبا ایده، موسسه کارآفرینی گوگل برای انتخاب شرکت های برتر حوزه فناوری و اینترنت، ملاک های خاصی در نظر گرفته است و داوران با توجه به گزارشات و استانداردهای لازم و پیش بینی روند پیشرفت و رشد شرکتها، فرهنگ سازمانی و فعالیت های تیمی، برترین آنها را انتخاب می کنند.

داوران بعد از بررسی های همه جانبه، لیستی شامل 50 شرکت را به عنوان شرکت های برتر معرفی کرده اند. در لیست شرکت های برتر معرفی شده، شرکت صبا ایده تنها شرکت ایرانی انتخاب شده است. داوران این رویداد، در راستای انتخاب هر شرکت، نقاط کلیدی و معیارهای موفقیت آن را ذکر کرده اند.

از نگاه داوران با توجه به ضریب نفوذ بالای اینترنت در ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه و گسترش روز افزون کسب و کارهای آنلاین در این حوزه، شرکت صبا ایده، ظرفیت های بی نظیری را به ارمغان آورده است. بر اساس آمار، سرویس هایی نظیر آپارات، فیلیمو، میهن بلاگ و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن ماهانه نزدیک به 34 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد را در کشور پوشش می دهند.

داوران همچنین چابکی و بازده بالای تیم اجرایی و فنی صبا ایده، دستیابی به فناوری های نوین و بومی سازی آنها در جهت مدیریت سرویس های پرترافیک اینترنتی و همچنین تمرکز روی سرمایه های فکری مانند اکثر شرکت های دانش بنیان را از دیگر دلایل انتخاب این شرکت برشمرده اند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان